Komunikaty PR

Cosentino z polskimi akcentami podczas Salone Del Mobile 2022!

2022-06-08  |  21:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wiodąca na świecie firma, dostarczająca wielkoformatowe powierzchnie wykończeniowe, zaprasza na swoje stoisko podczas Salone del Mobile. W trakcie targów Cosentino zaprezentuje nowe kolekcje Dekton i przełomową technologię Silestone HybriQ+, a także wszechstronność swych materiałów, stosowanych w kuchniach, łazienkach i na okładzinach. Część ekspozycji, dedykowana markom Silestone i Sensa, będzie kontynuacją projektu Szymona Hanczara, stworzonego specjalnie na Targi Warsaw Home. Szereg wydarzeń zaplanowano również w mediolańskim showroomie Cosentino City.

Milano Design Week i Salone del Mobile to wydarzenia, których entuzjaści designu nie mogą przegapić ze względu na ich ogromny prestiż na całym świecie. W tym roku długo wyczekiwany Milano Design Week powraca do międzynarodowego kalendarza z nową siłą, w połączeniu z Fuorisalone i Salone del Mobile, które świętują właśnie 60. edycję. Tematem przewodnim targów będą zmiany zachodzące na świecie i zrównoważony rozwój.

Zaangażowanie Cosentino w świadomą produkcję, dowodzi wkładu firmy w ekologiczną transformację branży architektonicznej i budowlanej. Salone, a także Fuorisalone i Design Week, będą okazją do zastanowienia się przez pryzmat materiałów nad gospodarką o obiegu zamkniętym, rozpowszechnianiem energii odnawialnej, nowymi technologiami czy optymalizacją procesów produkcyjnych. Mediolan po raz kolejny stanie się sceną, na której projektanci i firmy będą dyskutować o zmianach, zapoczątkowanych poprzez właściwe projektowanie. Solidny program Cosentino skoncentruje się na trzech głównych obszarach: stoisku na targach S.Project (Rho Fiera Milano), obecności na Furiosalone poprzez współpracę z projektantami oraz działaniach w Cosentino City Milano.

S.Project i Salone del Mobile

Cosentino znajdziemy na S.Project (hala 13 - stoisko H12), wystawie poświęconej projektowaniu produktów oraz dekoracyjnym rozwiązaniom do aranżacji wnętrz. Na stoisku zobaczymy nowości, m.in ultrakompaktową powierzchnię Dekton (nowe kolekcje Kraftizen i Onirika), a także rewolucję w zakresie zrównoważonego rozwoju - technologię HybriQ+ dla Silestone. Profesjonaliści i goście z całego świata poznają Dekton Kraftizen, produkt neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Drugą nowością będą spieki Dekton Onirika, zainspirowane marmurowymi wzorami. Osiem odważnych kolorów stanowić będzie ukłon w stronę zrównoważonego rozwoju, przyszłościowych innowacji i ponadczasowej elegancji, z których słynie Cosentino.

Fuorisalone 2022

Na Fuorisalone zostaną zaprezentowane wybitne projekty z udziałem Cosentino. Vittorio Grassi Architects przedstawi FRAMES, specjalną instalację zaprojektowaną dla przestrzeni Meliá Milano Masaccio, gdzie w grę wchodzić będzie gra złudzeń optycznych. Cosentino będzie sponsorem instalacji, dostarczając swoje powierzchnie Silestone Eternal (kolory Marquina i Calacatta Gold), Ethereal Noctis, a także Dekton Laurent i Trillium.

Oficjalne otwarcie stoiska rozpoczyna się 7 czerwca o godzinie 16:00, z obecnością Joe Bastianicha, nowego ambasadora marki Cosentino we Włoszech. Bastianich jest włosko-amerykańskim przedsiębiorcą i szefem kuchni, a także znaną osobowością telewizyjną, sędzią wielu lokalnych i międzynarodowych programów kulinarnych, w tym Masterchef Italy i Masterchef USA. Bastianich będzie odpowiedzialny za komunikowanie nowości Cosentino oraz zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i innowacyjność.

Obecność Cosentino na Targach kończy się, podobnie jak w poprzednich edycjach, udziałem i lokowaniem produktów na stoiskach wiodących międzynarodowych firm. W ten sposób odwiedzający będą mogli podziwiać różne blaty kuchenne Silestone, Dekton lub Sensa by Cosentino, na ekspozycjach Antares, Doimo Cucine, Scavolini, Rossana i Walserkuchen, a także na propozycji Riva 1920 na S .Projekt.

Więcej na www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.