Komunikaty PR

Branża podłogowa w 2021 roku

2022-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik@adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Podobnie jak rok 2020, także i ten pokazał, że mimo utrudnień spowodowanych sytuacją na świecie nasz obszar działalności ma się dobrze i działa sprawnie - ocenia Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket. 

Trwająca pandemia dla nikogo nie jest łatwa, a minione lata na pewno zapadną na długi czas w pamięci wszystkich. W 2021 obserwowaliśmy kontynuację przyspieszonych transformacji cyfrowych, stale pojawiały się nowe wyzwania, a wiele rzeczy zmieniło się bezpowrotnie. Mimo tak niepewnego okresu branża budowlana oraz jej dziedziny pokrewne wychodzą z obecnej sytuacji obronną ręką. 

W kwestii designu, rok 2021 był czasem powrotu do natury, miękkich tkanin oraz ciepłych kolorów. W zeszłym roku zdecydowanie zwróciliśmy się w stronę ukojenia zmysłów, spokoju i czerpania z dobrodziejstw natury. Nic więc dziwnego, że właśnie w takich przestrzeniach stawiano na drewniane podłogi będące synonimem trwałości, stabilności i bezpieczeństwa. 

Boom remontowo – budowlany

Minione dwanaście miesięcy przyniosły kontynuację działań budowlano-remontowych. Wielu ludzi decydowało się na remonty, bądź kontynuowało te już rozpoczęte. Sporo osób zdecydowało się na budowy domów, kupno mieszkań i apartamentów i ich wykańczanie a planowane inwestycje realizowano - 2021 był dla nas okresem bardzo pracowitym. Realizowaliśmy wiele zleceń, głównie dla inwestorów prywatnych. Dzięki rozsądnemu zarządzaniu udało nam się uniknąć problemów jakie wyniknęły na rynku z dostępnością materiału i finalnie wszystkie zamówienia zostały zrealizowane w terminie. Drewniane podłogi w dalszym ciągu cieszą się dużym powodzeniem, a klienci chętnie po nie sięgają. W przypadku tych komercyjnych, widoczny był spadek, jednak nie tak wyraźny jak w 2020 roku. Wszelkie rewitalizacje obiektów muzealnych czy też sakralnych odbyły się zgodnie z planem – tłumaczy Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket

W 2021 roku na czele pierwszej dziesiątki kolorów Chapel Parket najchętniej wybieranych przez inwestorów znalazły się: Elsey, Bruce oraz Channel. Wysoko w zestawieniu pojawiła się też nowość w ofercie marki, a mianowicie kolor Invisible. Sporym zainteresowaniem cieszył się Chapel Minster w kolorach Howden oraz Leeds. W kwestii kolekcji prym wiodły Chapel Parket in Between oraz Chapel Minster. - Tradycyjnie swój renesans nieustannie przeżywa jodełka (szczególnie ta o szerokości 145 mm), a jej sprzedaż w 2021 wzrosła niemal o 20 procent w porównaniu do 2020. Jednak zdecydowanie na prowadzenie wysuwają się tradycyjne deski, i tutaj mówimy o wzroście wynoszącym 25 % dla Chapel In Between oraz 30 % kolekcji Chapel Minster – wyjaśnia Sebastian Kos. 

Należy pamiętać, że marka Chapel Parket już od lat uchodzi za synonim podłóg stylizowanych. Systematycznie też ugruntowuje swoją pozycję w sprzedaży produktów klasy premium. - Dębowe podłogi dostępne zarówno w formie litej jak i warstwowej od lat cieszą się dużą popularnością. Bogata paleta barw, różne sposoby wykończenia czy dostępne selekcje drewna umożliwiają wybór podłogi „skrojonej na miarę” - dodaje S. Kos.

Plany na najbliższy czas

Niepewność związana z sytuacją na świecie nie pozwala na jasne określenie planów na najbliższy czas. Poprzedni rok przyniósł wiele niewiadomych, ale także pokazał, że mimo trudnego czasu branża budowlano-remontowa działa prężnie.  - Oczywiście w tym roku będziemy kontynuować strategię wzmacniania pozycji marki Chapel Parket na rynku krajowym. W dalszym ciągu nasze działania marketingowe będą skoncentrowane ukazywaniu marki jako podłóg najwyższej klasy, przygotowywanych z najlepszych surowców i posiadających niezbędne certyfikaty. Ponadto zaplanowane realizacje, systematyczna sprzedaż oraz terminowa produkcja to dla nas priorytetowe kwestie – wyjaśnia Sebastian Kos. - W marcu, po sporej przerwie planujemy także udział targach Warsaw Home. Branża targowa budzi się do życia, a możliwość interakcji na żywo z naszymi klientami jest dla nas bardzo istotna – dodaje ekspert marki Chapel Parket. 

2021 rok, podobnie jak poprzedni nie należał do najłatwiejszych, jednak zostaliśmy już zaznajomieni z panującą sytuacją na świecie. Branże w pandemii radzą sobie coraz sprawniej, ale to w dalszym ciągu zdrowie, bezpieczeństwo i stabilizacja są kwestią najważniejszą. Ten zaskakujący i trudny czas nauczył wszystkich szukania nowych rozwiązań i stawiania nowych wyzwań. 

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 

www.chapelparket.pl

www.facebook.com/ChapelParketPolska 

Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:

Chapel Parket Polska Sp. z o.o.

www.chapelparket.pl

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Matusik 

specjalista ds. public relations

magdalena.matusik@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations

www.adventure.media.pl 

tel. 690 449 064

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.

Gwiazdy

Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu

Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.

Media

Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu

Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć