Komunikaty PR

Cosentino prezentuje najnowsze kolekcje marki Dekton

2020-03-03  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Cosentino należy do największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów powierzchni wielkoformatowych na świecie. Pochodząca z Hiszpanii firma zaprezentowała właśnie „The Collection”, najnowszą propozycję wzorów marki Dekton. Wraz z premierowymi kolekcjami chce pokazać także nowatorskie podejście do promocji i marketingu swoich produktów. 

Koncepcja “The Collection” stała się główną osią prezentacji najnowszych propozycji firmy, zarówno pod kątem wyjątkowości wzorów i serii kolorystycznych, jak i swoich głównych marek: Dekton, Silestone oraz Sensa by Cosentino. Nowa strategia marketingowa odzwierciedla uniwersalną segmentację rynku. Od teraz niektóre kolekcje, ze względu na swój ekskluzywny charakter, będą dostępne jedynie dla najbardziej zaangażowanych partnerów Cosentino, pracowni kamieniarskich i studiów kuchennych współpracujących z firmą regularnie poprzez programy partnerskie na dedykowanej profesjonalistom platformie internetowej Pro Cosentino.

Ten przełomowy ruch ma swój początek właśnie podczas światowej premiery najnowszej gamy kolorystycznej - “The Collection Dekton 2020”. Kolekcja łączy ze sobą cztery zestawy wzorów i kolorów, przeplatających awangardowe tekstury, elegancki i wytworny styl oraz hipnotyczne odcienie. Tym, co wyróżnia się najbardziej jest elegancja i płynność linii Dekton Liquid, zaprojektowanej przez londyńskie studio PATTERNITY i niezwykle ciepło przyjętej na ostatnim Miami Design Forum. Wyjątkowo przyciąga również esencja natury uchwycona w dwóch matowych odcieniach o niezwykłej głębi - ciemnej zieleni i granacie - z kolekcji Dekton Chromica, zaprojektowanej we współpracy z Daniel Germani Designs.

Trzecią część “The Collection” stanowi innowacyjna i elektryzująca seria Avant-Garde‘20, czyli odważne odcienie zainspirowane naturalnym kamieniem. To propozycja dla poszukujących do swoich domów i inwestycji oryginalnych materiałów i wzorów, które nadadzą ton blatom kuchennym i łazienkowym, schodom, okładzinom ścian, a nawet elewacjom. Dopełnieniem tych wyjątkowych zestawów jest Portfolio‘20, bardziej stonowana i delikatna, jednak nie mniej piękna propozycja skierowana do miłośników subtelnych odcieni inspirowanych naturą.

Uroczysta premiera nowych wzorów „The Collection” dla klientów firmy oraz mediów będzie miała miejsce już 26 marca w Warszawie.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Potrójny must have 2024 dla Bizzarto Biuro prasowe
2024-05-15 | 10:00

Potrójny must have 2024 dla Bizzarto

Wspaniałe wieści! Rada Ekspertów Łódź Design Festival przyznała prestiżowy znak jakości must have aż trzem nowościom w ofercie Bizzarto. Znakomite meble, których
Dom Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano
2024-05-14 | 15:00

Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano

Stoisko Paged jest już stałym elementem targowej mapy Salone del Mobile w Mediolanie. W tym roku marka zaprezentowała się po raz 42. Tym razem - poza nawiązaniem do klasycznych thonetowskich
Dom Aranżacyjne sposoby na stylowy odpoczynek pod chmurką
2024-05-14 | 13:00

Aranżacyjne sposoby na stylowy odpoczynek pod chmurką

Wiosna w pełnej krasie sprzyja odpoczynkowi na świeżym powietrzu. Na urządzonym ze smakiem balkonie lub werandzie relaks może być jednak znacznie przyjemniejszy. Prezentujemy kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.