Komunikaty PR

Łąki i ogrody na tapetach Muraspec

2020-06-19  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania Muraspec ( 0.41 MB )

Spośród wszystkich inspiracji, które oferuje Natura, ta wydaje się być najbardziej wdzięczna. Kwiaty, bo o nich mowa, zakwitły znów na tapetach Muraspec. O nową kwiatową serię o nazwie SECRET GARDEN wzbogaciła się kolekcja Wallmotion (cyfrowy nadruk na winylowym podkładzie. Delikatny, botaniczny wzór o rozpoznawalnej estetyce dostępny jest aż w 19 inspirujących wersjach kolorystycznych. Chabry, paprocie, storczyki, lilie oraz bluszcz utrwalone na tapecie Muraspec niczym w kadrze zdjęcia przenoszą w świat marzeń i fantazji. Tapeta przygotowana została na winylowym podkładzie o gramaturze 410g/m2, co gwarantuje jej m.in. wysoką trwałość oraz wytrzymałość mechaniczną – parametry pożądane zwłaszcza w obiektach użyteczności publicznej. Szerokość na poziomie 130 cm pozwala na ekonomiczną aplikację na inwestycjach kontraktowych. Tapety mogą być wzbogacone o antybakteryjny czynnik Biomaster, zapobiegający rozwojowi grzybów i bakterii na powierzchni okładziny.

 

Jeśli ktoś preferuje kwiaty przedstawione bardziej realistycznie powinien koniecznie zwrócić uwagę na kolekcję CANTARI. Znajdzie tu między innymi bukiety tulipanów, grządki karczochów przetykane konwaliami, rabatki pełne piwonii. Urodę kwiatów podkreślają zdecydowane, często też ciemne kolory tapetowej bazy: granat, butelkowa zieleń, a nawet czarny. Ornamentowe wzory połączone z ciemnym podkładem mają szlachetny, butikowy charakter. Tapety Cantari przygotowane zostały na wytrzymałym tekstylnym podkładzie, szerokość rolki to 53 cm. Okładziny mają obiektową jakość, co oznacza między innymi to, że są odporne na działanie promieni UV. Są również wytrzymałe i łatwe do utrzymania w czystości (można je zmywać, a nawet szorować). Tak jak wszystkie tapety Muraspec można je zamówić w antybakteryjnej wersji, z dodatkiem środka Biomaster.

Graficy Muraspec chętnie sięgają po kwiatowe inspiracje przy tworzeniu praktycznie każdej kolekcji. Stąd kwiatowe wzory można znaleźć w różnych kolekcjach; m.in. Shangri-La czy Amazonia. Jeśli zaś chodzi o nadruki Wallmotion to wielbiciele kwiatowych motywów mają do dyspozycji całą sekcję o nazwie „Kwiatowe i botaniczne”.

 

Więcej informacji: www.muraspec.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.