Komunikaty PR

ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD

2020-01-20  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już ponad 300 projektów zostało zgłoszonych do drugiej edycji międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019, skierowanego do specjalistów od projektowania wnętrz. Oprócz pięciu standardowych kategorii, w tej edycji uczestnicy mogą rywalizować w dwóch nowych obszarach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. Honorowy patronat nad konkursem sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, a zgłoszenia konkursowe oceniać będzie jeden z członków SAW – architektka Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend.

Do 31 stycznia 2020 roku architekci i projektanci wciąż mogą zgłaszać swoje prace w konkursie Antalis Interior Design Award 2019, organizowanym przez wiodącego europejskiego dystrybutora papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej. Celem konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.

Jak dokonać zgłoszenia?

Do konkursu można zgłosić jeden lub więcej projektów zrealizowanych po 1 stycznia 2018, pod warunkiem że wykorzystano w nim przynajmniej jeden produkt Antalis. Specjaliści mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotelarstwo, sprzedaż detaliczna, biuro, dom i budynek użyteczności publicznej.

Zgłoszenia można dokonać na stronie internetowej konkursu. Wystarczy wypełnić 4-etapowy formularz, podając informacje o projekcie, dane kontaktowe autora oraz wysyłając wizualizacje.

Jeśli w zgłoszonym projekcie wykorzystane zostały produkty z katalogu Antalis, takie jak tekstylia lub folia, czyli wielowarstwowy laminat PCW do zastosowań architektonicznych, wnioskodawca może również konkurować w 2 dodatkowych kategoriach: tekstylia i folia architektoniczna.

Patronat honorowy SAW

Partnerstwo merytoryczne nad drugą edycją konkursu Antalis Interior Design Award sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, które od początku swojej działalności zakłada angażowanie się w rozwój talentów architektonicznych poprzez wsparcie różnych inicjatyw i konkursów branżowych. Z ramienia SAW w projekt zaangażowała się Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend. Ta niezwykle ceniona w branży architektka posiada w swoim portfolio ciekawe realizacje przestrzeni komercyjnych m.in. Novotel Wrocław Centrum, Ibis Styles Budapest City, Ibis Styles Grudziądz, Novotel Wrocław, koncepcja dworca w Lublinie, przedszkola w Wilanowie, które zostały docenione w międzynarodowych konkursach branżowych. Jej bogate doświadczenie zawodowe oraz wiedza sprawiają, że Federowicz-Boule cieszy się ogromny autorytetem w branży i to właśnie ona wręczy nagrodę w kategorii Folia Architektoniczna podczas ceremonii rozdania nagród w Madrycie.

Nagroda Publiczności

O wyborze najlepszego projektu decyduje również publiczność za pomocą głosowania internetowego na stronie internetowej. Projekt, który uzyska najwięcej głosów otrzyma nagrodę specjalną.

Rozstrzygnięcie konkursu

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie.

Konkurs wspierają znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.

O Antalis

Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Drewniane zabawki w kolorze Biuro prasowe
2024-10-17 | 13:00

Drewniane zabawki w kolorze

Wielu z nas w dzieciństwie nuciło pod nosem za piosenkarką Urszulą „konik - z drzewa koń na biegunach”.  I to właśnie ten bujany koń to klasyka wśród dziecięcych
Dom Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon
2024-10-17 | 13:00

Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon

Wyraziste kolory na jesienno-zimowy sezon to paleta, która pozwala wykreować urzekające głębią i niebanalnym stylem aranżacje. Skąpane w nasyconych tonach wnętrza ujmują
Dom Jakie cechy mają okna premium?
2024-10-17 | 01:00

Jakie cechy mają okna premium?

Okna premium wyróżniają się na tle standardowych rozwiązań dzięki zaawansowanym technologiom, wysokiej jakości materiałom i estetyce wykonania. Inwestycja w tego typu okna przynosi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.