Komunikaty PR

BOCONCEPT CELEBRUJE SEZON STYLU ZE SWOJĄ NOWĄ KAMPANIĄ

2021-12-14  |  16:25
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Nowoczesna duńska marka meblowa BoConcept pomaga swoim klientom celebrować sezon stylu w świątecznej atmosferze nowej kampanii.

Po kolejnym trudnym dla wszystkich roku i długim okresie społecznej izolacji, w końcu nadszedł czas aby otworzyć drzwi i wspólnie celebrować świąteczny czas. Z nową kampanią BoConcept pomaga klientom stworzyć stylową i świąteczną atmosferę w swoich domach.

Sezon Stylu

Kampania inspiruje klientów ponadczasowymi pomysłami na prezent, wskazówkami stylizacji wnętrz i przykładowymi aranżacjami. Pomaga w ten sposób stworzyć prawdziwie unikalny dom z meblami BoConcept, które można dostosować do własnego stylu i potrzeb. Kampania obrazuje ciepłą atmosferę hygge ze stylowym i ponadczasowym duńskim wzornictwem w roli głównej. Cieszenie się z małych rzeczy, takich jak relaks na sofie, czy kolacja przy stole z rodziną i przyjaciółmi. Tegoroczna kampania celebruje długo wyczekiwany i w pełni zasłużony powrót do tych wyjątkowych chwil spędzanych wspólnie.

Poniżej Claus Ditlev, Collection and Visuals Director firmy BoConcept, prezentuje swoje ulubione produkty na ten sezon.

Krzesło Ottawa w atrakcyjnej cenie!

Wyraźnie inspirowana naturą forma liścia i zakrzywione krawędzie w krześle Ottawa czynią z niego prawdziwie wyjątkowy produkt. Wystarczy usiąść na nim, aby przekonać się, że jest równie piękne, co komfortowe. Nogi w kształcie gałązek tylko dodają organicznej ekspresji, komplementując w całości unikalny wygląd, a rzeźbiarska forma siedziska podkreśla czyste linie i minimalistyczny styl. „Ponadczasowy design krzesła, które jest wyjątkowo komfortowe i stylowe. Świąteczny czas to idealny moment na jego zakup”, mówi Claus Ditlev Jensen.

Stół Kingston – nordycki design

Stylowy stół Kingston łączy w sobie piękno i funkcjonalność. Organiczny kształt zapewnia mu wizualną miękkość, podczas gdy lekko zwężane i zakrzywione nogi tworzą lekką, nordycką ekspresję. Można niemal poczuć, jak Kingston zaprasza do stołu, aby cieszyć się duńskim designem w jego najlepszej odsłonie. „Nasi klienci kochają stół Kingston – a ponieważ jest to produkt o wysokiej jakości, można się nim cieszyć przez długie lata”.

Subtelne i komfortowe krzesło Princeton

W krześle Princeton Morten Georgsen uchwycił balans pomiędzy lekkością a wizualnym komfortem pięknych zakrzywionych linii, nadając projektowi subtelną, kobiecą ekspresję. Eleganckie oparcie przyciąga wzrok i kieruje oczy na komfortowe siedzisko. Siedząc na nim mamy wrażenie, że jego forma nas otula, ale nie odcina od otoczenia. Krzesło Princeton dostępne jest w ponad 120 różnych tkaninach i skórach. „To krzesło to idealne dopełnienie stołu Kingston – piękny i komfortowy design. Perfekcyjna para na świąteczny sezon”.

Świętuj w dobrym stylu z Fiorentiną i Bergamo

Spośród niekwestionowanych bohaterów tego sezonu, stół Fiorentina i sofa Bergamo pozwolą klientom stworzyć stylową świąteczną atmosferę, dodając wyrafinowany akcent od ich domów. Stół Fiorentina, jedna z ostatnich nowości BoConcept, mocno zaznacza swoją obecność w kolekcji marki. Posiada on charakterystyczny system rozkładania blatów „butterfly” – sprytnie ukryty w imponującej rzeźbiarskiej formie podstawy – i dokonuje niemal niemożliwego, znajdując w praktycznej funkcjonalności czystą rozrywkę. Stół dla intymnej kolacji dla dwojga może zostać przekształcony w 12-osobowy bez najmniejszego wysiłku. Z kolei nowa sofa Bergamo to przede wszystkim komfort. Zaprojektowana została przez jednego z czołowych duńskich projektantów, Mortena Georgsena, a jej design wręcz domaga się uwagi. Będzie stanowić silny akcent w każdym pokoju i nietrudno poznać z jakiego powodu: organiczna forma z zaokrąglonymi podłokietnikami, luźne poduchy oparcia oraz wyjątkowo miękkie siedziska wykonane z pianki dające maksimum komfortu.

Pomysły na świąteczne dekoracje

BoConcept przygotowało również filmy z pomysłami i wskazówkami, które będzie udostępniać na swoich kanałach społecznościowych. Od perfekcyjnej dekoracji stołu, po stylowe serwetki, klienci znajdą inspirację do personalizacji swojego domu, tworząc własny Sezon Stylu.

Kampania: Sezon Stylu

Okres: od 1 do 31 grudnia 2021

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z 300 salonami w 65 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce.

Obecnie marka posiada 300 salonów w 64 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.