Komunikaty PR

7 zasad projektowania salonu. Bezpłatny webinar OKK! design

2021-10-15  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Salon stanowi jedno z najważniejszych domowych pomieszczeń. To tutaj kwitnie życie codzienne wszystkich domowników. Ważne, żeby było to pomieszczenie nie tylko funkcjonalne, ale estetyczne i przytulne - bowiem salon pełni w domu funkcję reprezentacyjną. Jakie są najważniejsze zasady, którymi należy się kierować podczas urządzania salonu? Dlaczego warto podzielić pokój dzienny na strefy? Na te i inne pytania odpowie arch. Ida Mikołajska podczas kolejnego spotkania online OKK! design.

Bezpłatny webinar z cyklu OKK! design odbędzie się w poniedziałek 18 października 2021 r. o godzinie 12:00. Gościem specjalnym spotkania będzie arch. Ida Mikołajska. Mecenasem spotkania jest marka Samsung, lider na rynku telewizorów w Polsce.

Jakie zagadnienia poruszą zaproszeni goście podczas spotkania?

  • Jak zaprojektować salon, by pogodził potrzeby wszystkich domowników?
  • Jak urządzić kącik wypoczynkowo-telewizyjny?
  • Czy warto podzielić salon na strefy?

Gościem specjalnym webinaru będzie architektka Ida Mikołajska, współwłaścicielka pracowni MIKOŁAJSKAstudio z Krakowa. Ambasadorka marki Geberit. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Członek Brytyjskiego stowarzyszenia The Design Society. Podczas wielu międzynarodowych wymian i warsztatów miała okazję poznać różnorodne podejścia do projektowania. Szerokie spektrum rozwiązań i kierunków stylistycznych oraz szczególna dbałość o detal, które prezentuje w swojej pracy, pozwalają jej tworzyć wnętrza ponadczasowe, idealnie dopasowane do potrzeb klienta.

W trakcie webinaru arch. Ida Mikołajska przedstawi zasady, którymi kieruje się podczas projektowania salonu. Zdradzi, jak zaprojektować salon z aneksem kuchennym oraz jakie oświetlenie powinno znaleźć się w pokoju dziennym.

Mecenasem webinaru jest marka Samsung. Od kilku lat marka rozwija ofertę urządzeń z kategorii Lifestyle, które dzięki swoim unikatowym cechom odpowiadają na style życia różnych użytkowników. Pełna swoboda aranżacji, mnogość funkcji i niezwykłe wzornictwo sprawiają, że pojęcie personalizacji ekranu nabiera nowego znaczenia – każdy znajdzie coś dla siebie. Tomasz Drężek i Adrian Rogalski, eksperci marki, opowiedzą o najnowszych rozwiązaniach marki Samsung. Zaprezentują ofertę produktów z kategorii Lifestyle, która obejmuje odświeżone linie telewizorów The Frame, The Sero, The Serif oraz The Terrace.

The Frame jest przeznaczony dla osób, które chcą zapełnić czarny ekran telewizora rodzinnymi zdjęciami czy dziełami sztuki. Wymienne ramki w kilku stylach i kolorach oraz możliwość wyboru rodzaju i koloru passe-partout zamieniają The Frame w domową galerię fotografii bądź obrazów. To prawdziwa gratka do koneserów sztuki! Dla miłośników designu – The Serif (wyróżnia się najwyższej klasy wzornictwem sprawiając, że urządzenie wygląda perfekcyjnie gdziekolwiek go nie postawisz – 360 design), dla fanów Instagrama i innych mediów społecznościowych – The Sero (obrotowy ekran daje możliwość oglądania zarówno ulubionych treści telewizyjnych i filmowych, jak i wygodnego przeglądania treści mobilnych na dużym ekranie), a dla wielbicieli filmów w plenerze – The Terrace. To pierwszy taki telewizor na rynku konsumenckim, przeznaczony do przestrzeni na zewnętrz, który oferuje niesamowitą jakość obrazu, dźwięk oraz inteligentne funkcje, dotychczas zarezerwowane tylko do pomieszczeń. Dostępny w sprzedaży będzie w czwartym kwartale 2021 roku.

 

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarze, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/99xk6

Wydarzenie online jest dostępne również na fanpage’u OKK! design.

Mecenas spotkania: Samsung

Patroni webinarów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, Ambiente.info.pl, Arch_App

Organizator: OKK! PR

 

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 – powitanie gości i widzów

12.05 – prezentacja Samsung

12.45 – wystąpienie arch. Idy Mikołajskiej

13.25 – pytania widzów do arch. Idy Mikołajskiej

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom NOWOŚĆ: EKSTREMALNIE SILNY T-REX W PORĘCZNEJ TUBCE Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

NOWOŚĆ: EKSTREMALNIE SILNY T-REX W PORĘCZNEJ TUBCE

Soudal poszerza swoją ofertę klejów montażowych o T-Rex Hybrid Glue – klej hybrydowy w tubce o pojemności 25 ml. Nowy produkt, zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych
Dom Paradyż Designers – poznaliśmy laureatów międzynarodowej edycji konkursu!
2024-03-29 | 10:10

Paradyż Designers – poznaliśmy laureatów międzynarodowej edycji konkursu!

Trzecia edycja konkursu Paradyż Designers, organizowanego przez Ceramikę Paradyż, pod patronatem ArchDaily dobiegła końca. To pierwsza edycja tego prestiżowego konkursu na skalę
Dom Dwa światy uchwytów meblowych
2024-03-28 | 01:00

Dwa światy uchwytów meblowych

Świat uchwytów meblowych dzieli się na dwie części. Jedna to modele dyskretne, nie rzucające się w oczy i minimalistycznie skromne. Choć dekoracyjne, pozostają jakby na drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.