Komunikaty PR

Artystyczna kolacja z Ambasadorami Kontakt-Simon

2024-05-28  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Ciepły majowy wieczór, piękne okoliczności przyrody, wyborne jedzenie i doskonałe towarzystwo... Tak można opisać kolację z Ambasadorami marki Kontakt - Simon, która miała miejsce 14 maja w restauracji Qchnia Artystyczna w Warszawie.

Program Ambasador marki Kontakt - Simon powstał z myślą nie tylko o promocji marki, ale przede wszystkim w celu zapoznania Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Zaprzyjaźnione pracownie projektowe będące Ambasadorami marki, są niejako pomostem pomiędzy marką a jej finalnym odbiorcą, pomagają lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności Klientowi. Są tłumaczami ukierunkowanego slangu branżowego, na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Dużo prościej bowiem, zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny. Wśród Ambasadorów marki Kontakt- Simon są pracownie z całej Polski: Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, STUDIO e. - Ewa Lompart, ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, Grupa NONO - Karolina Szyszka, MyMOLO - Patrycja Dąbek, WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, Archistan Interiors - Małgorzata Stan-Zieliński, Royal design - Joanna Kowalska oraz Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk.

Bądźmy w kontakcie

Budowanie relacji ważne jest na każdym etapie dlatego marka Kontakt -Simon organizuje spotkania i wspólne wyjazdy Ambasadorów, by poznali się bliżej i mieli okazję wymieniać doświadczeniami. Tak też było i tym razem podczas wspólnej kolacji Ambasadorów marki, która miała miejsce w nietuzinkowych wnętrzach Qchni Artystycznej, restauracji Marty Gessler. Wieczór poprowadziła Olga Kisiel - Konopka  właścicielka agencji OKK PR.

Gościem specjalnym był  Jakub Szczęsny - architekt, artysta, autor książek o architekturze. Wśród zaproszonych gości znaleźli się redaktorzy znakomitych magazynów wnętrzarskich. Wieczór upłynął przybyłym na inspirujących rozmowach oraz wymianie doświadczeń  w niezwykle sympatycznej atmosferze.

Living Places

Korzystając z okazji Marcin Oleszczuk  - Szef Biura Obsługi Projektów w Kontakt -  Simon zaprosił architektów i projektantów biorących udział w kolacji do udziału w konkursie Living Places. Konkurs Living Places –Simon Architecture Prize, to inicjatywa firmy Simon rozwijana przez Fundację Mies van der Rohe.

To właśnie za sprawą Simon Spain ta nagroda zawędrowała również na terytorium Polski. Założeniami konkursu jest promowanie nietuzinkowych obiektów użyteczności publicznej oraz mieszkaniowych i nie chodzi tu o wykorzystanie produktów Kontakt-Simon, ale o promocję dobrej i funkcjonalnej architektury. Celem konkursu jest wyróżnienie projektów architektonicznych obejmujących wnętrza, przestrzeń publiczną i architekturę zieleni. Wśród Jury poprzedniej edycji konkursu znalazła się postać Marcina Szczeliny – krytyka architektury i redaktora naczelnego wydawnictwa Archisnob. Wzięło w niej udział aż 13-stu uczestników z naszego kraju. Mamy nadzieję, że ta liczba będzie się powiększać z każdą kolejną edycją.

Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://www.simonprize.org/current-edition/

Fot. MUFKA FOTOGRAFIA Dagmara Maroszek-Bździuch

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.