BLACK WEEK - ekskluzywna oferta specjaln
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Duńska marka meblowa BoConcept przedstawia swoją wyjątkową ofertę na jedno z największych wydarzeń promocyjnych w roku - Black Week. Tylko w dniach 15.11 - 2.12.2024 wszystkie produkty będzie można zamówić z rabatem 15%.
Dodatkowo już od 5.11.2024 BoConcept zaprezentuje swoim klientom specjalną ofertę wstępną. Promocja obejmie trzy bestsellerowe produkty, które będą dostępne w wyjątkowej cenie, na chwilę przed oficjalnymi rabatami Black Week.
Sofa 2,5-osobowa Bolzano, teraz tylko 5.999,- zł
2,5-osobowa sofa Bolzano stanowi połączenie komfortu i elegancji. Zakorzeniona w organicznym trendzie na zakrzywione linie i rzeźbiarskie, zaokrąglone kształty, Bolzano ma efekt kokonu z zaokrąglonymi ramami i wypukłymi siedzeniami. W ofercie specjalnej dostępna jest sofa w tkaninie Nani w dwóch odcieniach: beżowym i ciemnoszarym.
Sofa 2,5-osobowa Modena, teraz tylko 3.999,- zł
Minimalistyczne linie i organiczne kształty łączą się w wyrafinowanym, współczesnym wyrazie 2,5-osobowej sofy Modena w tkaninach Nani. Ten klasyczny duński mebel, osadzony blisko podłogi i z niskim oparciem, przywołuje na myśl estetykę z połowy ubiegłego wieku, który zachęca do swobodnego relaksu.
Stół Kingston, teraz tylko 2.799,- zł
Stół do jadalni Kingston łączy w sobie czyste linie, eleganckie proporcje i wysoką jakość wykonania charakterystyczną dla duńskiego rzemiosła. Organiczny kształt emanuje miękkością, a lekko zwężające się i pochylone nogi zapewniają lekki, nordycki wyraz. Wyjątkowa cena obejmuje model z nierozkładanym blatem w białym lakierze, na nogach w odcieniu ciepłej szarości.
Więcej informacji na stronie: https://www.boconcept.com/pl-pl/black-week
Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.