Komunikaty PR

Beckers z kampanią telewizyjną

2023-05-26  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Beckers rozpoczęła kampanię reklamową promującą ceramiczne farby Beckers Designer Collection. Kampania nawiązuje do filozofii dobrego mieszkania, polegającej na dążeniu do umiaru oraz domu jako miejsca pozytywnych emocji. Kampanijne spoty Beckersa można obejrzeć w telewizji i Internecie, w tym w social mediach.

- Dom to najbliższa każdemu przestrzeń, w której już od dziecka towarzyszą nam emocje i tworzą się wspomnienia. Dzięki palecie 50 trendowych kolorów Beckers Designer Collection można stworzyć harmonijną przestrzeń, która zapewni komfort i dobre samopoczucie wszystkim domownikom. Taka jest właśnie myśl przewodnia naszej tegorocznej kampanii – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Spoty reklamowe emitowane są na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Równolegle do kampanii telewizyjnej planowane są działania komunikacyjne w Internecie m. in. na kanałach społecznościowych, a także wsparcie PR. Spot jest dostępny na dedykowanym landing page, pod adresem: https://beckers.pl/inspiracje/dom-nie-tylko-miejsce-uczucia-jak-tego-doswiadczyc

Kampanijną kreację przygotowała agencja Wiernik Pro, planowaniem i zakupem mediów zajęła się Arena Media, a wsparcie PR zapewnia agencja Practum Consulting.

Farby Beckers Designer Collection zostały stworzone z myślą o miłośnikach stylu skandynawskiego.  Wszystkie barwy z palety można łączyć ze sobą, tworząc unikatowe kompozycje w aksamitnym wykończeniu. Dzięki ceramicznej formule farby, pomalowane nią ściany są odporne na plamy i zachowują jednolitą matową strukturę nawet w przypadku konieczności wyczyszczenia zabrudzeń. Farby Beckers są też bezpieczne dla zdrowia, co potwierdza rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.