Komunikaty PR

5 powodów, dlaczego warto zainwestować w toaletę myjącą ciało

2020-10-13  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Sprzedaż toalet myjących Geberit AquaClean przekroczyła milion egzemplarzy, a zadowolonych użytkowników tych urządzeń jest znacznie więcej. Ci, którzy mieli już okazję przekonać się jak wygodne jest mycie miejsc intymnych po skorzystaniu z toalety, polecają je innym. Każdy może sprawdzić, ile świeżości daje delikatny prysznic wodą – wystarczy po prostu… skorzystać z toalety Geberit AquaClean.

Z myślą o tych, którzy cenią siłę merytorycznych argumentów, przygotowaliśmy 5 powodów.

1. Nowy standard higieny

Użytkownicy toalet myjących Geberit AquaClean przyznają, że na początku sami byli zaskoczeni komfortem i świeżością, którą daje delikatne mycie pupy wodą.

Często słyszymy od Klientów, że odkąd mają u siebie toaletę z funkcją higieny intymnej Geberit odczuwają wręcz dyskomfort korzystając z konwencjonalnego wc poza domem – mówi Paweł Karaś, menedżer produktu Geberit. Czy ktokolwiek z nas woli myć ręce tylko mokrą chusteczką albo zamiast prysznica stosować suche środki myjące? Raczej nie. Tylko woda jest w stanie zapewnić prawdziwą czystość. Codzienny prysznic to norma, Geberit idzie dalej, promując zmiany w sposobie zachowywania higieny osobistej w toalecie.

2. Personalizacja

Mając świadomość, że strefy intymne to miejsca szczególnie wrażliwe, użytkownicy toalet Geberit AquaClean mogą dostosować parametry mycia (a w przypadku niektórych modeli również suszenia) do indywidualnych potrzeb. Jedna toaleta jest w stanie sprostać potrzebom każdego z domowników! Optymalny zestaw funkcji: temperaturę i intensywność strumienia wody oraz powietrza suszącego, możemy zaprogramować na stałe, korzystając z pilota, bezprzewodowego panelu sterowania lub aplikacji Geberit AquaClean.

3. Ekologia

Choć woda jest niezastąpiona w utrzymaniu codziennej higieny, musimy dbać o jej zasoby. Nowoczesne toalety myjące Geberit AquaClean powstają nie tylko z myślą o naszym codziennym komforcie, ale również w trosce o środowisko naturalne. Testy przeprowadzone z wykorzystaniem metody IMPACT World+ potwierdzają, że wpływ urządzeń Geberit AquaClean na środowisko jest niższy niż w przypadku konwencjonalnych toalet, a także w sytuacji korzystania z toalety i bidetu, nie wspominając już o tradycyjnym prysznicu. Mając w łazience taką toaletę z powodzeniem możemy zrezygnować np. z nawilżanych chusteczek, które nie służą naszej planecie.

4. Bezkompromisowa czystość

Posiadacze toalet myjących Geberit AquaClean mogą zapomnieć o szorowaniu urządzenia z użyciem agresywnych środków czystości! Nowoczesna technologia i przemyślany design sprawiają, że są to produkty niezwykle łatwe w czyszczeniu. Bezkołnierzowa miska ustępowa Rimfree® z technologią TurboFlush® oraz idealnie gładkie szkliwo KeraTect® to rozwiązania, które zapobiegają gromadzeniu się osadów, bakterii i drobnoustrojów. Ale to jeszcze nie wszystko! Przed i po każdym użyciu ramię natryskowe jest automatycznie opłukiwane świeżą wodą. Daje to użytkownikom gwarancję absolutnej czystości i higieny.

5. Design na najwyższym poziomie

Osobistym wyzwaniem dla mnie jako projektanta, było zapewnienie, aby toalety myjące AquaClean nie wyglądały jak urządzenia techniczne, lecz aby ich konstrukcja umożliwiała doskonałe wpasowanie się w układ łazienki – mówi Christoph Behling, odpowiedzialny za design toalet myjących Geberit AquaClean.

Idealna harmonia technologii i wzornictwa sprawia, że na pierwszy rzut oka trudno dostrzec innowacyjne rozwiązania techniczne ukryte w prostej i smukłej misce ceramicznej. Elegancki, lekki design Geberit AquaClean doceniło jury najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów. Topowe modele Mera oraz Sela nagrodzono m.in. tytułem Red Dot oraz iF Product Design Award.

Kąpiel pod prysznicem jest już nieodłącznym elementem naszej codzienności. Higiena intymna z użyciem wody to najpewniejszy i najprostszy sposób, by czuć komfortową czystość w ciągu dnia. Dzięki toaletom myjącym mamy ją dosłownie na wyciągnięcie ręki – wystarczy nacisnąć przycisk.

Więcej informacji na www.geberit-aquaclean.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.