Dołącz do akcji „Różowy październik” w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Październik - miesiąc walki z rakiem piersi. Pamięta o tym ETC i zachęca wszystkie mieszkanki Swarzędza i okolic, by włączyły się w akcję „Różowy miesiąc”. Centrum zaprasza w poniedziałek, 25 października, chętne panie do skorzystania z badań mammograficznych. Specjaliści będą czekać w tzw. Mammobusie w godz. 08:00-16:00 lub dłużej, jeśli zainteresowanie udziałem w wydarzeniu będzie tak samo duże, jak w poprzednim miesiącu.
Rak piersi to podstępna choroba, która w początkowym stadium nie daje żadnych objawów. Na szczęście wcześnie ujawniona może być całkowicie uleczalna. Dlatego tak ważne są regularne badania profilaktycznie umożliwiające wykrycie zmian zanim pojawią sią pierwsze symptomy. Warto więc przyjść w najbliższy poniedziałek do ETC Swarzędz i bezpłatnie skontrolować swoje zdrowie. W godz. 8:00-16:00 przed Centrum zaparkuje Mammobus, w którym specjaliści przeprowadzą profesjonalne badania. Skorzystać z nich nieodpłatnie mogą kobiety z grupy refundacyjnej w wieku od 50 do 69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii oraz wszystkie pozostałe panie za wcześniejszą opłatą w wysokości 150 zł.
Do badań nie trzeba się szczególnie przygotowywać. Mammografia trwa tylko chwilę i jest całkowicie bezbolesna. Należy jednak pamiętać, by w jej dniu nie stosować dezodorantów, talku, balsamu ani kremów w okolicy klatki piersiowej.
Uwaga! Aby skorzystać z badania należy się zarejestrować. Można tego dokonać dzwoniąc od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 pod numer telefonu: 68 41 41 411

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.