Komunikaty PR

Co musisz wiedzieć przed kupnem ogrodzenia?

2022-03-08  |  17:15
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Budowa ogrodzenia to poważne przedsięwzięcie. Każdy z nas chce  znaleźć produkty najwyższej jakości, w jak najbardziej korzystnej cenie, które będą chroniły posesję przez lata. Eksperci na pewno pomogą w dobraniu odpowiedniego modelu oraz doradzą w kwestiach technicznych oraz instalacyjnych. Jednak nie możemy zjawić się na pierwszej rozmowie kompletnie nieprzygotowani. Jakie informacje mogą okazać się przydatne?

Najważniejsze jest to, by dobrze znać działkę, którą chcemy otoczyć ogrodzeniem. To podstawa, bez której trudno będzie rozpocząć planowanie oraz dobieranie elementów.

Grunt to przygotowanie

Klienci powinni określić wymiary działki, rozmieszczenie bramy i furtki,  różnicę wysokości terenu w linii ogrodzenia – wymienia Jarosław Idźkowski z firmy Euro-Mot, dystrybutor Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe. – W przypadku bram dwuskrzydłowych ważny jest również wznios podjazdu do garażu. Dobrze jest też znać wysokość ogrodzenia u sąsiadów.

Oprócz parametrów posesji, specjalista może zapytać nas o takie szczegóły techniczne jak to, czy na działce znajdują się paliki geodezyjne lub czy mamy już podciągnięte zasilanie do linii ogrodzenia. Nie mniej istotne są względy estetyczne i użytkowe, a więc stylistyka i kolorystyka budynku, sposób zagospodarowania ogrodu, charakter okolicy, a przede wszystkim oczekiwania i upodobania mieszkańców.  

Informacje dotyczące stanu obecnego są kluczowe, ale mogą być niewystarczająca. Ważne jest również, by wiedzieć, jak przestrzeń wokół naszej posesji może zmienić się w nadchodzących latach. Ulica nie ma jeszcze drogi dojazdowej? Warto wówczas poznać  planowaną wysokość docelowej nawierzchni, by nasze ogrodzenie w przyszłości nie znalazło się poniżej jej poziomu.

Dobry specjalista wesprze w wyborze

Czy rozeznanie w trendach w branży systemów ogrodzeń jest konieczne? Z pewnością ułatwi wybór, ale nie jest niezbędne. O wiele bardziej istotne jest  określenie własnych preferencji.

– Są klienci, którzy śledzą aktualne tendencje we wzornictwie, a także tacy, którzy polegają w tej kwestii na radach sprzedawcy – zauważa Jarosław Idźkowski, specjalista Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe. – Nasze doświadczenie ułatwia rozmowę z niezdecydowanymi inwestorami. Wiemy, o co zapytać, na co zwrócić ich uwagę, by potrafili znaleźć rozwiązanie, które będzie w pełni satysfakcjonujące. Zdarzają się nawet sytuacje, w których właściciele całkowicie zdają się na nas. Słyszymy wówczas „zróbcie tak, aby było dobrze” – dodaje.

Bardzo często klienci przychodzą na rozmowę już z pewnym wyobrażeniem tego, jak ma wyglądać ich wymarzone ogrodzenie. Jak podkreśla Jarosław Idźkowski, specjalista Plast-Met, zazwyczaj podczas rozmów okazuje się, że model, którym dana osoba jest zainteresowana to produkt… posiadany przez np. sąsiada lub znajomego.

Zdarza się, że będąc na pomiarze i widząc dom, mówimy właścicielom wprost, że naszym zdaniem to ogrodzenie nie będzie pasować – zapewnia Jarosław Idźkowski. – Oczywiście ostateczna decyzja należy do klienta, ale moim zdaniem prawdziwy ekspert nie boi się przedstawić swojej szczerej opinii. Może to bowiem pomóc i powstrzymać przed popełnieniem błędu.

Jak wybrać sprzedawcę?

Większość inwestorów ceni sobie otwartość oraz możliwość kontaktu. To ważne, by mieć wsparcie ze strony osoby, która prowadzi naszą realizację. Musimy być świadomi, że jako kupujący mamy prawo do rzetelnej konsultacji oraz wsparcia na każdym etapie inwestycji.

 – Klienci doceniają naszą obsługę, to, że pytamy o rzeczy, z których wagi nie zdawali sobie sprawy – podkreśla specjalista. – Jaki grunt znajduje się na posesji? Jakiego rodzaju bloczki, łupane czy gładkie, chcą zastosować na słupkach? Czy w linii ogrodzenia jest gruzowisko, które uniemożliwi pomiar? To tylko niektóre z nich.

Pierwsza konsultacja ze specjalistą jest bardzo ważna przy budowie ogrodzenia wokół domu. Musimy być przygotowani, ale przede wszystkim warto wybrać odpowiedniego eksperta, który odpowie na wszystkie istotne pytania, a także wesprze w poszukiwaniu idealnego rozwiązania dla naszej posesji.


Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe z siedzibą w Trzebnicy to jeden z czołowych producentów nowoczesnych i trwałych systemów ogrodzeniowych w Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji takich wyrobów jak: nowoczesne ogrodzenia frontowe, modułowe ogrodzenia frontowe, lampy LED, Centerbox, panele ogrodzeniowe, siatki ogrodzeniowe, słupki, akcesoria oraz bramy i furtki. Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe istnieje na rynku od 1988 r. i jest firmą ze 100% polskim kapitałem. www.plast-met.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.