Komunikaty PR

Chelsea – kolejny projekt Karima Rashida dla BoConcept

2020-05-15  |  08:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.46 MB )

Płynne, organiczne kształty to znak rozpoznawczy projektów Karima Rashida. Tym razem ceniony na świecie designer stworzył dla marki BoConcept kolekcję mebli przeznaczonych do niewielkich przestrzeni. Chelsea – bo o niej mowa – ma być miejską w małych mieszkaniach, ale wciąż dawać poczucie wysokiej jakości, luksusu i dobrego rzemiosła.

Kolekcję Chelsea tworzy sofa, fotel oraz lampy: podłogowa, ścienna i wisząca. Ich minimalistyczna, pozbawiona ostrych krawędzi linia wprowadza do wnętrza kojące uczucie wyciszenia. Pozwala stworzyć w małym mieszkaniu skromną i przyjemną atmosferę, która sprzyja wypoczynkowi, spotkaniom z przyjaciółmi, a także pracy.

Zmysłowy Minimalizm według Karima Rashida

Jak mówi sam projektant, który dwadzieścia lat mieszkał w dzielnicy Chelsea w Nowym Jorku: „Kiedy do wykorzystania masz ograniczoną powierzchnię, mniej znaczy więcej. Styl kolekcji Chelsea jest bardzo prosty, oszczędny, minimalistyczny. Ale nie w sposób, jaki sobie zwykle wyobrażamy, czyli formy o ostrych krawędziach, kwadraty i cylindry. Meble z kolekcji Chelsea skupiają się przede wszystkim na ludzkim ciele. Posiadają więc nieokreślone, miękkie kształty.”

Kolekcja Chelsea to odpowiedź Karima Rashida na potrzeby współczesnych ludzi, którzy ponad formalność i tradycję cenią sobie komfort. „Nasze wyposażenie wnętrz powinno być swobodne” – uważa projektant. „Powinno być wysokiej jakości, a jednocześnie tak łatwe w czyszczeniu i przyjemne w użytkowaniu, jak najlepsza para sneakersów, w których chodząc masz wrażenie unoszenia się w powietrzu. Tak samo powinniśmy się czuć siedząc.”

Komfort na miarę potrzeb

W przypadku Chelsea efekt lewitacji uzyskano poprzez osadzenie sofy i fotela na ukrytej, drewnianej podstawie. Wyjątkowy komfort siedzącym zapewnia idealna, niedeformująca się pianka, precyzyjnie wymodelowana w 360 stopniach, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii produkcji. Konstrukcję mebli tworzy obok pianki stalowa rama i wysokiej jakości sprężyny. Sofa i fotel dostępne są w pełnej kolekcji tkanin BoConcept.

Kolekcja Chelsea to kolejny efekt udanej współpracy Karima Rashida z BoConcept. W 2012 roku urodzony w Egipcie projektant stworzył dla duńskiej marki –  kojarzonej z wysoką jakością, funkcjonalnością i ponadczasowym skandynawskim designem – serię mebli do jadalni Ottawa, wyróżnioną nagrodami Red Dot oraz Good Design. Pięć lat później zaprojektował również sofę Ottawa, która w 2018 roku zdobyła nagrody Good Design i iF Design.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.