Komunikaty PR

Black Week w BoConcept. Ikony duńskiego designu w atrakcyjnej cenie

2022-11-17  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania Jpg ( 0.22 MB )

Choć Black Friday w tym roku wypada 25 listopada, to w BoConcept promocyjnymi cenami możemy cieszyć się aż cały tydzień. W dniach od 17 do 28 listopada 2022 r. wszystkie produkty z oferty duńskiej marki meblowej będzie można zamówić z rabatem 15%. To jednak nie wszystko! 9 listopada b.r. ruszyła akcja promocyjna Early Access, która oferuje cztery bestsellerowe produkty marki w wyjątkowych cenach. Zapraszamy na Black Week do BoConcept!

Black Friday to niewątpliwie międzynarodowe święto shoppingu. Wyjątkowe promocje, atrakcyjne ceny i niewiarygodne wyprzedaże. To wszystko sprawia, że czekają na niego nie tylko miłośnicy zakupów, ale i Ci, którzy pragną nabyć od dawna upragnioną rzecz w atrakcyjnej cenie. A kupić można właściwie wszystko! Od wymarzonej sukienki, poprzez sprzęty domowe, na ekskluzywnych meblach kończąc. Te ostatnie w promocyjnych cenach dostać możemy w salonach BoConcept, które zapraszają na cały tydzień wyprzedaży – Black Week. Tylko w dniach 17-28 listopada 2022 wszystkie produkty tej renomowanej duńskiej marki meblowej będzie można zamówić z 15% rabatem.

To jednak nie koniec atrakcji, jakie przygotowała marka z okazji Black Friday. Dodatkowo, 9 listopada b.r., BoConcept wystartował ze specjalną ofertą wstępną - Early Access. Promocja obejmuje cztery bestsellerowe produkty, dostępne w wyjątkowej cenie. Wśród nich znalazły się znane i lubiane meble tapicerowane: sofa Osaka, sofa Lille i fotel Charlotte oraz innowacyjne biurko Cupertino.

Sofa Osaka - mała czarna współczesnego designu

Inspirowana designem lat 60. ubiegłego wieku sofa Osaka to model idealny do niedużych wnętrz. Lekka, ekspresyjna forma i nieduże proporcje czynią z niej stylowy mebel wypoczynkowy. Piękne pikowane siedziska nadają sofie wizualnej miękkości, wnosząc do salonu klasyczną elegancję. W promocji Early Access sofa Osaka dostępna jest w cenie już od 5.599 zł.

Sofa Lille - jeden mebel, wiele twarzy

Sofa Lille to mebel, którego nie da się podrobić! Dzięki szerokim możliwościom personalizacji pod kątem doboru kolorystki, tapicerski, podłokietników i rodzaju nóżek, każdy egzemplarz jest wyjątkowy i różni się od innych modeli z tej kolekcji. Ta pożądana różnorodność doskonale wpisuje się w filozofię marki BoConcept „Any Style As Long As It’s Yours”. Model Lille w ofercie wstępnej dostępny jest w cenie od 3.999 zł.

Fotel Charlotte - naturalnie wygodny

Komfortowy, piękny i wytrzymały fotel Charlotte to projekt samego Henrika Pedersena. Jego naturalna forma oraz proste linie przesądzają o komforcie mebla, a ponadczasowy design sprawia, że odnajdzie on swoje miejsce w każdym wnętrzu. To bowiem nieduży mebel o wielkim charakterze. W ofercie promocyjnej, która trwa od 9 listopada 2022 r., dostępny jest w cenie już od 4.999 zł.

Biurko Cupertino - bestsellerowa odsłona domowego biura

Biurko Cupertino to mebel stworzony z myślą o urządzaniu domowego biura. W innowacyjny sposób łączy w sobie miejsce do pracy z dodatkową przestrzenią do przechowywania. Smukłe proporcje i proste linie mebla gwarantują minimalistyczny wygląd domowej przestrzeni biurowej, zaś liczne przegródki ułatwiają utrzymanie porządku. To bestsellerowe biurko można zamówić w wybranych wykończeniach w specjalnej cenie już od 2.999 zł.

I choć w ofercie wstępnej Early Access, wyróżnione zostały tylko cztery kultowe produkty z oferty marki BoConcept, każdy mebel jest godny uwagi i posiadania. Bo jak mówi Grzegorz Smagłowski, Starszy Doradca Klienta BoConcept Warszawa: „Wszystkie nasze produkty można dostosować do swojego własnego stylu z pomocą ponad 120 wyselekcjonowanych tkanin i skór, a obszerna ilość modułów sof daje wręcz nieskończone możliwości konfiguracji”. Dlatego też warto skorzystać z 15% rabatu w promocji na Black Week, którą przygotowała marka i kupić swój wymarzony produkt.

Więcej na https://www.boconcept.com/pl-pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.