Arta QL – kabina szyta na miarę

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nowa seria Arta QL marki Radaway przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym klientom. Sposób montażu produktów wymaga idealnego dopasowania do ścian w łazience, dlatego modele występują wyłącznie w programie „Na Miarę”. Co jeszcze wyróżnia kolekcję?
Produkty z serii Arta QL charakteryzuje ponadczasowy design i najwyższa jakość wykonania. Modele pozbawione są profilu doszczelniającego, a zawias montowany jest bezpośrednio do ściany, co sprawia, że stają się niezwykle eleganckie, subtelne i dodają wnętrzu lekkości. Szczególnie spodobają się miłośnikom minimalizmu w nowoczesnym wydaniu oraz osobom, którym zależy na wygodzie użytkowania. Kolekcja Arta QL to synonim oryginalnego designu podkreślonego błyskiem detali wykonanych w technologii chrome+. Bezpieczeństwo użytkowania zapewni z kolei 8 milimetrowe hartowane szkło, natomiast łatwość czyszczenia hydrofobowa powłoka EasyClean® oraz jednolita powierzchnia uzyskana dzięki zlicowaniu klamer i zawiasów z taflą szkła. Komfort poprawia także mechanizm unoszenia i opuszczania drzwi gwarantujący cichą i bezawaryjną pracę. Produkty z kolekcji można również spersonalizować, wybierając inny niż przejrzysty wariant szkła np. grafitowe, brązowe, Pixarena, Satinato czy Mirror. Dodatkowo seria dostępna jest w usłudze laserowego grawerowania na szkle pozwalającej nanieść na szybę dowolny wzór. Dzięki temu model stanie się bardziej wyrazisty i w nieszablonowy sposób ozdobi łazienkę.
Ważna informacja!
Kabiny oraz drzwi wnękowe z serii wymagają idealnego dopasowania do ścian, dlatego wszystkie modele oferowane są wyłącznie w programie „Na Miarę”. Aby zamówić interesujący produkt, należy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie producenta: www.radaway.pl.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.