Beckers z nową kampanią telewizyjną
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Rozpoczęła się kampania marki Beckers prezentująca ściany naszych domów jako piękne tło dla codziennego życia. Od 1 czerwca br. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych.
- Naszym spotem, opartym na różnorodnych życiowych sytuacjach, chcemy przekazać, że produkty Beckers to nie tylko piękne rozwiązania kolorystyczne i estetyczne, ale także różnorodne funkcjonalności, dzięki którym ściana nie musi stanowić ograniczenia dla codziennych zajęć domowników czy realizacji ich pasji. Poprzez swoje właściwości farby Beckers czynią bowiem pomalowane powierzchnie trwałym i efektownym tłem dla naszych codziennych, domowych aktywności – mówi Aneta Stopa, kierownik marketingu marki Beckers.
Kampania pod hasłem „Wybierz kolor i znajdź nowe tło, dla wszystkiego co kochasz” prowadzona będzie także równolegle w kanałach digital, mediach społecznościowych, a także wpierana działaniami PR. Video dostępne jest na też na YouTube pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=lnHHhlVX8nw.
Za przygotowanie kreacji reklamowej odpowiada agencja Wiernik Pro, zaś zakup mediów koordynuje dom mediowy Arena Media.
Beckers to wysokiej jakości farby do różnego rodzaju powierzchni, które wyróżnia piękno kolorów, siła krycia i trwałość. Flagowe linie produktów do ścian i sufitów to Beckers Designer Collection oraz Beckers Designer Colour. W portfolio marki znajduje się także farba dedykowana do pomieszczeń szczególnie narażonych na zabrudzenia i wilgoć, jak kuchnie, łazienki, korytarze czy pomieszczenia gospodarcze - Beckers Designer Kitchen & Bathroom oraz emaila do malowania drewna i metalu - Beckers Designer Universal. Produkty maki Beckers posiadają liczne atesty i certyfikaty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo. Można nimi malować także pokoje dla osób ze skłonnościami do alergii, a nawet zabawki. Więcej na stronie: https://beckers.pl/produkty
![Rozwiązania elewacyjne dla wymagających Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_263874347,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
![Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz](/files/_uploaded/glownekonf_1284891171,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
![Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE](/files/_uploaded/glownekonf_1781230779,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.
Teatr
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto_1,w_133,_small.jpg)
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.