Komunikaty PR

Bizzarto przedstawia kolekcję łóżek tapicerowanych

2023-11-02  |  01:00
Biuro prasowe

Bizzarto, marka specjalizująca się w oferowaniu najwyższej jakości wypoczynku, poszerza swoją ofertę. Do kolekcji mebli do salonu oraz mebli do ogrodu dołączają łóżka tapicerowane. Za projektem całej serii, na którą składa się pięć premierowych modeli stoi biuro projektowe Grynasz Studio.

To kolejna odsłona twórczej współpracy polskiej marki meblowej Bizzarto oraz uznanego biura projektowego Grynasz Studio. Marta Niemywska-Grynasz i Dawid Grynasz eksperymentują z nowymi materiałami i technologiami, ale również z dużą inwencją wykorzystują osiągnięcia współczesnego rzemiosła. Rezultatem są liczne wdrożenia produktowe i projekty na styku sztuki i designu. Każdy z projektów tego zespołu łączy piękno, komfort i funkcjonalność. Do kolekcji mebli wypoczynkowych Zen, Bofii i Dune marki Bizzarto, które wyszły z pracowni Grynasz Studio dołączają łóżka tapicerowane. Modele Aztec, Hiddo, Modulo, Zen i Dune zaskakują bezprecedensową formą i progresywnymi rozwiązaniami.

Dziś chcemy urządzać wnętrza w taki sposób, aby nie tylko miło spędzać w nich czas, ale wręcz celebrować każdą chwilę. Od mebli oczekujemy najwyższego poziomu komfortu oraz przyjemności, jaką daje posiadanie pięknych przedmiotów. Ale przede wszystkim chcemy, aby były nośnikiem emocji. Pobudzały naszą wrażliwość, współtworzyły wspomnienia, pozwalały odnaleźć spokój czy nabrać energii. Z tą myślą Bizzarto stworzyło najnowszą kolekcję łóżek, stając się ekspertem od domowego wypoczynku. Podobnie jak wszystkie dotychczasowe kolekcje, najnowsze propozycje cechuje ta sama rzemieślnicza atencja, skupienie na detalu i perfekcyjne wykonanie. Wytwarzane są z zastosowaniem najwyższej jakości komponentów. Przetestowane i poddane wnikliwej kontroli jakości.

Pod względem wzornictwa nowa kolekcja łóżek tapicerowanych to absolutna awangarda. Pełne emocji formy skrywają ciekawe rozwiązania udowadniając, że design może być progresywny i zarazem subtelny.  Flagowy model Dune, będący rozwinięciem kolekcji sof, wyróżnia ta sama miękka linia, a wygląd łóżka nawiązuje do kształtu sofy Dune. Tapicerowany zagłówek może być wykończony dwiema drewnianymi półkami, a do wyboru jest kolor i rodzaj tkaniny obiciowej.  – To wspaniała koincydencja, że zaledwie kilka dni po tym, jak sofa Dune otrzymała Diament Meblarstwa, rozpoznawany przez konsumentów znak dobrego wzornictwa i jakości, możemy oficjalnie ogłosić premierę łóżka Dune, będącego kontynuacją kolekcji sof. Wszyscy nasi klienci, których swoim wyjątkowym designem ujęła ta modułowa kolekcja do salonu, będą zachwyceni również projektem łóżka – mówi Małgorzata Jeżowska, marketing manager Bizzarto. Model dostępny jest w różnych szerokościach oraz w wersji z pojemnikiem na pościel.

Nietuzinkowe rozwiązania to także domena modelu Hiddo. Jego tapicerowany zagłówek ma ukryte drewniane półki pomiędzy dwiema warstwami oparcia, równie atrakcyjnego wizualnie na awersie i rewersie. Ciekawa forma intryguje i zachęca do poszukiwania nieszablonowych sposobów aranżacji przestrzeni sypialni.

Zagłówek łóżka Modulo, który tworzą pionowe tapicerowane panele, jest modułowy. Może mieć różne szerokości dopasowane do oczekiwań użytkowników. Zaskakującym uzupełnieniem zagłówka są drewniane półeczki, które mogą być umieszczone na wysokości ramy łóżka, po obu stronach, a także na jego górnej krawędzi. 

Model Zen również stanowiący rozwinięcie kolekcji sof, wyróżnia się minimalistyczną i harmonijną bryłą, wzbogaconą o linearny rysunek detali ramy – drewnianej lub metalowej. Jego lekka forma, z zagłówkiem z poduszek, emanuje spokojem, wprowadza do wnętrza równowagę oraz kusi obietnicą wyjątkowego odprężenia.

Z kolei temperamentny Aztec oferuje aż trzy kształty zagłówka: zbliżony do prostokąta z zaoblonymi narożnikami oraz w dwóch bardziej fantazyjnych wersjach ujmujących rzeźbiarską formą. Uwagę przyciągają subtelne detale: niewielka półeczka tuż przy ramie łóżka oraz szerokie nóżki, które przy wezgłowiu umieszczone zostały prostopadle. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.