Komunikaty PR

30 lat REJS

2023-03-29  |  01:00
Biuro prasowe

Kiedy w kwietniu 1993 roku, w niewielkim Rypinie powstały pierwsze uchwyty meblowe z tworzywa sztucznego, nikt nie podejrzewał, że oto rodzi się jedno z większych przedsiębiorstw polskiej branży meblarskiej. Niewielki, rodzinny zakład założony przez Jana i Elżbietę Rejs, powoli przekształcał się w dużą, prężnie rozwijającą się firmę, która obecnie działa z powodzeniem nie tylko na rynku polskim, ale i zagranicznym. Z sukcesem eksportuje swoje produkty do 36 krajów świata!

O Grupie REJS

Dziś Grupa REJS to 14 spółek (10 w kraju i 4 za granicą) o profilach: produkcyjnym, handlowym, transportowym, budowlanym oraz usługowym. W sumie pracuje w nich ponad tysiąc pracowników. Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych plebiscytach i konkursach branżowych. Marka i jej produkty poszczycić się mogą takimi nagrodami jak: Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu, Diamenty Meblarstwa, Laury Konsumenta, Godło Teraz Polska, Wektor i wiele innych.

U podstaw sukcesu przedsiębiorstwa leży profesjonalna kadra specjalistów, nowoczesny park maszynowy, efektywne metody zarządzania procesami, a także rodzinne wartości i nacisk na innowacje. Mottem firmy jest hasło „Produkujemy systemy meblowe, które ułatwiają codzienne życie”. Nieprzypadkowo, gdyż głównym segmentem działalności spółki jest produkcja funkcjonalnych rozwiązań do mebli i zabudów meblowych, które gwarantują komfort i wygodę setkom tysięcy klientów.

Oferta Grupy REJS

Obecnie, w portfolio przedsiębiorstwa znaleźć można: szuflady i systemy ich organizacji, cargo i cornery różnego typu, okucia i uchwyty meblowe, stelaże do mebli tapicerowanych, a także nowoczesne systemy oświetleniowe. Rozwiązania te przeznaczone są do mebli i wnętrz różnego typu – od kuchni i spiżarni, przez łazienki i pomieszczenia gospodarcze, aż po salon, sypialnię, pokoje dziecięce czy biuro. Starannie projektowane, testowane i certyfikowane spełniają restrykcyjne normy jakościowe oraz środowiskowe.

Portfolio Grupy uzupełniają produkty i rozwiązania proponowane pod brandem Dekores, a dokładniej: płyty drewnopodobne i akrylowe, laminaty, blaty kompaktowe i drewniane, a także materiały kompozytowe. Dekores obejmuje 5 wyjątkowych marek: AGT, KRION, ABET Laminati, Stylfront i Panmar, dostarczających komponenty pozwalające tworzyć najpiękniejsze meble i najbardziej funkcjonalne wnętrza.

REJS to również sprawny dystrybutor. W 19 punktach handlowych zlokalizowanych w różnych punktach Polski, stolarze i producenci znaleźć mogą kompleksową ofertę rozwiązań niezbędnych do ich pracy. Ale nie tylko. Skorzystać też mogą z fachowych porad designerów i projektantów wnętrz, a także usług stolarni – m.in. cięcia i oklejania formatek. Dzięki temu mogą oszczędzić czas i zaoferować swoim klientom jeszcze lepsze projekty.

www.rejs.eu www.e-rejs.eu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.