Komunikaty PR

Dogadywanie się jest fajne! Jak rozmawiać z dziećmi podczas pandemii?

2020-05-11  |  01:00
Biuro prasowe

Rodzinna rzeczywistość uległa zmianie, praca w domu i opieka nad dziećmi to nie lada wyzwanie. Bądźmy ze sobą blisko, rozmawiajmy, sprawmy by dogadywanie się było fajne mimo wielu ograniczeń! Marka odzieżowa Coccodrillo po raz kolejny włącza się w akcję edukacyjną i przedstawia niezwykłe narzędzie –  Otwarte Karty®. Gra stworzona przez Dinksy to świetna zabawa, która pomoże zrozumieć o co chodzi w relacjach międzyludzkich i pozwoli miło spędzić kolejne dni w domu! Przekonajcie się sami!

 

Wykorzystajcie czas produktywnie

 

Pandemia sprawiła, że spędzamy dużo więcej czasu w gronie najbliższej rodziny. Szkoła oraz w dużej mierze praca przeniosła się do domu. Sytuacja jest nadzwyczajna, ale warto wykorzystać dany nam czas w efektywny sposób. Wspólne gry i zabawy umilą wspólne chwile.

 

Nie unikajcie ważnych tematów

 

Lepsze poznanie i zrozumienie siebie nawzajem to bardzo ważna część relacji międzyludzkich. Otwarte Karty® to niezwykłe narzędzie, które ułatwiają rozmowy, pozwoli nazwać emocje, a jednocześnie to forma miło spędzonego czasu.

 

Nauka i zabawa w jednym

 

Edukacja poprzez zabawę jest jedną z najlepszych form przyswajania wiedzy. Takie spędzanie wolnego czasu to szereg korzyści zarówno dla rodzica jak i dla dziecka. To szansa na pokazanie najmłodszym, że są ważną częścią życia dorosłych, a także na okazanie bliskości, akceptację i zaangażowania.

 

Więcej informacji na stronie https://pl.coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.