Akcja promocyjna tesa® – wygraj czerwoną koszulkę!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Takiej okazji nie może przegapić żaden majsterkowicz ani nikt, kto lubi być przygotowany na każdą sytuację! Marka tesa® ma fantastyczną akcję.
W bardzo łatwy sposób możecie stać się posiadaczami koszulki w pięknym, intensywnym czerwonym kolorze! Wygodna koszulka z logo marki tesa® nie zawiedzie Was w żadnej sytuacji. Zupełnie jak taśmy samoprzylepne tesa®! Możecie założyć ją do warsztatu, na wypad za miasto – i wszędzie, gdzie chcecie.
Pokaż, że jesteś Excellent!
Akcja marki tesa® odbywa się we współpracy z sieciami sklepów Mrówka i Bricomarche. Szukajcie w nich czerwonych stojaków – to właśnie na nich znajdziecie dwa rodzaje czerwonych taśm maskujących tesa® z linii Excellent o szerokości 50 mm lub 30 mm. Teraz już tylko wystarczy kupić dwie sztuki taśmy jednego lub drugiego rodzaju – i koszulka z logo marki tesa® jest Wasza!
- Czerwone taśmy tesa® z linii Excellent przydadzą się w trakcie każdego remontu, kiedy chcemy pomalować ściany w swoich wnętrzach. Dzięki nim możemy uzyskać doskonale równe krawędzie malarskie. Taśma będzie się świetnie trzymać na różnego rodzaju powierzchniach: ścianie, tapecie, szkle, aluminium, twardym PCV czy drewnie – mówi Jakub Bąk, ekspert tesa®.
Samoprzylepne taśmy maskujące tesa® z linii Excellent są trwałe i odporne na rozdarcia, a zarazem dają się bardzo łatwo usunąć, bez uszkodzenia powierzchni. Wykorzystując je podczas remontu wewnątrz pomieszczeń, nie musisz się spieszyć. Doskonała, specjalnie opracowana formuła kleju sprawia, że taśma może bezpiecznie pozostać na powierzchni nawet do 1 miesiąca od naklejenia – bez pozostawiania jakichkolwiek śladów kleju. Malowanie z taśmami tesa® jeszcze nigdy nie było tak łatwe! Dzięki czerwonej taśmie nawet laik uzyska efekt na miarę profesjonalisty!
O marce tesa®
tesa® jest jednym z wiodących producentów taśm samoprzylepnych i rozwiązań systemowych w zakresie montażu, który oferuje innowacyjne, wysokiej jakości produkty samoprzylepne. Od ponad 125 lat, firma opracowuje rozwiązania dla szerokiej gamy zastosowań w biurze, domu i ogrodzie, a także w przemyśle samochodowym, budowlanym czy elektronicznym. Do zastosowań w gospodarstwie domowym tesa® oferuje kilkaset rozwiązań w zakresie mocowania, montażu, pakowania, renowacji, naprawy, izolacji i ochrony przed insektami, kurzem oraz przeciągami.
Zachęcamy do śledzenia social mediów tesa®, a tam już niebawem więcej informacji o specjalnym konkursie z wykorzystaniem taśmy czerwonej. Już teraz wejdź na: https://www.instagram.com/tesa_polska/?hl=pl oraz https://www.facebook.com/tesa.polska

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.