Komunikaty PR

Artystyczna kolekcja Musa

2022-09-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Łobejko
KL Media

ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.06 MB )

Zaprojektowana przez duet Marelli & Molteni kolekcji mebli Musa, jak sama nazwa wskazuje stanowi inspirację
i natchnienie do tworzenia niebanalnych aranżacji wnętrz. Urzeka nie tylko formą, ale i bogatym wnętrzem. Subtelna i delikatna na zewnątrz bryła kryje w sobie artystyczną wręcz duszę. Dostępna jest w wersji z kredensem, szafką lub gablotą. Już sama bryła mebla przyciąga uwagę i budzi zachwyt. Obła, subtelnie zaokrąglona na krawędziach forma korpusu w pełni prezentuje swe kształty. Lekkości nabiera dzięki smukłym, metalowym nóżkom, których przedłużeniem są skośne cięcia na frontach szafek. Ich linie także są zaokrąglone i uwypuklone poprzez foremne uchwyty zintegrowane z meblem, wyznaczając delikatne, lecz zdecydowane lini drzwiczek poprowadzone na skos. Uzyskany w ten sposób efekt wizualny podkreśla niespotykaną, oryginalną,
a przy tym bardzo kobiecą prezencję mebla. Potęgują go nietransparentne przeszklenia, którymi wedle potrzeby, możemy zastąpić tradycyjne fronty. Wygląd zewnętrzny w pełni nie odzwierciedla jednak istoty kolekcji Musa. Za utrzymanymi w palecie naturalnych barw i wybarwień drewna frontami i designerskim korpusem kryje się artystyczne i zaskakujące wnętrze. Zachwyca ono feerią mocnych i zdecydowanych kolorów, które celowo kontrastują z subtelnym wnętrzem. Pomarańcz, żółć, turkus czy zieleń – to modne odcienie dedykowane do środka mebla, które odnajdziemy w palecie barwnych wykończeń oferowanych przez producenta. Wnętrze mebla można polakierować wg własnego gustu, a w wersji kredensowej dodatkowo wyposażyć w praktyczną komodę.

Kolekcja Musa dostępna jest w salonach Kler

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KL Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.

Firma

Trzy czwarte Zetek chce pracować na etacie. Elastyczny czas pracy nie jest dla nich istotny

Najmłodsze pokolenie wchodzące teraz na rynek pracy najbardziej ceni sobie stabilność. Dlatego 74 proc. deklaruje, że chce pracować na etacie – wynika z raportu „Work War Z”. Najważniejsze dla ankietowanych przy wyborze pracodawcy są wynagrodzenie i możliwość rozwoju, a ekologia oraz elastyczny czas pracy – wbrew obiegowym opiniom – schodzą u nich na dalszy plan. Zależy im na work–life balance i nie obawiają się o to walczyć, co jest odbierane przez inne pokolenia jako roszczeniowość. Sporo młodych pracowników deklaruje jednak problem z zaangażowaniem w swoje obowiązki, co jest poważnym wyzwaniem dla managerów.