Łazienka w gabinecie ginekologicznym Misja Ona w Warszawie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Łazienka w gabinecie lekarskim przeznaczona dla pacjenta to pomieszczenie, którego aranżacja wymaga zastosowania specyficznych rozwiązań. Umieszczenie w niej konkretnych urządzeń nabiera szczególnego znaczenia w przypadku gabinetu ginekologicznego. Pacjentki – niezależnie od tego, jakiego rodzaju opieki wymagają – muszą mieć zapewniony komfort i najwyższy poziom higieny.
Łazienka w gabinecie ginekologicznym, czyli jaka?
Aby zrozumieć potrzeby specyficznej grupy pacjentek, jaką są pacjentki ginekologiczne, nie wystarczy sama świadomość, że łazienka w gabinecie ginekologicznym musi być zawsze higienicznie czysta. Należy pamiętać, aby wyposażyć łazienkę we wszystkie rozwiązania, które zapewnią pacjentkom bezpieczne i komfortowe korzystanie z toalety. Wszystkie te cechy spełniają łazienki dla pacjentek w gabinecie Misja Ona. Oto urządzenia, które znalazły się w pomieszczeniach.
Produkty Geberit w łazience gabinetu ginekologicznego
Zacznijmy od umywalki. Zastosowano model Koło Traffic o szerokości 60 cm. Klasyczny design i praktyczny rozmiar pozwala na wygodne umycie rąk, a zaokrąglone, organiczne wnętrze jest miłe dla oka. Co istotne, umywalka posiada również przelew, który zapewnia bezpieczeństwo w razie przepełnienia umywalki. Bardzo istotnym aspektem higienicznym było wyposażenie umywalki w baterię bezdotykową – tak, aby zminimalizować sytuacje, w których pacjenta ma styczność z powierzchnią urządzeń sanitarnych. Wybór padł na elektroniczne modele Geberit Piave i Geberit Brenta, które znakomicie sprawdzają się w łazienkach publicznych i półpublicznych.
Kolejnym kluczowym elementem łazienki jest strefa WC. Pacjentkami gabinetu Misja Ona, a także wielu innych gabinetów, są kobiety o różnym stopniu sprawności. Z tego powodu konieczne było wyposażenie toalety w miskę ustępową, która spełni wymagania wszystkich pacjentek – również tych z niepełnosprawnościami. Zdecydowano się na lejową miskę wiszącą Koło Nova Pro Bez Barier. Wykonana z bardzo wytrzymałej ceramiki, zapewnia maksymalną stabilność podczas korzystania. Model jest też dodatkowo wydłużony – jego długość wynosi aż 70 cm. Gwarantuje to wygodne i komfortowe użytkowanie. Toaleta myjąca Geberit AquaClean Mera, posiada szereg komfortowych rozwiązań, takich jak technologia natrysku WhirlSpray, usuwanie nieprzyjemnych zapachów, suszenie ciepłym powietrzem czy możliwość sterowania za pomocą panelu kontrolnego, umieszczonego na ścianie. W strefie WC nie zabrakło też minimalistycznego i łatwego w obsłudze przycisku Geberit Sigma30.
Całość strefy WC zainstalowano na stelażu Geberit Duofix. System montażu podtynkowego umożliwia zaprojektowanie całej stabilnej ściany, przy której znajdują się wszystkie elementy wyposażenia łazienki: zarówno misję ustępową i umywalkę, jak również pisuar czy odpływ ścienny.
GEBERIT KNOW-HOW:
- Koło Traffic
- Geberit Piave
- Geberit Brenta
- Koło Nova Pro Bez Barier
- Geberit AquaClean
- Geberit Sigma30
- Geberit Duofix
Adres: Centrum Medyczne Misja Ona
ul. Światowida 14 / lok. U151
03-144 Warszawa
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.