Komunikaty PR

BoConcept przedstawia nowy stół do jadalni Fiorentina

2021-09-10  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Fiorentina została zaprojektowana, aby cieszyć i zachwycać, dzięki czemu z pewnością przypadnie do gustu wielu miłośnikom designu, zwłaszcza tym, którzy kochają imprezy, a ich życie kręci się wokół kulinarnych emocji.  

Fiorentina jest bardzo wyrazistym modelem w kolekcji BoConcept. W imponującej, rzeźbiarskiej podstawie ma ukryty charakterystyczny system rozkładania blatów „butterfly”, dzięki któremu znacząco zmienia zarówno formę, jak i funkcjonalność. Z niewielkiego stołu, przy którym para może zjeść kolację w intymnej atmosferze, zmienia się w model idealny do dużej jadalni – zmieści się przy nim 12 osób. Powiększenie blatu jest łatwe, nie wymaga wysiłku.

Stół Fiorentina, jako następca popularnego modelu Milano, jest dostępny w nowych kolorach i wykończeniach. Metalowe detale ramy zamieniono na wyszukane matowe czernie i biele, z kolei organiczny kształt podstawy można teraz zamówić w modnej, popielatej szarości. Jego kolorystyka może stać się punktem wyjścia do stworzenia spójnej aranżacji w jadalni przy użyciu stonowanych barw, urozmaiconej wyrazistymi dodatkami, takimi jak dywan o ciekawej teksturze czy dekoracyjny wazon.

Nowy model Fiorentina zachwyca fantastycznym designem, dlatego świetnie prezentuje się jako gwiazda danej aranżacji – ustawiony w centrum pomieszczenia tak, aby można go było podziwiać z każdej strony. Fiorentinę łatwo też dostosować do różnego stylu i budżetu. BoConcept ma w swojej ofercie trzy różne stoły: Milano, Alicante i Fiorentina, w różnych przedziałach cenowych i o zróżnicowanych formach. Każdy z tych modeli, uzupełniony o krzesła do jadalni Princeton w wybranym kolorze i tapicerce, pozwala wykreować atrakcyjną wizualnie i komfortową jadalnię.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z 300 salonami w 65 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce. Obecnie marka posiada 300 salonów w 64 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.