ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Już ponad 300 projektów zostało zgłoszonych do drugiej edycji międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019, skierowanego do specjalistów od projektowania wnętrz. Oprócz pięciu standardowych kategorii, w tej edycji uczestnicy mogą rywalizować w dwóch nowych obszarach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. Honorowy patronat nad konkursem sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, a zgłoszenia konkursowe oceniać będzie jeden z członków SAW – architektka Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend.
Do 31 stycznia 2020 roku architekci i projektanci wciąż mogą zgłaszać swoje prace w konkursie Antalis Interior Design Award 2019, organizowanym przez wiodącego europejskiego dystrybutora papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej. Celem konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.
Jak dokonać zgłoszenia?
Do konkursu można zgłosić jeden lub więcej projektów zrealizowanych po 1 stycznia 2018, pod warunkiem że wykorzystano w nim przynajmniej jeden produkt Antalis. Specjaliści mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotelarstwo, sprzedaż detaliczna, biuro, dom i budynek użyteczności publicznej.
Zgłoszenia można dokonać na stronie internetowej konkursu. Wystarczy wypełnić 4-etapowy formularz, podając informacje o projekcie, dane kontaktowe autora oraz wysyłając wizualizacje.
Jeśli w zgłoszonym projekcie wykorzystane zostały produkty z katalogu Antalis, takie jak tekstylia lub folia, czyli wielowarstwowy laminat PCW do zastosowań architektonicznych, wnioskodawca może również konkurować w 2 dodatkowych kategoriach: tekstylia i folia architektoniczna.
Patronat honorowy SAW
Partnerstwo merytoryczne nad drugą edycją konkursu Antalis Interior Design Award sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, które od początku swojej działalności zakłada angażowanie się w rozwój talentów architektonicznych poprzez wsparcie różnych inicjatyw i konkursów branżowych. Z ramienia SAW w projekt zaangażowała się Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend. Ta niezwykle ceniona w branży architektka posiada w swoim portfolio ciekawe realizacje przestrzeni komercyjnych m.in. Novotel Wrocław Centrum, Ibis Styles Budapest City, Ibis Styles Grudziądz, Novotel Wrocław, koncepcja dworca w Lublinie, przedszkola w Wilanowie, które zostały docenione w międzynarodowych konkursach branżowych. Jej bogate doświadczenie zawodowe oraz wiedza sprawiają, że Federowicz-Boule cieszy się ogromny autorytetem w branży i to właśnie ona wręczy nagrodę w kategorii Folia Architektoniczna podczas ceremonii rozdania nagród w Madrycie.
Nagroda Publiczności
O wyborze najlepszego projektu decyduje również publiczność za pomocą głosowania internetowego na stronie internetowej. Projekt, który uzyska najwięcej głosów otrzyma nagrodę specjalną.
Rozstrzygnięcie konkursu
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie.
Konkurs wspierają znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.
O Antalis
Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.
Drewniane zabawki w kolorze
Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon
Jakie cechy mają okna premium?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.