Komunikaty PR

Arezzo Crystals – luksus zamknięty w krysztale

2021-10-06  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Inga Ryfka
Agencja Face IT

Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/

Arezzo Crystals – luksus zamknięty w krysztale

Umywalki marki Arezzo Crystals to połączenie hutniczego kunsztu, precyzji wykonania oraz pięknej formy z mieniącymi się w świetle zdobieniami. Kolekcja obejmuje 5 wzorów umywalek: Novara, Biella, Imperia, Lucca, Ravenna, które dostępne są w bogatej ofercie kolorów w zależności od palety RAL. W ten sposób marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy pragną stworzyć w swojej łazience wyjątkowe i ekskluzywne miejsce. Umywalki wykonywane są ręcznie zgodnie z najwyższymi wymogami i standardami rzemieślniczymi.

Efekt diamentu dla każdego

Kryształowe umywalki Arezzo Crystals obok funkcjonalności oferują niezwykłe piękno, precyzję wykonania oraz przysłowiowy blask oszlifowanego diamentu. Dzięki nieskazitelnej czystości i silnemu połyskowi stanowią gustowny akcent w wystroju wnętrz. Arezzo Crystal z pewnością stanowi rozwiązanie dla pragnących wprowadzić do aranżacji łazienkowej element, który nada eleganckiego i wysublimowanego charakteru całemu pomieszczeniu. Kryształ na szczęście nie jest już tak często kojarzony z czasami PRL jak kiedyś. Dziś bezsprzecznie wiąże się ze stylem klasycznym i glamour. Kryształowe umywalki mogą być jednak zastosowane również w nieszablonowych połączeniach. Doskonale sprawdzą się one w pomieszczeniach zaaranżowanych w stylu nowoczesnym, boho, art deco, industrialnym oraz vintage. Są również elastyczne pod kątem połączenia ich w estetyczny sposób z elementami z różnych materiałów, np. drewna, ceramiki czy kamienia.

Fokus na umywalki

Kryształ uznawany jest za najszlachetniejszy rodzaj szkła. Nie ma sobie równych, jeśli chodzi o przejrzystość i blask. Natomiast umywalki są często niedocenianym elementem w aranżacji łazienki. W trend poszukiwania nowych rozwiązań dla łazienkowych wnętrz wpisuje się misja Arezzo Crystals. Jeden, wyjątkowy dodatek może sprawić, że wnętrze zyskuje niesamowity efekt. Tym idealnym dodatkiem jest kryształowa umywalka. Dla tych, którzy nie chcą ograniczać się jedynie do jednego elementu z kryształu, marka zaplanowała wprowadzenie kolejnych dodatków ze szkła kryształowego takich jak mydelniczki, pojemniki na patyczki higieniczne czy waciki kosmetyczne. Warto dodać, że modele umywalek w kolorze są ręcznie malowane.

Skąd pochodzi nazwa marki? Arezzo to włoskie miasto w pięknej, słonecznej Toskanii. W swojej historii miasto wzbogacało się dzięki masowej produkcji biżuterii, do dziś istnieje tam pełno salonów jubilerskich. Taka też jest marka Arezzo Crystals – oddaje symbol bogactwa i artystycznego kunsztu ukierunkowanego na piękno.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face IT
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.