Komunikaty PR

#DołączDoStada K.I.D.S. - gwiazdy zakładają maseczki „wilka",by wspierać lekarzy

2020-04-27  |  12:50
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.06 MB )

Polskie gwiazdy takie jak Agata Młynarska, Magdalena Różczka, Michał Koterski czy Marta Żmuda-Trzebiatowska podbijają social media zdjęciami w maseczkach „wilka”. To wszystko w szczytnym celu. Gwiazdy łączą się w geście wsparcia dla lekarzy i zachęcają do udziału w akcji #DołączDoStada K.I.D.S, której celem jest wprowadzenie telemedycyny do Centrum Zdrowia Dziecka.

 

Fundacja K.I.D.S nieustannie wsłuchuje się w głosy pracowników szpitali, by na bieżąco odpowiadać na ich najpilniejsze potrzeby. Teraz w dobie koronawirusa najgłośniej wybrzmiewa potrzeba wsparcia - tego technicznego, które pozwoli im w dalszym ciągu ratować życie, ale także tego psychicznego, które da im siłę i odwagę do działania. Właśnie dlatego Fundacja K.I.D.S. ruszyła z akcją, która ma z jednej strony przyspieszyć prace nad wdrożeniem Zaawansowanego Systemu Zdalnej Opieki, z drugiej zaś zbudować poczucie solidarności we wspólnej walce przeciw COVID-19. Według Fundacji, której symbolem od zawsze był dobry opiekun – wilk (pamiętacie to wzruszające, interaktywne wideo z grudnia?), telemedycyna to swoista maseczka ochronna dla szpitali. Dlatego teraz K.I.D.S. zachęca - #DołączDoStada, załóż maskę wilka i wesprzyj nasz projekt!

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=tsO_BzdVj-Y&feature=emb_title

 

Akcja Fundacji K.I.D.S. staje się coraz popularniejsza – już teraz przyłączyły się do niej polskie gwiazdy, pokazując w swoich social mediach, że one również „należą do stada” K.I.D.S. Zdjęcia Magdaleny Boczarskiej, Joanny Przetakiewicz, Miśka Koterskiego, filmiki Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, Joanny Moro i Grześka Wilka czy wpisy rzeszy internetowych influencerów na czele z Adą Krysian, Maksymem Ziółkowskim i Edytą Litwiniuk to niektóre z przykładów ukazujących jak gwiazdy walczą o telemedycynę dla Centrum Zdrowia Dziecka. Wszyscy założyli maski wilka! Magdalena Różczka pokazała się nawet w wirtualnej wersji, używając przygotowanego przez Fundację filtra na stories! Wszystko po to, by zachęcić do akcji jak największe grono i wspólnymi siłami, razem z K.I.D.S. już zaraz wprowadzić System Zdalnej Opieki do dziecięcych szpitali.

 

Wilki to zwierzęta, które żyją w bliskich relacjach, chronią członków stada i pomagają sobie w potrzebie. Dziś, takimi wilkami są przede wszystkim pracownicy ochrony medycznej, którzy walczą z koronawirusem. Razem z Fundacją K.I.D.S. możemy dać lekarzom narzędzia oraz siłę na kolejne dni na polu bitwy przeciwko COVID-19, wystarczy „dołączyć do stada” i wesprzeć zbiórkę na telemedycynę.

 

#DołączDoStada K.I.D.S. – wspólnie dajmy lekarzom siłę i narzędzia do pracy

Jak dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć akcje? To jest banalnie proste!

W serwisie PolakPotrafi.pl uruchomiona została zbiórka, której celem jest finansowanie Systemu Zdalnej Opieki dla Centrum Zdrowia Dziecka.

Na stronie MadMask.pl zakupić piękną, minimalistyczną, wysokiej jakości maskę wilka, specjalnie zaprojektowaną i uszytą dla Fundacji przez firmę @Mad_Sis – czyli szalone siostry, które znane są ze swojej kreatywności, ciekawych i dopracowanych wzorów (w ich projektach pokazały się m.in. Martyna Wojciechowska czy Joanna Liszowska). K.I.D.S. przygotowało także wirtualne maseczki! Można znaleźć je w filtrach naszych ulubionych mediów społecznościowych tj. Instagram i Facebook – wystarczy poszukać w galerii pod tagami: wilk, maska, kids, wolf, mask, fundacja.

Oba rodzaje maseczek to znak solidarności z lekarzami - wilkami, którzy każdego dnia walczą dla nas z COVID-19.

 

System Zdalnej Opieki - maska dla pacjenta, dla lekarza, dla szpitala

Podopieczni Centrum Zdrowia Dziecka z powodu chorób towarzyszących, znajdują się w podwyższonej grupie ryzyka zakażenia COVID-19, co nie zmienia faktu, że muszą pozostać pod stałą kontrolą lekarzy.

Telemedycyna to ‘maska’, chroniąca pacjentów i lekarzy, to konieczny element nowej rzeczywistości każdego szpitala. Takie rozwiązania pozwalają zostać w domu w czasie epidemii, ale także szybciej do niego wrócić po zabiegu czy operacji. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim, którzy już nam  pomogli i gorąco zachęcamy tych, którzy chcą i mogą przyłączyć się do akcji” – mówi Patrycja Piekutowska, światowej sławy skrzypaczka i prezes Fundacji K.I.D.S.

W związku z epidemią COVID-19 prace Fundacji nad wdrożeniem telemedycyny nabrały rozpędu. Właśnie prowadzone są testy pierwszych rozwiązań - platformy do komunikacji z pacjentami. To jednak dopiero początek innowacji, jakie planuje wdrożyć K.I.D.S. Fundacja po zebraniu wystarczających środków planuje w kolejnym etapie projektu wdrożenie rozwiązań telemedycznych do monitorowania stanu zdrowia dzieci w domach.

 


O FUNDACJI

Fundacja K.I.D.S. to Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - powstała, by zmieniać szpitale w przyjazne szpitale przyszłości. Wprowadza do nich innowacje i nowe technologie. Wiemy, że na proces leczenia ma wpływ wiele czynników. Dlatego w swoich działaniach łączymy różne perspektywy i patrzymy na szpital oczami dzieci, rodziców i tych, którzy walczą o ich zdrowie. Naszym pierwszym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka, jednego z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce. Aby przyspieszyć powrót dzieci do domu stworzymy centrum zdalnej opieki wykorzystujący innowacyjne rozwiązania telemedycyny. Więcej informacji znajdziesz na: www.kids.org.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.