Komunikaty PR

Łąki i ogrody na tapetach Muraspec

2020-06-19  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania Muraspec ( 0.41 MB )

Spośród wszystkich inspiracji, które oferuje Natura, ta wydaje się być najbardziej wdzięczna. Kwiaty, bo o nich mowa, zakwitły znów na tapetach Muraspec. O nową kwiatową serię o nazwie SECRET GARDEN wzbogaciła się kolekcja Wallmotion (cyfrowy nadruk na winylowym podkładzie. Delikatny, botaniczny wzór o rozpoznawalnej estetyce dostępny jest aż w 19 inspirujących wersjach kolorystycznych. Chabry, paprocie, storczyki, lilie oraz bluszcz utrwalone na tapecie Muraspec niczym w kadrze zdjęcia przenoszą w świat marzeń i fantazji. Tapeta przygotowana została na winylowym podkładzie o gramaturze 410g/m2, co gwarantuje jej m.in. wysoką trwałość oraz wytrzymałość mechaniczną – parametry pożądane zwłaszcza w obiektach użyteczności publicznej. Szerokość na poziomie 130 cm pozwala na ekonomiczną aplikację na inwestycjach kontraktowych. Tapety mogą być wzbogacone o antybakteryjny czynnik Biomaster, zapobiegający rozwojowi grzybów i bakterii na powierzchni okładziny.

 

Jeśli ktoś preferuje kwiaty przedstawione bardziej realistycznie powinien koniecznie zwrócić uwagę na kolekcję CANTARI. Znajdzie tu między innymi bukiety tulipanów, grządki karczochów przetykane konwaliami, rabatki pełne piwonii. Urodę kwiatów podkreślają zdecydowane, często też ciemne kolory tapetowej bazy: granat, butelkowa zieleń, a nawet czarny. Ornamentowe wzory połączone z ciemnym podkładem mają szlachetny, butikowy charakter. Tapety Cantari przygotowane zostały na wytrzymałym tekstylnym podkładzie, szerokość rolki to 53 cm. Okładziny mają obiektową jakość, co oznacza między innymi to, że są odporne na działanie promieni UV. Są również wytrzymałe i łatwe do utrzymania w czystości (można je zmywać, a nawet szorować). Tak jak wszystkie tapety Muraspec można je zamówić w antybakteryjnej wersji, z dodatkiem środka Biomaster.

Graficy Muraspec chętnie sięgają po kwiatowe inspiracje przy tworzeniu praktycznie każdej kolekcji. Stąd kwiatowe wzory można znaleźć w różnych kolekcjach; m.in. Shangri-La czy Amazonia. Jeśli zaś chodzi o nadruki Wallmotion to wielbiciele kwiatowych motywów mają do dyspozycji całą sekcję o nazwie „Kwiatowe i botaniczne”.

 

Więcej informacji: www.muraspec.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.