Komunikaty PR

Ceramika Paradyż wznawia współpracę z Polską Grupą Ceramiczną

2020-09-25  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Ceramika Paradyż nie zwalnia tempa, realizując kolejne etapy konsekwentnego rozwoju. Rodzinna firma właśnie nawiązała współpracę z Polską Grupą Ceramiczną, największą na krajowym rynku grupą zakupową w branży wyposażenia łazienek.


Polska Grupa Ceramiczna powstała w 2013 roku z inicjatywy właścicieli największych polskich firm z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury. Obecnie zrzesza 16 podmiotów, a dystrybucja produktów odbywa się poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży w Polsce i Słowacji. W efekcie współpracy z Ceramiką Paradyż, już wkrótce w wybranych salonach wszystkich partnerów grupy pojawi się 8 dedykowanych, unikalnych kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.

 

- Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie poszerzać portfolio produktów i nawiązywać kolejne obiecujące relacje biznesowe. Powrót do współpracy z Polską Grupą Ceramiczną jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy się ogromnie, że pomimo pewnych ograniczeń wywołanych skutkami COVID-19, udało się sfinalizować wspólny projekt. Jesteśmy przekonani, że opracowane na wyłączność dla PGC kolekcje nie tylko spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów, ale przełożą się także na aspekt biznesowy wszystkich podmiotów. – mówi Jacek Wawrzyniak, Dyrektor Generalny ds. Handlu w Ceramice Paradyż.

 

Opracowane we współpracy z Polską Grupą Ceramiczną 8 wyjątkowych kolekcji ściennych marki Paradyż My Way, to propozycje stworzone z myślą o klientach poszukujących indywidualnych i nowatorskich rozwiązań wzorniczych. Płytki w formacie 30x90 cm wyróżniają się wysoką jakością, bogactwem zdobień, kolorów i struktur, wpisując się tym samym w światowe trendy. Znajdziemy wśród nich utrzymaną w charakterze architektury połowy XX wieku kolekcję CLASSY CHIC, inspirowaną popularnym w latach 20. stylem Art déco kolekcję GLITTER MOOD, a także inspirowane strukturą betonu kolekcje SHADES OF GREY orz SPACE DUST. W nowościach nie zabrakło również płytek dla miłośników ponadczasowego marmuru - CALACATTA SPARKLE i STONE MATTER, drewna - WOOD LOVE, a także modnych, głębokich odcieni granatu i butelkowej zieleni w kolekcji INTENSE TONE.

 

- Ceramika Paradyż była jednym z producentów, z którym stawialiśmy pierwsze kroki na polskim rynku. Po dłuższej przerwie znów mamy możliwość współpracować, co nas ogromnie cieszy. Z naszym nowym projektem wiążemy duże nadzieje i mocno liczymy na sukces wypracowanych przez nas wspólnie, nietuzinkowych kolekcji. Aktualnie rozpoczęliśmy proces wdrażania produktów w rynek poprzez budowę ekspozycji i dystrybucję materiałów graficznych. Planujemy też dodatkowe działania marketingowe, które będą realizowane w najbliższej przyszłości. – dodaje Ewelina Furmaniak, Product Manager w Polskiej Grupie Ceramicznej.

 

Kolekcje marki Paradyż My Way będą dostępne już wkrótce w salonach sprzedaży wszystkich partnerów Polskiej Grupy Ceramicznej i zostaną wyeksponowane w specjalnie dedykowanych szafach. Jak zapowiadają przedstawiciele obu spółek, to dopiero początek wspólnej przygody i kolejnych działań, które w długofalowej perspektywie przyniosą szereg korzyści każdej ze stron.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.