Komunikaty PR

Bref debiutuje w łazience

2020-05-06  |  21:10
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.43 MB )

Utrzymanie maksymalnej czystości w domu stało się sprawą priorytetową. Dlatego tak ważne jest korzystanie z produktów skutecznych i łatwych w użyciu. Taki jest nowy spray do czyszczenia łazienek Bref Bathroom.

 

Skuteczność działania i wygoda użycia – to największe zalety nowego produktu marki Bref. Bref Bathroom skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając łazienkę czystą i lśniącą. Ergonomiczna butelka została wyposażona w pompkę i umożliwia aplikację w formule sprayu lub piany.

Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – Bref Bathroom i Bref Bathroom Pro Nature.

Butelka Bref Bathroom wykonana została w 100% z recyclingu.

Bref Bathroom Pro Nature to zaawansowany technologicznie produkt przyjazny środowisku. 99,9% składników płynu to składniki pochodzenia naturalnego. Butelka wykonana została w 100% z plastiku z recyklingu, z czego w 25% to tzw. Social Plastic. To plastik zebrany z plaż i lądów w celu ograniczenia zanieczyszczenia oceanów. Produkt uzyskał prestiżowy certyfikat Eco Label, który jest głównym europejskim wyróżnieniem przyznawanym wyrobom spełniającym wyższe normy środowiskowe.

 

Kilka rad od Bref – eksperta ds. nieskazitelnej czystości

  • Zadbaj o swoje dłonie – do sprzątania łazienki załóż gumowe rękawice.

  • Przed sprzątaniem wynieś wszystkie kosmetyki i inne rzeczy z łazienki – będzie ci się łatwiej poruszać.

  • Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się bakterii w łazience, opuszczaj deskę klozetową przed spłukaniem wody w toalecie.

  • Używaj Bref Bathroom Spray do mycia łazienki co najmniej raz w tygodniu, aby zapobiec nawarstwianiu się osadów i kamienia.

  • Po sprzątaniu przeznacz oszczędzony czas wyłącznie na przyjemności!

 

Bref Bathroom Spray to produkt, który skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając całą łazienkę czystą i lśniącą.

Maksymalna czystość dla Twojego domu!

Gdy Twój dom jest czysty, Ty możesz relaksować się ze swoją rodziną. Dla maksymalnej czystości zwiększ częstotliwość sprzątania.

Produkt jest wygodny w użyciu dzięki ergonomicznej butelce z nowoczesną pompką, która pozwala rozpylać produkt w formie piany lub sprayu. 

Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml

Bref Bathroom ProNature zawiera 99,9% składników naturalnych i zapewnia higieniczną czystość, usuwając kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Jest przyjazny dla środowiska, co potwierdza certyfikat EU Ecolabel. Butelka wykonana w 100% z przetworzonego plastiku, w tym ≥25% z inicjatywy Social Plastic®, czyli plastiku pozyskanego z oceanów. 

Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.