Architekci w czasach kryzysu wybierają zaufane marki
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Choć nikt z nas nie był przygotowany na kryzys wywołany epidemią koronawirusa, wszyscy z dnia na dzień musieliśmy dostosować nasze funkcjonowanie do nowej sytuacji. W tym trudnym czasie bardzo ważna jest współpraca, wzajemne zaufanie i wsparcie partnerów biznesowych w codziennych działaniach.
Dla renomowanych marek o ugruntowanej pozycji rynkowej, takich jak Geberit, niezwykle istotna jest współpraca z doświadczonymi biurami projektowymi. Doceniając wagę tej kooperacji, w ostatnim czasie producent zdecydował się nadać tytuł Ambasadora Marki Geberit cenionym polskim architektom wnętrz. Znalazły się wśród nich Krystyna i Ida Mikołajskie, współwłaścicielki pracowni MIKOŁAJSKAstudio z Krakowa. Jak radzą sobie w czasie epidemii?
Dostosowaliśmy pracę biura do obecnej rzeczywistości i staramy się w niej normalnie funkcjonować – mówi Ida Mikołajska. Choć wymagało to pewnego wysiłku, całą operację logistyczną udało się sprawnie przeprowadzić. Nasi architekci pracują teraz w trybie homeoffice, mają dostęp do niezbędnego oprogramowania i baz danych. Jesteśmy ze sobą w stałym kontakcie telefonicznym, organizujemy także wideokonferencje. Zachęcamy inwestorów zainteresowanych projektem wnętrz prywatnych i komercyjnych do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z naszą pracownią.
Okazuje się, że cały proces można przeprowadzić na odległość, nie mając bezpośredniego kontaktu z inwestorem. Pracownia MIKOŁAJSKAstudio – znana z wysokiej jakości, personalizowanych projektów wnętrz – ma na swoim koncie wiele takich realizacji. Aby mogły się one zakończyć sukcesem, dając satysfakcję zarówno inwestorowi jak i architektom, niezbędna jest dobra współpraca z wykonawcami, dostawcami i producentami wyposażenia wnętrz.
Zaufanie podstawą współpracy
W obecnej, trudnej sytuacji zaufanie, jakim architekt obdarza daną markę nabiera szczególnego znaczenia. Projektant musi mieć pewność, że produkty, które poleca klientom są sprawdzone, a producent nie zawiedzie go nawet w czasie kryzysu. Dlatego m.in. architektki pracowni MIKOŁAJSKAstudio zdecydowały się zainstalować w swoim biurze toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera. Zależało im, aby każdy klient, zanim zdecyduje czy chce mieć takie urządzenie w swoim domu, mógł je wypróbować. O zaletach toalety myjącej bardzo szybko przekonali się sami architekci i pracownicy biura. To naprawdę bardzo komfortowe urządzenie, z którego sami na co dzień chętnie korzystamy. Jest niezwykle wygodne w użyciu i daje poczucie czystości. Toalety myjące Geberit polecamy również naszym klientom – mówi Ida Mikołajska.
Ogrzewanie deski, intuicyjne zdalne sterowanie, technologia natrysku WhirlSpray, automatyczne podnoszenie i opuszczanie pokrywy deski sedesowej – to tylko niektóre z zalet, doceniane przez architektów i inwestorów. Dzięki doskonałemu połączeniu wzornictwa i techniki, toalety myjące Geberit nie zajmują więcej miejsca niż tradycyjne urządzenia. Dostępne modele: od kompaktowych desek sedesowych po luksusowe urządzenia WC z funkcją higieny intymnej, pozwalają dobrać wariant optymalny do aranżacji wnętrza i indywidualnych wymagań klienta.
Higiena na co dzień
W obliczu epidemii koronawirusa szczególnie mocno przekonaliśmy się jak ważne jest utrzymywanie właściwej higieny. Oprócz toalet myjących w ofercie Geberit znajdziemy także bezdotykowe przyciski uruchamiające do WC, przyciski z wbudowanym pojemnikiem na kostki higieniczne oraz z funkcją odsysania zanieczyszczonego powietrza. Moduł Geberit DuoFresh, który odciąga zanieczyszczone powietrze bezpośrednio z miski WC, a następnie przepuszcza je przez filtr ceramiczny i wtłacza oczyszczone już powietrze z powrotem do łazienki, można łatwo zainstalować w każdej spłuczce Geberit Sigma.
Producent oferuje również rozwiązania zapewniające odpowiednią higienę wody pitnej. Wiele publicznych pomieszczeń sanitarnych, m.in. w obiektach sportowych lub budynkach otwartych sezonowo, jest użytkowanych nieregularnie. Występują długie okresy stagnacji wody w instalacjach wodociągowych, co może sprzyjać namnażaniu baterii Legionella, Pseudomonas i innych zarazków chorobotwórczych. Spłukiwanie higieniczne Geberit zapewnia regularną wymianę wody i bezpieczeństwo mikrobiologiczne instalacji wody pitnej.
Ambasadorzy Marki Geberit – wśród których oprócz Krystyny i Idy Mikołajskich znaleźli się też Agmima Rzeszów Agata i Michał Kret, Katarzyna Rosłoń, Marta Kilan i Tomasz Słomka oraz Żaneta Mikołajczyk, Agata Kokot i Marta Sowulewska-Kołodziej – mają zaufanie do czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych. Wiedzą, że na jego sprawdzonych produktach, doskonale łączących eleganckie wzornictwo i innowacyjne technologie, można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom, zarówno w dobrych, jak i tych nieco trudniejszych czasach.
Informacje o Grupie Geberit
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
![Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1039433121,w_236,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji
![Rozwiązania elewacyjne dla wymagających](/files/_uploaded/glownekonf_263874347,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
![Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz](/files/_uploaded/glownekonf_1284891171,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Edukacja
![](/files/1922771799/czesc-cialo-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto,w_133,_small.jpg)
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1_1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.