Komunikaty PR

Doctor Brew wraca z nową kampanią “Z Buntu Najlepsze”

2021-07-07  |  13:00
Biuro prasowe

Start kampanii “Z Buntu Najlepsze” to relaunch i wielki powrót Doctor Brew w zupełnie nowej odsłonie. Marka mocno zakorzeniona w świecie piw kraftowych śmiało sięga po mainstreamowego klienta, oferując piwa w 4 stylach: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA. Doctor Brew to kolejna premiera produktowa Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA.

 

Relaunchowi Doctora Brew towarzyszy ogólnopolska kampania pod hasłem “Z Buntu Najlepsze”, która zachęca do odwagi życia na własnych zasadach. Twórcy nawiązują w niej do trwającej postpandemicznej rzeczywistości, w której na nowo definiujemy nasze relacje społeczne, bliskość z drugim człowiekiem i oczekiwania wobec przyszłości. Poprzez bunt, energię oraz idący za nimi optymizm pokazują, by podejmować ryzyko oraz zawalczyć o siebie tu i teraz.

 

„Nieprzypadkowo twierdzimy, że z buntu wychodzi wszystko, co najlepsze. Bo z niego wyrośliśmy i my: będąc w 2010 roku częścią piwnej rewolucji. Od tamtego momentu nie spoczywamy na laurach: szukamy nowych smaków, warzymy nowe piwa i nieustannie nimi zaskakujemy. Mamy doświadczenie, ale i chęć przełamywania schematów, które sprawiają, że nie mamy zamiaru zatrzymywać się na tej drodze. Chcemy więcej, chcemy lepiej, chcemy smaczniej. I chcemy, żeby towarzyszyli nam w tym konsumenci” – powiedział Tomasz Czechowski współwłaściciel marki Doctor Brew.

 

Kampania “Z Buntu Najlepsze” to nowe rozdanie także pod kątem produktowym marki, która wprowadza na rynek 4 piwa w nowej odsłonie. Lekkie i soczyste Summer ALE idealnie wpisujące się w klimat letnich wieczorów. Delikatne, ale z mocno goryczkowym smakiem Molly IPA oparte zostało na sporej dawce amerykańskich chmieli, ale wygładzone dzięki płatkom ryżowym. Double IPA to piwo w stylu American India Pale Ale z goryczką na pierwszym planie, a na drugim z orzeźwiającymi cytrusami i leśną żywicą. Vermont IPA to efekt poszukiwania smaku rześkiego, soczystego, a zarazem bardzo mętnego. Jego smak stoi pomiędzy wytrawnością wysokiego nachmielenia a delikatnością słodu. 

Kampania Doctor Brew “Z Buntu Najlepsze” łączy w sobie szerokie działania digitalowe oraz niestandardowe aktywacje OOH. Autorką zdjęć kampanijnych jest jedna z najpopularniejszych polskich fotografek Zuza Krajewska.

Piwa Doctor Brew dostępne online na www.browar-tenczynek.pl oraz w sklepach na terenie całej Polski

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Zmęczeni, zestresowani z nosem w ekranach – jak to się dla nas skończy? Biuro prasowe
2024-05-15 | 01:00

Zmęczeni, zestresowani z nosem w ekranach – jak to się dla nas skończy?

Niekończąca się lista „to do” w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie
Styl życia Opakowanie, które nie śmieci, czyli 20 żyć szklanej butelki
2024-05-14 | 10:00

Opakowanie, które nie śmieci, czyli 20 żyć szklanej butelki

Wciąż uczymy się dokonywać ekologicznych wyborów. Z jednej strony kluczowa staje się dla nas troska o klimat, z drugiej ważą względy ekonomiczne. Segregowanie odpadów,
Styl życia Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-14 | 09:20

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.