20-lecie BoConcept w Polsce
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Marka BoConcept hucznie świętowała dwudziestolecie działalności na polskim rynku. 20 lutego w salonie przy ul. Woronicza 31 w Warszawie bawiło się ponad 200 architektów, partnerów biznesowych, przyjaciół marki oraz przedstawicieli mediów. Spotkaniu towarzyszył najlepszy duński design, wysmakowana kuchnia, a także najnowsze osiągnięcia techniki.
Spotkanie poprowadziła Ewa Mierzejewska – historyk sztuki i znana dziennikarka od lat związana z branżą wnętrzarską. Przywołała ona kilka wspomnień o designie sprzed dwóch dekad oraz historii marki BoConcept. Można było też posłuchać ciekawostek o produktach BoConcept z 2000 roku, które przedstawił Kamil Maślanka, właściciel salonu BoConcept.
Na polskich urodzinach BoConcept obecna była też Zoe Shields, Country Manager z ramienia BoConcept A/S na rynki: UK, Ireland, Central/Eastern Europe.
Partnerem wydarzenia był Samsung. Uwagę gości zwracała ściana zaaranżowana najnowszymi telewizorami tej marki z serii QLED i The Frame, na których wyświetlano filmy promocyjne BoConcept z ostatnich 20 lat. The Frame to linia stworzona we współpracy ze znanym i cenionym na świecie projektantem Yves’em Behar. Zgodnie z jego zamysłem telewizor nie jest jedynie „czarną skrzynką, a za sprawą specjalnego sklepu ze sztuką – Art Store –możesz podziwiać w domu dzieła pochodzące z renomowanych światowych galerii, kiedy akurat nie oglądasz filmu. Uczestnicy spotkania jako pierwsi w Europie mieli też okazję zobaczyć najnowszy telewizor koreańskiej marki – The Sero, który swoją światową premierę miał w styczniu na targach CES 2020 w Las Vegas. Jego obracany ekran można ustawić pionowo, co pozwala na wygodne oglądanie treści pochodzących z aplikacji Instagram czy TikTok – tak, jak na telefonie.
Ważnym punktem wydarzenia były warsztaty kulinarne Cook Story by Samsung, poprowadzone przez Bartosza „Snecza” Dębskiego – znanego szefa kuchni, blogera kulinarnego i redaktora prowadzącego audycje kulinarne w Newonce Radio. Jego interpretacja meksykańskiej kuchni z użyciem ciekłego azotu oczarowała podniebienia gości.
Na urodzinowej imprezie nie mogło oczywiście zabraknąć prezentów. Tym razem jednak obdarowany został nie jubilat, lecz goście, wśród których rozlosowano vouchery na zakupy i upominki rzeczowe. Zwycięzca loterii otrzymał kultowy fotel Imola od BoConcept, w dowolnej, wybranej przez siebie tkaninie, wraz z poradą projektanta, a także – prawdziwa gratka! – kolekcjonerską miniaturę fotela Imola w skali 1:16.
O wyjątkową oprawę wizualną i zapachową wydarzenia zadbały marki Jo Malone London i Dom Roślin. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły redakcje: Newonce, WhiteMad, Label Magazine i Magazif.
Autorem zdjęć z wydarzenia jest Sebastian Mintus.
Więcej inspiracji na: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.