Bref debiutuje w łazience
Utrzymanie maksymalnej czystości w domu stało się sprawą priorytetową. Dlatego tak ważne jest korzystanie z produktów skutecznych i łatwych w użyciu. Taki jest nowy spray do czyszczenia łazienek Bref Bathroom.
Skuteczność działania i wygoda użycia – to największe zalety nowego produktu marki Bref. Bref Bathroom skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając łazienkę czystą i lśniącą. Ergonomiczna butelka została wyposażona w pompkę i umożliwia aplikację w formule sprayu lub piany.
Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – Bref Bathroom i Bref Bathroom Pro Nature.
Butelka Bref Bathroom wykonana została w 100% z recyclingu.
Bref Bathroom Pro Nature to zaawansowany technologicznie produkt przyjazny środowisku. 99,9% składników płynu to składniki pochodzenia naturalnego. Butelka wykonana została w 100% z plastiku z recyklingu, z czego w 25% to tzw. Social Plastic. To plastik zebrany z plaż i lądów w celu ograniczenia zanieczyszczenia oceanów. Produkt uzyskał prestiżowy certyfikat Eco Label, który jest głównym europejskim wyróżnieniem przyznawanym wyrobom spełniającym wyższe normy środowiskowe.
Kilka rad od Bref – eksperta ds. nieskazitelnej czystości
-
Zadbaj o swoje dłonie – do sprzątania łazienki załóż gumowe rękawice.
-
Przed sprzątaniem wynieś wszystkie kosmetyki i inne rzeczy z łazienki – będzie ci się łatwiej poruszać.
-
Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się bakterii w łazience, opuszczaj deskę klozetową przed spłukaniem wody w toalecie.
-
Używaj Bref Bathroom Spray do mycia łazienki co najmniej raz w tygodniu, aby zapobiec nawarstwianiu się osadów i kamienia.
-
Po sprzątaniu przeznacz oszczędzony czas wyłącznie na przyjemności!
Bref Bathroom Spray to produkt, który skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając całą łazienkę czystą i lśniącą.
Maksymalna czystość dla Twojego domu!
Gdy Twój dom jest czysty, Ty możesz relaksować się ze swoją rodziną. Dla maksymalnej czystości zwiększ częstotliwość sprzątania.
Produkt jest wygodny w użyciu dzięki ergonomicznej butelce z nowoczesną pompką, która pozwala rozpylać produkt w formie piany lub sprayu.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml
Bref Bathroom ProNature zawiera 99,9% składników naturalnych i zapewnia higieniczną czystość, usuwając kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Jest przyjazny dla środowiska, co potwierdza certyfikat EU Ecolabel. Butelka wykonana w 100% z przetworzonego plastiku, w tym ≥25% z inicjatywy Social Plastic®, czyli plastiku pozyskanego z oceanów.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml
![Rozwiązania elewacyjne dla wymagających Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_263874347,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
![Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz](/files/_uploaded/glownekonf_1284891171,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
![Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE](/files/_uploaded/glownekonf_1781230779,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.
Teatr
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto_1,w_133,_small.jpg)
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.