Komunikaty PR

5 trendów wnętrzarskich na lato 2020

2020-07-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Ostatnie miesiące uświadomiły wielu ludziom, jak istotna jest przestrzeń domowa i jej przemyślane urządzenie. Ma to ogromny wpływ na aktualne trendy w aranżacji. Jakie kierunki będą dominowały w wystroju wnętrz? 

1. Wyraźnie rozdzielone strefy

Coraz częściej zwracamy uwagę na to, aby mieszkanie było wielofunkcyjne. Sytuacja, w której część z nas musiała pozostać w domach i to w nich wydzielić zarówno biuro, jak i przestrzeń relaksu czy miejsce do nauki dla dzieci, wiele nauczyła nas o organizacji wnętrz. To z kolei ma duży wpływ na to, jak będziemy urządzać czy zmieniać nasze mieszkania. Tym, co w nadchodzącym sezonie okaże się wyjątkowo ważne, będzie wyraźne rozdzielenie stref wypoczynku i pracy. Mocno zaznaczymy też odrębność sypialni – tak, aby stały się wyłącznie miejscem relaksu.

Pomocne w tym będą zróżnicowane kolory – pobudzające w strefie dziennej, neutralne w biurze i wyciszające w części nocnej. Dobrą praktyką jest też urządzenie pomieszczeń w różnych stylach – tak, aby jak najbardziej sprzyjały skupieniu czy relaksowi.

2. Biuro w domu

Dużo uwagi poświęcimy domowym biurom. Jedni z nas będą w najbliższym czasie pracowali jeszcze zdalnie, a w innych firmach tryb ten wejdzie jako jedna z możliwych opcji na dobre. Niezależnie, czy biurem będzie oddzielne pomieszczenie, czy np. część salonu, z dużą dbałością podejdziemy do aranżacji tej przestrzeni. Postaramy się, by były wygodne i funkcjonalne. Dużą popularnością będą cieszyć się wyprofilowane krzesła, organizery i meble, które umożliwiają przechowywanie dużej ilości dokumentów. Równie istotne okaże się dobre oświetlenie: zwłaszcza lampy biurowe i stojące. Najmodniejsze będą te ze szklanymi kloszami o metalicznym wyglądzie w różnych geometrycznych kształtach. Nadadzą wnętrzu nowoczesności i sprawdzą się zarówno w pomieszczeniach utrzymanych w duchu minimalizmu, jak i industrialnych czy eklektycznych.

3. Przyroda w zasięgu ręki

Jednym z ważniejszych elementów wystroju będzie roślinność – a nawet dekoracje z motywem liści. To trend, który od kilku sezonów utrzymuje się w ścisłej czołówce. Dziś potęgowany jest silną potrzebą stworzenia prywatnej przestrzeni do relaksu. 

– Obserwujemy, że wśród poszukujących mieszkania coraz więcej jest osób, które zwracają szczególną uwagę na to, by w ich przyszłym „M” znalazł się ogródek lub taras. Rynek pierwotny faktycznie daje ku temu duże możliwości. Wychodzimy tym potrzebom naprzeciw, oferując również mieszkania z dwoma tarasami po przeciwległych stronach lokum – tłumaczy Jakub Orski, pracownik dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.

4. Kolory, które dodają energii

Jak każdego lata będziemy poszukiwać palety kolorystycznej, która wprowadzi w nasze wnętrze nową energię. Tym razem postawimy na odświeżającą miętę i nasycony żółty. Pastele będą cieszyć się dużą popularnością zwłaszcza w sypialni, intensywne tony zaś wykorzystamy w dodatkach w salonie czy kuchni. 

5. Dekoracje od polskich producentów

Na znaczeniu zyskają też projekty rodzimych twórców: zarówno w kwestii mebli, jak i dekoracji. Ostatnie miesiące przekonały nas do wspierania małych, lokalnych przedsiębiorstw. Doceniamy ich indywidualne podejście do projektów, zaangażowanie, niepowtarzalność i etyczne postępowanie. To wyraz rosnącej świadomości konsumenckiej i poczucia, że naszymi wyborami możemy mieć wpływ na otoczenie. Chcemy pomagać polskim twórcom, dlatego będziemy częściej sięgać po rękodzieło zamiast masowo produkowanych dekoracji czy plakaty wykonywane przez rodzimych artystów zamiast tych z dużych sklepów. Być może ograniczymy liczbę posiadanych przedmiotów, ale zwrócimy większą uwagę na ich trwałość, wykonanie i pochodzenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.