Łazienka dobrze poukładana
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Świąteczne porządki ruszyły pełną parą. Rozpisany plan zadań na najbliższe dni już zapewne wisi na ścianie, a podział prac został rozdzielony pomiędzy domowników. Nic tak nie ułatwia pracy, jak dobra organizacja – nie tylko czasu, ale i przestrzeni. Jak zadbać o porządek w łazience, by panował tam nie tylko od święta?
To pytanie zazwyczaj zadajemy sobie przy każdym sobotnim sprzątaniu łazienki. Wianuszek butelek z mydłami i szamponami na wannie, kolejne opakowania kremów czy balsamów nie ułatwiają nam zadania. Wszystko, co kupiliśmy skuszeni obietnicą „gęstszych włosów”, „jedwabistej skóry” i „idealnego ciała”, stoi i czeka na użycie, a w rzeczywistości zazwyczaj brakuje nam czasu na dłuższe domowe SPA. Co zatem zrobić, by łazienkę sprzątać z przyjemnością?
1. Po pierwsze - inwentaryzacja
Przegląd wszystkich kosmetyków zajmie trochę czasu, ale później będziemy sobie za to wdzięczni. Musimy po kolei wyjąć wszystko z szafek i przejrzeć rzeczy, które już posiadamy. Należy wyrzucić te po terminie ważności i te z resztkami produktów, a resztę posegregować według kategorii: do mycia, do pielęgnacji, środki higieniczne, sprzęty - suszarki lokówki i sezonowe: balsamy do opalania itp. Taki podział ułatwi nam przechowywanie, ale też pozwoli określić co mamy, a co trzeba dokupić. Sezonowe produkty nie muszą stać na widoku, możemy je schować do pudełka lub szafy.
2. Po drugie - organizacja
Po segregacji wszystkich kosmetyków i przyborów powinniśmy znaleźć im odpowiednie miejsce do przechowywania. W łazience sprawdzą się plastikowe pudełka lub kosze z bambusa odporne na wilgoć, w których w odpowiednich kategoriach będziemy przetrzymywać nasze łazienkowe niezbędniki. Można je ustawić na półce lub schować do szafki, pudełka będą też pozwalały na zachowanie porządku wewnątrz mebli.
Dobrym rozwiązaniem, ułatwiającym utrzymanie porządku w łazience, jest również wybór mebli łazienkowych z wbudowanym organizerem w górnej szufladzie. Takie rozwiązanie posiadają produkty z kolekcji marki Devo zaprojektowanych przez Grynasz Studio. W modułowej serii MOOD, górna szuflada pod umywalką posiada praktyczne przegródki. Można przeznaczyć je na przechowywanie pędzli do makijażu, kosmetyków, spinek do włosów –
wszystkiego czego codziennie używamy i chcemy, by było pod ręką. Dodatkowo, ograniczniki zapobiegają przemieszczaniu się rzeczy podczas wysuwania i wsuwania, mamy więc pewność, że w szufladzie będzie panował ład i porządek. Natomiast w kolekcji KORAL znajdują się gotowe zabudowy przestrzeni nad toaletą lub obok lustra. Zgrabne półeczki w sam raz nadają się do przechowywania koszyków z dodatkowymi kosmetykami lub ręcznikami, można też na nich wyeksponować dyfuzor zapachowy lub świeczki. Linearna forma zabudowy wprowadza wizualny ład mimo, że przestrzeń zostaje otwarta.
Podobne rozwiązania znajdują się także w kolekcji OVAL. Szuflada z organizerem w szafce pod umywalkę jest praktyczna i ułatwia organizację tej przestrzeni. Wiszące szafki mają natomiast dodatkowe miejsce do przechowywania na drzwiach. Specjalne relingi zabezpieczają butelki przed wypadnięciem podczas otwierania. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie zbędne kosmetyki, do tej pory stojące na wannie, możemy schować do szafki. Nadal będą pod ręką, ale nie na widoku. Dzięki temu zyskamy optyczny ład i porządek. Ułatwi nam to też sprzątanie łazienki. Gdy w sferze kąpielowej zostanie tylko mydło i szampon, a pozostałe środki pielęgnacyjne będą schowane, wystarczy codziennie przetrzeć ją szmatką, co zajmie tylko chwilę.
3. Po trzecie - jednolitość
Gdy już uporaliśmy się z zawartością szuflad, szafek i nadmiarem zbędnych kosmetyków, czas na wisienkę na torcie – dodatki! By zminimalizować łazienkowy chaos, warto postawić na jednolite dozowniki. Zarówno żele pod prysznic, jak i szampony możemy przelać do estetycznych skalnych pojemników, które będą współgrały ze stylem łazienki. Tak samo możemy zrobić z kapsułkami do prania i płynem do płukania. Ekspozycja ładnych pojemników nie zaburzy estetyki łazienki. Na koniec zadbajmy o jednokolorowe dywaniki i ręczniki, a będziemy mogli cieszyć się piękną i czystą łazienka nie tylko od święta.
Dodatkowe informacje www.devo.pl
O Devo
Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.