Archiproducts Design Awards rozstrzygnięte! Polska marka wśród finalistów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Podczas uroczystej gali wręczono statuetki zwycięzcom oraz certyfikaty Longlisted finalistom tegorocznej edycji plebiscytu. Wśród nich znalazła się również marka Nobonobo, wyróżniona za wyjątkowy projekt Juanniego Barcelò Borgesa – sofę Maxxo.
Archiproducts Design Awards to międzynarodowy konkurs, którego misją jest dostrzeżenie i docenienie oryginalności oraz innowacyjności projektantów z całego świata, a także promocja doskonałego designu. Co roku w plebiscycie bierze udział nawet kilkaset marek, ocenianych później przez kapitułę składającą się z ponad 70 cenionych architektów, projektantów, dziennikarzy, fotografów architektury i dyrektorów kreatywnych. Tegoroczna edycja międzynarodowego konkursu rozstrzygnęła się podczas uroczystej gali w Mediolanie w piątek 25 listopada 2022 roku.
Z ponad 750 zgłoszeń do Archiproducts Design Awards, gremium jurorów wyłoniło listę najlepszych marek, które mogły zawalczyć o wygraną w jednej z czternastu kategorii. Nominację otrzymała m.in. sofa Maxxo zaprojektowana przez Juanniego Barcelò Borgesa dla marki Nobonobo. Produkt otrzymał certyfikat Longlisted 2022 Archiproducts.
- Znalezienie się w tak zaszczytnym gronie, w towarzystwie światowej sławy projektantów, to dla nas ogromne wyróżnienie. Sama nominacja do finału w prestiżowym konkursie jest powodem do wielkiej satysfakcji, zwłaszcza, że misja Archiproducts Design Awards jest bardzo spójna z wartościami leżącymi w DNA Nobonobo. Naszym priorytetem jest udowodnienie, że dobry design i jakość produktów rzemieślniczych ma potencjał, a polskie marki mają szansę na międzynarodowe uznanie także poza granicami kraju. – mówi Tomasz Matejczyk, współwłaściciel Nobonobo.
- Tegoroczna edycja Archiproducts Design Awards była nam szczególnie bliska, ze względu na wprowadzenie nowego, specjalnego wyróżnienia za zrównoważony rozwój. Nagrodzono marki wyróżniające się pod względem wykorzystywania materiałów nadających się do recyklingu i biodegradacji, technik produkcji zmniejszających emisję zanieczyszczeń, a także minimalnego wpływu na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. Eko-projektowanie od początku istnienia naszej marki było niezwykle ważną kwestią, dlatego kibicujemy producentom, którzy decydują się na wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w swojej działalności – dodaje Monika Struska, współwłaścicielka Nobonobo.
Sofa Maxxo
Maxxo, to projekt autorstwa kubańsko-włoskiego projektanta Juanniego Barcelò Borgesa, który pokazuje, że sofa modułowa nie zawsze musi być ciężka i masywna. Na pierwszy rzut oka wygląda, jakby unosiła się w powietrzu. Wszystko dzięki cienkim, metalowym płozom, które nadają meblowi lekkości. Kontrastują one z mocną, kanciastą bryłą, uzupełnioną o wzornicze podłokietniki. Projektant perfekcyjnie poradził sobie z zachowaniem odpowiednich proporcji, dbając równocześnie o równowagę stylu i wygody.
Ciekawy jest nie tylko sam projekt sofy, ale też materiały wykorzystane do jego realizacji. Opcja wyboru tkaniny obicia pozostawia wiele możliwości personalizacji i dostosowania do własnego wnętrza. Wypełnienie sofy jest zgodnie z systemem Soft Layers – kompozycji specjalnie dobranych pianek elastycznych dla uzyskania najlepszego komfortu plus naturalne pierze. Selekcjonowane pierze naturalne o wysokiej klasie sprężystości można wedle życzenia wymienić na wypełnienie antyalergiczne.
O projektancie
Juanny Barcelò Borges to kubańsko-włoski multidyscyplinarny projektant z Mediolanu. Jego ideą jest pomaganie firmom i osobom o otwartych umysłach, docenienie ich wyjątkowej historii i budowanie znaczącej przyszłości. Jego praca zawsze zaczyna się od poszukiwania świeżego i przyciągającego wzrok punktu widzenia oraz intuicji, która może być inspirowana materiałami, technologią, firmą lub indywidualnymi użytkownikami. Tworzy ze szczególną dbałością o detale, aby przekazać historię, wraz ze sporą dawką zabawy i uroku.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
Piosenkarka zaznacza, że Sławomir od jakiegoś czasu na 19 marca przygotowuje muzyczny prezent dla fanów. Tym razem będzie to singiel „Helena”. To już także ostatnia prosta przed premierą płyty „Cudowronek”, która ukaże się już niebawem. Jak podkreśla Kajra, znajdzie się na niej 16 utworów w starym, dobrym stylu jej męża, gwiazdy rock polo.
Firma
Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.
Żywienie
Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.