30 drzew na 30-lecie Purmo
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Rok 2022 jest wyjątkowy dla marki Purmo - wprowadzenie na rynek wielu innowacyjnych produktów (modele grzejników Flex i Tinos H Flex, dekoracyjne grzejniki łazienkowe Figuresse, klimakonwektor Vido S2, automatyka Unisenza), wejście na giełdę w Helsinkach czy powrót na targi Instalacje po okresie niemal dwuletniego lockdownu. To także rok, w którym marka Purmo obchodzi i świętuje 30-lecie obecności na rynku polskim. Tę wyjątkową rocznicę pracownicy firmy postanowili upamiętnić zasadzeniem szpaleru drzew w Rybniku – mieście, w którym działa najnowocześniejsza i największa fabryka grzejników Purmo w Europie.
30-lecie obecności marki Purmo na rynku polskim to wyjątkowy czas dla pracowników firmy, którzy od lat pracują nad pozycją niekwestionowanego lidera firmy jako producenta i dostawcy systemów grzewczych w naszym kraju. Z tej okazji w ramach wolontariatu zespół podjął decyzję o upamiętnieniu tej wyjątkowej rocznicy poprzez akcję zasadzenia trzydziestu drzew, jednego za każdy rok obecności marki Purmo w Polsce. Miejsce zostało wybrane nieprzypadkowo – miasto Rybnik, w którym działa największa i najbardziej nowoczesna w Europie fabryka grzejników płytowych marki Purmo w Europie. To także dodatkowe działania spośród wielu podejmowanych przez firmę, aby efektywnie obniżyć emisję CO2 w całym procesie produkcyjnym, a także wyraz dbałości pracowników o ochronę środowiska. W porozumieniu z Urzędem Miasta Rybnik oraz ekspertami z dziedziny ekologii wyznaczona została dokładna lokalizacja nasadzeń - wzdłuż nowopowstającej ścieżki rowerowej nad malowniczą rzeczką Nacyna, a wybór odpowiednich do lokalnego ekosystemu gatunków drzew został skonsultowany ze specjalistami z zakresu ochrony środowiska. W akcji sadzenia drzew wziął udział cały zespół handlowy, techniczny oraz marketingowy firmy Purmo, który pod nadzorem specjalistów od zieleni miejskiej zrealizował to niecodzienne dla siebie zadanie. „Mamy nadzieję, że ten projekt - również dzięki dużej ilości pozytywnej energii, która towarzyszyła nam wszystkim podczas prac - pozwoli w przyszłości cieszyć się tym miejscem lokalnej społeczności, spacerowiczom i rowerzystom, a nam będzie przypominał o historii naszej firmy” – mówi Janusz Skibniewski, Marketing Cluster Lead w Purmo Polska.
W efekcie wspólnego wysiłku pracowników Purmo powstał szpaler trzydziestu drzew – klonów, grabów i akacji przy nowej ścieżce rowerowej w Rybniku. „Jesteśmy dumni z naszego wkładu pracy i wierzymy, że dzięki naszej inicjatywie za kilka lat to miejsce będzie jeszcze bardziej przyjazne dla mieszkańców, a nasze drzewa będą wzbogacały ekosystem i służyły lokalnej społeczności przez wiele następnych dziesięcioleci, generując niezbędny nam do życia tlen” - podsumowuje projekt Andrzej Iżycki, Vice Prezes ds. Sprzedaży w Polsce.
Klony kolumnowe Crimson Sentry, graby fastigiata i robinie akacjowe – w sumie 30, wysokich na 4 – 5 metrów i mających około 12-centymetrowy obwód pnia drzew, posadzono w dzielnicy Niedobczyce, przy budowanym właśnie kolejnym odcinku bulwarów wzdłuż rzeki Nacyny. Teren wskazało miasto, a akcję sadzenia drzew zorganizowało Purmo, zlecając to zadanie firmie ogrodniczej Grinn-Plus. Pod okiem profesjonalistów, którzy odpowiednio przygotowali podłoże, drzewa posadziło 30 pracowników Purmo. Obok stanęła okolicznościowa instalacja – kamień, który upamiętnia przedsięwzięcie. „Bardzo cieszy mnie ta inicjatywa. Świadczy ona o tym, że działająca od lat w Rybniku firma czuje się związana z miastem i działa w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu. Posadzenie drzew, które upiększają krajobraz i mają pozytywny wpływ na jakość powietrza, to świetny pomysł na uczczenie jubileuszu” - podsumował Piotr Kuczera, prezydent Rybnika.
Należąca do międzynarodowego koncernu o fińskich korzeniach Purmo Group Poland Sp. z o. o. przez 30 lat swojej obecności sprzedała na rynku polskim rekordową liczbę 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że praktycznie w każdym domu w naszym kraju znajduje się co najmniej jeden grzejnik tej marki. Produkowane są one w Rybniku - największej fabryce koncernu, o mocy produkcyjnej na poziomie 2,7 mln grzejników rocznie, z której urządzenia trafiają do odbiorców na całym świecie. W tym najbardziej efektywnym i stale modernizowanym zakładzie produkcyjnym pracują cztery linie produkcyjne obsługiwane przez doświadczoną załogę oraz najnowocześniejsze roboty, a grzejniki z Rybnika wysyłane są na cały świat.
Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie: www.purmo.pl

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
Piosenkarka zaznacza, że Sławomir od jakiegoś czasu na 19 marca przygotowuje muzyczny prezent dla fanów. Tym razem będzie to singiel „Helena”. To już także ostatnia prosta przed premierą płyty „Cudowronek”, która ukaże się już niebawem. Jak podkreśla Kajra, znajdzie się na niej 16 utworów w starym, dobrym stylu jej męża, gwiazdy rock polo.
Firma
Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.
Żywienie
Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.