Artystyczna kolacja z Ambasadorami Kontakt-Simon
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Ciepły majowy wieczór, piękne okoliczności przyrody, wyborne jedzenie i doskonałe towarzystwo... Tak można opisać kolację z Ambasadorami marki Kontakt - Simon, która miała miejsce 14 maja w restauracji Qchnia Artystyczna w Warszawie.
Program Ambasador marki Kontakt - Simon powstał z myślą nie tylko o promocji marki, ale przede wszystkim w celu zapoznania Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Zaprzyjaźnione pracownie projektowe będące Ambasadorami marki, są niejako pomostem pomiędzy marką a jej finalnym odbiorcą, pomagają lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności Klientowi. Są tłumaczami ukierunkowanego slangu branżowego, na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Dużo prościej bowiem, zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny. Wśród Ambasadorów marki Kontakt- Simon są pracownie z całej Polski: Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, STUDIO e. - Ewa Lompart, ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, Grupa NONO - Karolina Szyszka, MyMOLO - Patrycja Dąbek, WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, Archistan Interiors - Małgorzata Stan-Zieliński, Royal design - Joanna Kowalska oraz Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk.
Bądźmy w kontakcie
Budowanie relacji ważne jest na każdym etapie dlatego marka Kontakt -Simon organizuje spotkania i wspólne wyjazdy Ambasadorów, by poznali się bliżej i mieli okazję wymieniać doświadczeniami. Tak też było i tym razem podczas wspólnej kolacji Ambasadorów marki, która miała miejsce w nietuzinkowych wnętrzach Qchni Artystycznej, restauracji Marty Gessler. Wieczór poprowadziła Olga Kisiel - Konopka właścicielka agencji OKK PR.
Gościem specjalnym był Jakub Szczęsny - architekt, artysta, autor książek o architekturze. Wśród zaproszonych gości znaleźli się redaktorzy znakomitych magazynów wnętrzarskich. Wieczór upłynął przybyłym na inspirujących rozmowach oraz wymianie doświadczeń w niezwykle sympatycznej atmosferze.
Living Places
Korzystając z okazji Marcin Oleszczuk - Szef Biura Obsługi Projektów w Kontakt - Simon zaprosił architektów i projektantów biorących udział w kolacji do udziału w konkursie Living Places. Konkurs Living Places –Simon Architecture Prize, to inicjatywa firmy Simon rozwijana przez Fundację Mies van der Rohe.
To właśnie za sprawą Simon Spain ta nagroda zawędrowała również na terytorium Polski. Założeniami konkursu jest promowanie nietuzinkowych obiektów użyteczności publicznej oraz mieszkaniowych i nie chodzi tu o wykorzystanie produktów Kontakt-Simon, ale o promocję dobrej i funkcjonalnej architektury. Celem konkursu jest wyróżnienie projektów architektonicznych obejmujących wnętrza, przestrzeń publiczną i architekturę zieleni. Wśród Jury poprzedniej edycji konkursu znalazła się postać Marcina Szczeliny – krytyka architektury i redaktora naczelnego wydawnictwa Archisnob. Wzięło w niej udział aż 13-stu uczestników z naszego kraju. Mamy nadzieję, że ta liczba będzie się powiększać z każdą kolejną edycją.
Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://www.simonprize.org/current-edition/
Fot. MUFKA FOTOGRAFIA Dagmara Maroszek-Bździuch

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.