AKUSTYCZNE INSPIRACJE MURASPEC NA 4 DESIGN DAYS
Materiały akustyczne, to grupa produktów intensywnie rozwijana przez Muraspec w ciągu ostatnich lat. Filcowe panele, ścianki działowe, zawiesia sufitowe komplementarnie uzupełniają ofertę tapet Muraspec, zwłaszcza w inwestycjach biurowych, gdzie komfort akustyczny ma duże znaczenie.
- Otwarte przestrzenie robocze (tzw. open space) pozbawione izolacji akustycznej, to miejsca, w których pracownik podatny jest na różnego rodzaju rozpraszające bodźce. Hałas i ruch generują zmęczenie i szybszy spadek koncentracji, co przekłada się na wydajność pracy. Jeśli zaś do aranżacji wnętrz użyte zostały materiały twarde, takie jak szkło czy beton, a ściany są pomalowane farbą, pojawiają się kolejni „rozpraszacze” w postaci odbić akustycznych i pogłosu. Wprowadzenie elementów akustycznych w postaci ścianek działowych czy przegród biurkowych, wyłożenie ścian tapetami to zabiegi, które można przeprowadzić łatwo, bez dużego remontu - mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec.
Firma intensywnie edukuje w temacie akustyki swoich partnerów handlowych, jak również architektów i projektantów wnętrz. Sukcesywnie rozszerza też ofertę rozwiązań akustycznych, by była jak najbardziej przydatna, różnorodna i dostępna dla klientów. Sprzyja temu stworzenie przez Muraspec własnej własnej marki produktów akustycznych Muracoustic, projektowanych i produkowanych w Polsce. Dzięki temu, że filc jest wytwarzany i dystrybuowany w kraju, realizacja zamówień i dostawa produktów są relatywnie najkrótsze na rynku, a ceny konkurencyjne.
Akustyczny panel filcowy Muracoustic wykonany jest w 100% z PET, z czego 70% to poliester pochodzący z recyklingu. Szerokość panela to 120 cm, wysokość: 300 cm, grubość: 12 mm / 6 mm, współczynnik akustyczny αw: 0,45 – 0,90. Filcowe panele mogą być przez Muraspec przycinane, zadrukowywane np. wzorem drewna, gradientu oraz zdobione nacięciami v-cut. Do wyboru są panele pełne, ażurowe, lamele, płytki, pudełka, parawany, zawiesia sufitowe i in.
To właśnie na bazie filcu Muracoustic powstała pierwsza pełna kolekcja akustyczna Muraspec – przegrody i lampy WELL-BEING oraz kompaktowa, składana osłona akustyczna P-OFFICE.
Każdy produkt z osobna i wszystkie razem mają za zadanie poprawić komfort akustyczny. W przypadku przegród Well-being istotną rolę gra również design, który wyraźnie odwołuje się do natury – przesłony mają kształt liścia. Również kolory filcu bezpośrednio się do niej odnoszą: jasna i ciemna zieleń, wino, rdza to barwy, które możemy zobaczyć w przyrodzie.
Na targach 4Design Days 2023 przegrody i zawiesia Well-being będzie można zobaczyć zarówno na ekspozycji Muraspec (stoisko nr 80), jak też na wystawie produktów nominowanych do konkursu Dobry Design 2023.
Wielbiciele tapet Muraspec również powinni być usatysfakcjonowani - na targi 4 Design Days firma zabiera sporą gamę swoich najpiękniejszych okładzin, w tym nowe wzory tapet gradientowych. Na dużym formacie będzie jeszcze wyraźniej widać inspirację wschodami i zachodami słońca.
Zapraszamy do spotkania z Muraspec na 4 Design Days. Stoisko nr 80

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.