Komunikaty PR

Artystyczna kolekcja Musa

2022-09-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Łobejko
KL Media

ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.06 MB )

Zaprojektowana przez duet Marelli & Molteni kolekcji mebli Musa, jak sama nazwa wskazuje stanowi inspirację
i natchnienie do tworzenia niebanalnych aranżacji wnętrz. Urzeka nie tylko formą, ale i bogatym wnętrzem. Subtelna i delikatna na zewnątrz bryła kryje w sobie artystyczną wręcz duszę. Dostępna jest w wersji z kredensem, szafką lub gablotą. Już sama bryła mebla przyciąga uwagę i budzi zachwyt. Obła, subtelnie zaokrąglona na krawędziach forma korpusu w pełni prezentuje swe kształty. Lekkości nabiera dzięki smukłym, metalowym nóżkom, których przedłużeniem są skośne cięcia na frontach szafek. Ich linie także są zaokrąglone i uwypuklone poprzez foremne uchwyty zintegrowane z meblem, wyznaczając delikatne, lecz zdecydowane lini drzwiczek poprowadzone na skos. Uzyskany w ten sposób efekt wizualny podkreśla niespotykaną, oryginalną,
a przy tym bardzo kobiecą prezencję mebla. Potęgują go nietransparentne przeszklenia, którymi wedle potrzeby, możemy zastąpić tradycyjne fronty. Wygląd zewnętrzny w pełni nie odzwierciedla jednak istoty kolekcji Musa. Za utrzymanymi w palecie naturalnych barw i wybarwień drewna frontami i designerskim korpusem kryje się artystyczne i zaskakujące wnętrze. Zachwyca ono feerią mocnych i zdecydowanych kolorów, które celowo kontrastują z subtelnym wnętrzem. Pomarańcz, żółć, turkus czy zieleń – to modne odcienie dedykowane do środka mebla, które odnajdziemy w palecie barwnych wykończeń oferowanych przez producenta. Wnętrze mebla można polakierować wg własnego gustu, a w wersji kredensowej dodatkowo wyposażyć w praktyczną komodę.

Kolekcja Musa dostępna jest w salonach Kler

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KL Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI Biuro prasowe
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim
Dom Ciepło od dachu
2024-07-25 | 08:30

Ciepło od dachu

Chociaż w sezonie letnim bardziej myślimy o chłodzeniu wnętrz, w perspektywie mamy kolejny sezon grzewczy. Przy systematycznych wzrostach cen energii i opału, będzie kosztowny dla
Dom Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera
2024-07-24 | 14:00

Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w Bielsku-Białej bezpłatne spotkania z projektantami wnętrz. W najbliższy piątek i sobotę, 26-27 lipca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.