Komunikaty PR

Dołącz do akcji „Różowy październik” w ETC Swarzędz

2021-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Październik - miesiąc walki z rakiem piersi. Pamięta o tym ETC i zachęca wszystkie mieszkanki Swarzędza i okolic, by włączyły się w akcję „Różowy miesiąc”. Centrum zaprasza w poniedziałek, 25 października, chętne panie do skorzystania z badań mammograficznych. Specjaliści będą czekać w tzw. Mammobusie w godz. 08:00-16:00 lub dłużej, jeśli zainteresowanie udziałem w wydarzeniu będzie tak samo duże, jak w poprzednim miesiącu. 

Rak piersi to podstępna choroba, która w początkowym stadium nie daje żadnych objawów. Na szczęście wcześnie ujawniona może być całkowicie uleczalna. Dlatego tak ważne są regularne badania profilaktycznie umożliwiające wykrycie zmian zanim pojawią sią pierwsze symptomy. Warto więc przyjść w najbliższy poniedziałek do ETC Swarzędz i bezpłatnie skontrolować swoje zdrowie. W godz. 8:00-16:00 przed Centrum zaparkuje Mammobus, w którym specjaliści przeprowadzą profesjonalne badania. Skorzystać z nich nieodpłatnie mogą kobiety z grupy refundacyjnej w wieku od 50 do 69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii oraz wszystkie pozostałe panie za wcześniejszą opłatą w wysokości 150 zł.

Do badań nie trzeba się szczególnie przygotowywać. Mammografia trwa tylko chwilę i jest całkowicie bezbolesna. Należy jednak pamiętać, by w jej dniu nie stosować dezodorantów, talku, balsamu ani kremów w okolicy klatki piersiowej.

Uwaga! Aby skorzystać z badania należy się zarejestrować. Można tego dokonać dzwoniąc od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 pod numer telefonu: 68 41 41 411

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.