Aranżacja wnętrz dyktowana intuicją
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kierowanie się intuicją w wystroju wnętrz to sposób na wykreowanie nieszablonowych aranżacji, które cechuje indywidualność i nieoczywisty styl. Urządzony zgodnie z własnymi odczuciami i potrzebami dom pozwoli najlepiej wyrazić swoją osobowość i charakter, tworząc hipnotyzujące wnętrza, w których można się poczuć po prostu sobą.
Personalizacja domowej przestrzeni to wciąż bardzo aktualny i ważny trend w aranżacyjnym świecie. Dlatego marka Tikkurila zachęca, by projektując wnętrza dać dojść do głosu własnej intuicji i wykorzystując mnogość odcieni w aranżacjach, swobodnie wyrazić siebie. Poszukując inspiracji w doborze kolorów do wnętrza warto zebrać próbki podobających się nam barw i zestawień kolorystycznych - mogą to być skrawki materiałów, wycinki z gazet czy zdjęcia. Dobrym sposobem pozwalającym sprawdzić, jak działa intuicja, jest też stworzenie moodboardów, które najlepiej zobrazują nasze wnętrzarskie inspiracje i kolorystyczne upodobania. Bodźcem do zabawy barwą w wystroju ma być też kolekcja Tikkurila Color Now 2024, z kolorem roku 2024 - ciepłym brzoskiwniowym Nude in Nizza na czele.
Swojej intuicji czasami trzeba zwyczajnie dać czas. Nie zawsze wszystko musi dziać się od razu, więc współpracę z nią można zacząć od małych kroków. Aby intuicja mogła w pełni wybrzmieć, może też potrzebować spokoju i przestrzeni. Na początek warto otoczyć się wtedy odcieniami, które do wystroju wprowadzają harmonię i równowagę, jak np. Fog in France z najnowszej kolekcji Tikkurila. Skąpane w lekkiej mgiełce wnętrza pozwolą ukoić zmysły i zapewnią intuicji sprzyjające warunki do rozwoju.
Jeśli jednak intuicja podpowiada odważne, nieoczywiste rozwiązania, nie należy się ich bać, tylko zaufać swoim odczuciom, nawet gdy wydają się płynąć wbrew trendom. Projektowanie wnętrz ma być przestrzenią do wyrażenia własnych emocji oraz zabawą, z której należy czerpać przyjemność. Czasem wykreowane z pomocą intuicji kolorystyczne stylizacje mogą okazać się aranżcyjnymi perełkami, które zachwycą nietuzinkową energią i unikatowym designem.
Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO
Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.