Komunikaty PR

Cosentino prezentuje najnowsze kolekcje marki Dekton

2020-03-03  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Cosentino należy do największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów powierzchni wielkoformatowych na świecie. Pochodząca z Hiszpanii firma zaprezentowała właśnie „The Collection”, najnowszą propozycję wzorów marki Dekton. Wraz z premierowymi kolekcjami chce pokazać także nowatorskie podejście do promocji i marketingu swoich produktów. 

Koncepcja “The Collection” stała się główną osią prezentacji najnowszych propozycji firmy, zarówno pod kątem wyjątkowości wzorów i serii kolorystycznych, jak i swoich głównych marek: Dekton, Silestone oraz Sensa by Cosentino. Nowa strategia marketingowa odzwierciedla uniwersalną segmentację rynku. Od teraz niektóre kolekcje, ze względu na swój ekskluzywny charakter, będą dostępne jedynie dla najbardziej zaangażowanych partnerów Cosentino, pracowni kamieniarskich i studiów kuchennych współpracujących z firmą regularnie poprzez programy partnerskie na dedykowanej profesjonalistom platformie internetowej Pro Cosentino.

Ten przełomowy ruch ma swój początek właśnie podczas światowej premiery najnowszej gamy kolorystycznej - “The Collection Dekton 2020”. Kolekcja łączy ze sobą cztery zestawy wzorów i kolorów, przeplatających awangardowe tekstury, elegancki i wytworny styl oraz hipnotyczne odcienie. Tym, co wyróżnia się najbardziej jest elegancja i płynność linii Dekton Liquid, zaprojektowanej przez londyńskie studio PATTERNITY i niezwykle ciepło przyjętej na ostatnim Miami Design Forum. Wyjątkowo przyciąga również esencja natury uchwycona w dwóch matowych odcieniach o niezwykłej głębi - ciemnej zieleni i granacie - z kolekcji Dekton Chromica, zaprojektowanej we współpracy z Daniel Germani Designs.

Trzecią część “The Collection” stanowi innowacyjna i elektryzująca seria Avant-Garde‘20, czyli odważne odcienie zainspirowane naturalnym kamieniem. To propozycja dla poszukujących do swoich domów i inwestycji oryginalnych materiałów i wzorów, które nadadzą ton blatom kuchennym i łazienkowym, schodom, okładzinom ścian, a nawet elewacjom. Dopełnieniem tych wyjątkowych zestawów jest Portfolio‘20, bardziej stonowana i delikatna, jednak nie mniej piękna propozycja skierowana do miłośników subtelnych odcieni inspirowanych naturą.

Uroczysta premiera nowych wzorów „The Collection” dla klientów firmy oraz mediów będzie miała miejsce już 26 marca w Warszawie.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.