Arta QL – kabina szyta na miarę

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nowa seria Arta QL marki Radaway przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym klientom. Sposób montażu produktów wymaga idealnego dopasowania do ścian w łazience, dlatego modele występują wyłącznie w programie „Na Miarę”. Co jeszcze wyróżnia kolekcję?
Produkty z serii Arta QL charakteryzuje ponadczasowy design i najwyższa jakość wykonania. Modele pozbawione są profilu doszczelniającego, a zawias montowany jest bezpośrednio do ściany, co sprawia, że stają się niezwykle eleganckie, subtelne i dodają wnętrzu lekkości. Szczególnie spodobają się miłośnikom minimalizmu w nowoczesnym wydaniu oraz osobom, którym zależy na wygodzie użytkowania. Kolekcja Arta QL to synonim oryginalnego designu podkreślonego błyskiem detali wykonanych w technologii chrome+. Bezpieczeństwo użytkowania zapewni z kolei 8 milimetrowe hartowane szkło, natomiast łatwość czyszczenia hydrofobowa powłoka EasyClean® oraz jednolita powierzchnia uzyskana dzięki zlicowaniu klamer i zawiasów z taflą szkła. Komfort poprawia także mechanizm unoszenia i opuszczania drzwi gwarantujący cichą i bezawaryjną pracę. Produkty z kolekcji można również spersonalizować, wybierając inny niż przejrzysty wariant szkła np. grafitowe, brązowe, Pixarena, Satinato czy Mirror. Dodatkowo seria dostępna jest w usłudze laserowego grawerowania na szkle pozwalającej nanieść na szybę dowolny wzór. Dzięki temu model stanie się bardziej wyrazisty i w nieszablonowy sposób ozdobi łazienkę.
Ważna informacja!
Kabiny oraz drzwi wnękowe z serii wymagają idealnego dopasowania do ścian, dlatego wszystkie modele oferowane są wyłącznie w programie „Na Miarę”. Aby zamówić interesujący produkt, należy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie producenta: www.radaway.pl.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.