Komunikaty PR

30 drzew na 30-lecie Purmo

2022-12-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Rok 2022 jest wyjątkowy dla marki Purmo - wprowadzenie na rynek wielu innowacyjnych produktów (modele grzejników Flex i Tinos H Flex, dekoracyjne grzejniki łazienkowe Figuresse, klimakonwektor Vido S2, automatyka Unisenza), wejście na giełdę w Helsinkach czy powrót na targi Instalacje po okresie niemal dwuletniego lockdownu. To także rok, w którym marka Purmo obchodzi i świętuje 30-lecie obecności na rynku polskim. Tę wyjątkową rocznicę pracownicy firmy postanowili upamiętnić zasadzeniem szpaleru drzew w Rybniku – mieście, w którym działa najnowocześniejsza i największa fabryka grzejników Purmo w Europie. 

 

30-lecie obecności marki Purmo na rynku polskim to wyjątkowy czas dla pracowników firmy, którzy od lat pracują nad pozycją niekwestionowanego lidera firmy jako producenta i dostawcy systemów grzewczych w naszym kraju. Z tej okazji w ramach wolontariatu zespół podjął decyzję o upamiętnieniu tej wyjątkowej rocznicy poprzez akcję zasadzenia trzydziestu drzew, jednego za każdy rok obecności marki Purmo w Polsce. Miejsce zostało wybrane nieprzypadkowo – miasto Rybnik, w którym działa największa i najbardziej nowoczesna w Europie fabryka grzejników płytowych marki Purmo w Europie. To także dodatkowe działania spośród wielu podejmowanych przez firmę, aby efektywnie obniżyć emisję CO2 w całym procesie produkcyjnym, a także wyraz dbałości pracowników o ochronę środowiska. W porozumieniu z Urzędem Miasta Rybnik oraz ekspertami z dziedziny ekologii wyznaczona została dokładna lokalizacja nasadzeń - wzdłuż nowopowstającej ścieżki rowerowej nad malowniczą rzeczką Nacyna, a wybór odpowiednich do lokalnego ekosystemu gatunków drzew został skonsultowany ze specjalistami z zakresu ochrony środowiska. W akcji sadzenia drzew wziął udział cały zespół handlowy, techniczny oraz marketingowy firmy Purmo, który pod nadzorem specjalistów od zieleni miejskiej zrealizował to niecodzienne dla siebie zadanie. „Mamy nadzieję, że ten projekt - również dzięki dużej ilości pozytywnej  energii, która towarzyszyła nam wszystkim podczas prac - pozwoli w przyszłości cieszyć się tym miejscem lokalnej społeczności, spacerowiczom i rowerzystom, a nam będzie przypominał o historii naszej firmy”  – mówi Janusz Skibniewski, Marketing Cluster Lead w Purmo Polska.

W efekcie wspólnego wysiłku pracowników Purmo powstał szpaler trzydziestu drzew – klonów, grabów i akacji przy nowej ścieżce rowerowej w Rybniku. „Jesteśmy dumni z naszego wkładu pracy i wierzymy, że dzięki naszej  inicjatywie za kilka lat to miejsce będzie jeszcze bardziej przyjazne dla mieszkańców, a nasze drzewa będą wzbogacały ekosystem i służyły lokalnej społeczności przez wiele następnych dziesięcioleci, generując niezbędny nam do życia tlen” - podsumowuje projekt Andrzej Iżycki, Vice Prezes ds. Sprzedaży w Polsce.

Klony kolumnowe Crimson Sentry, graby fastigiata i robinie akacjowe – w sumie 30, wysokich na 4 – 5 metrów i mających około 12-centymetrowy obwód pnia drzew, posadzono w dzielnicy Niedobczyce, przy budowanym właśnie kolejnym odcinku bulwarów wzdłuż rzeki Nacyny. Teren wskazało miasto, a akcję sadzenia drzew zorganizowało Purmo, zlecając to zadanie firmie ogrodniczej Grinn-Plus. Pod okiem profesjonalistów, którzy odpowiednio przygotowali podłoże, drzewa posadziło 30 pracowników Purmo. Obok stanęła okolicznościowa instalacja – kamień, który upamiętnia przedsięwzięcie. „Bardzo cieszy mnie ta inicjatywa. Świadczy ona o tym, że działająca od lat w Rybniku firma czuje się związana z miastem i działa w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu. Posadzenie drzew, które upiększają krajobraz i mają pozytywny wpływ na jakość powietrza, to świetny pomysł na uczczenie jubileuszu” - podsumował Piotr Kuczera, prezydent Rybnika.

Należąca do międzynarodowego koncernu o fińskich korzeniach Purmo Group Poland Sp. z o. o. przez 30 lat swojej obecności sprzedała na rynku polskim rekordową liczbę 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że praktycznie w każdym domu w naszym kraju znajduje się co najmniej jeden grzejnik tej marki. Produkowane są one w Rybniku - największej fabryce koncernu, o mocy produkcyjnej na poziomie 2,7 mln grzejników rocznie, z której urządzenia trafiają do odbiorców na całym świecie. W tym najbardziej efektywnym i stale modernizowanym zakładzie produkcyjnym pracują cztery linie produkcyjne obsługiwane przez doświadczoną załogę oraz najnowocześniejsze roboty, a grzejniki z Rybnika wysyłane są na cały świat.

 

Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie: www.purmo.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.