Komunikaty PR

Artystyczna kolekcja Musa

2022-09-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Łobejko
KL Media

ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.06 MB )

Zaprojektowana przez duet Marelli & Molteni kolekcji mebli Musa, jak sama nazwa wskazuje stanowi inspirację
i natchnienie do tworzenia niebanalnych aranżacji wnętrz. Urzeka nie tylko formą, ale i bogatym wnętrzem. Subtelna i delikatna na zewnątrz bryła kryje w sobie artystyczną wręcz duszę. Dostępna jest w wersji z kredensem, szafką lub gablotą. Już sama bryła mebla przyciąga uwagę i budzi zachwyt. Obła, subtelnie zaokrąglona na krawędziach forma korpusu w pełni prezentuje swe kształty. Lekkości nabiera dzięki smukłym, metalowym nóżkom, których przedłużeniem są skośne cięcia na frontach szafek. Ich linie także są zaokrąglone i uwypuklone poprzez foremne uchwyty zintegrowane z meblem, wyznaczając delikatne, lecz zdecydowane lini drzwiczek poprowadzone na skos. Uzyskany w ten sposób efekt wizualny podkreśla niespotykaną, oryginalną,
a przy tym bardzo kobiecą prezencję mebla. Potęgują go nietransparentne przeszklenia, którymi wedle potrzeby, możemy zastąpić tradycyjne fronty. Wygląd zewnętrzny w pełni nie odzwierciedla jednak istoty kolekcji Musa. Za utrzymanymi w palecie naturalnych barw i wybarwień drewna frontami i designerskim korpusem kryje się artystyczne i zaskakujące wnętrze. Zachwyca ono feerią mocnych i zdecydowanych kolorów, które celowo kontrastują z subtelnym wnętrzem. Pomarańcz, żółć, turkus czy zieleń – to modne odcienie dedykowane do środka mebla, które odnajdziemy w palecie barwnych wykończeń oferowanych przez producenta. Wnętrze mebla można polakierować wg własnego gustu, a w wersji kredensowej dodatkowo wyposażyć w praktyczną komodę.

Kolekcja Musa dostępna jest w salonach Kler

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KL Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.