Bezpieczny dom i mieszkanie z CUK Ubezpieczenia
Dom jest dla każdego z nas najważniejszym miejscem na Ziemi. Inwestujemy w niego, staramy się jak najlepiej wyposażyć, aby czuć się w nim bezpiecznie i komfortowo. Według danych zgromadzonych przez Główny Urząd Statystyczny i Eurostat, niemal 25% domowego budżetu Europejczyków przeznaczana jest na wydatki związane z domem. Polacy na utrzymanie swoich nieruchomości przeznaczają niewiele mniej, bo 21% miesięcznych wydatków. Największą część stanowią wydatki związane z remontami i utrzymaniem domu i mieszkania w jak najlepszej kondycji. Warto zdecydować się więc na odpowiedni pakiet ubezpieczenia, który ochroni miejsce, w którym mieszkamy od wielu niespodziewanych okoliczności takich jak zalanie, pożar, włamanie i kradzież mienia. Dodatkowa ochrona zapewni wsparcie finansowe w przypadku wielu innych zdarzeń losowych. Doradcy CUK Ubezpieczenia pomogą dobrać polisę chroniącą przed każdą niespodziewaną sytuacją.
Dom daje nam poczucie bezpieczeństwa, oddechu i odskoczni od codziennych trosk. Powinniśmy zatem odpowiednio się o to miejsce zatroszczyć. Są sytuacje, na które nie mamy wpływu, wypadki zdarzają się każdego dnia, a zjawiska atmosferyczne bywają coraz bardziej nieprzewidywalne, zwłaszcza wiosną i latem. Nie możemy się przed nimi ustrzec, ale dzięki ubezpieczeniu domu czy mieszkania, możemy zminimalizować straty poniesione na skutek wielu trudnych do przewidzenia okoliczności.
Ubezpieczenie domu ochroni zarówno elementy stałe, konstrukcje takie jak dach oraz elementy ruchome będące jego wyposażeniem – np. sprzęt elektroniczny. Remont, naprawa czy wymiana różnych elementów w nieruchomości zwykle wiążą się z poważnymi kosztami. Ubezpieczenie domu czy mieszkania to realne wsparcie w niespodziewanych okolicznościach.
– „Są takie sytuacje, których nie możemy przewidzieć i nie mamy na nie wpływu. Zalanie przez sąsiada czy zniszczenie sprzętu elektronicznego w czasie burzy może wiązać się ze sporymi wydatkami. Dobrze w takiej sytuacji mieć zabezpieczenie i uzyskać dodatkową gotówkę, która pozwoli na pokrycie strat po nagłym wypadku. Chcemy pomóc naszym klientom w tych niespodziewanych sytuacjach, dlatego w ofercie CUK znajduje się cały wachlarz ubezpieczeń domu i mieszkania. Możemy wybrać najlepszą ofertę spośród propozycji przygotowanych między innymi przez TU Generali, Proama, czy TUZ” – zachęca Maciej Kuczwalski, Ekspert CUK Ubezpieczenia.
W ramach polisy przedmiotem ochrony może być nie tylko dom czy mieszkanie, ale też elementy wokół, takie jak ogrodzenie, garaż czy budynki gospodarcze. Zakres ochrony w ofertach poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych może się znacząco różnić. Często dotyczy zdarzeń losowych takich jak powódź, pożar, zalanie czy gradobicie. Ponadto obejmuje utratę lub zniszczenie mienia. Mniejszy zakres zdarzeń oznacza również niższą kwotę ubezpieczenia i odwrotnie. Doradcy CUK pomogą dobrać polisę indywidualnie dopasowaną do każdego klienta.
– „W CUK ubezpieczenia chcemy objąć domy i mieszkania naszych klientów kompleksową ochroną w atrakcyjnej cenie. Naszą misją jest to, aby w każdej sytuacji czuli, że mają nasze wsparcie, dlatego możemy zaoferować szeroki wachlarz ubezpieczenia domu i mieszkania. Z ofert ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych nasi doradcy po rozmowie i analizie indywidualnych potrzeb przedstawią najlepszy wariant ubezpieczenia. Jeśli są osoby, które chciałyby zapoznać się z ofertą i zakupić polisę #bezwychodzeniazdomu mogą to zrobić poprzez kontakt telefoniczny z doradcą w danej placówce, infolinię, online poprzez porównywarki na stronie internetowej, czy za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zakup polisy to tylko kilka minut, a dzięki niej otrzymamy realną pomoc finansową w trudnej sytuacji” – mówi Maciej Kuczwalski.
CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 19 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 330 Placówek własnych i franczyzowych, 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.
Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.