Komunikaty PR

Cosentino zaprasza na Warsaw Home&Contract

2021-10-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Po przerwie wraca długo wyczekiwane Warsaw Home&Contract, czterodniowe wydarzenie skupiające polskich i zagranicznych producentów, architektów, projektantów wnętrz i klientów indywidualnych, zainteresowanych tematyką wyposażenia wnętrz. Na tegorocznej, piątej już edycji targów, organizowanych w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie koło Warszawy, nie zabraknie hiszpańskiej firmy Cosentino. Lider w produkcji powierzchni dla architektury przedstawi bieżące trendy w materiałach wykończeniowych, gorące nowości w segmencie powierzchni Silestone i oryginalne, przyciągające wzrok stoisko, które zaprojektował Szymon Hanczar. Spotkamy się tam w towarzystwie pasjonatów dobrego designu i ludzi, którzy wiedzą wszystko o współczesnej architekturze.

Warsaw Home&Contract to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które od kilku lat przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Tegoroczna edycja, powracająca po dwuletniej przerwie, odbędzie się na rekordowej powierzchni wystawienniczej 145 tys. m kw., a udział w niej potwierdziło do tej pory blisko 500 wystawców. Wśród nich nie zabraknie popularnej wśród architektów i projektantów wnętrz hiszpańskiej firmy Cosentino, będącej producentem i dystrybutorem materiałów wykończeniowych Dekton, Silestone i Sensa.  Każda ze wspomnianych marek obejmuje zaawansowane technologicznie powierzchnie do wykańczania wnętrz oraz elewacji. Asortyment Cosentino to m.in. okładziny na fasady, ściany, meble, blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi czy schody. Produkty występują w wielu wersjach kolorystycznych i wzorach, nawiązujących do luksusowych kamieni, loftowej rdzy i betonu, czy lastryko, materiałów niezwykle popularnych w aranżacji wnętrz.

Stoisko projektu Szymona Hanczara

Na specjalnie zaaranżowanym stoisku, zaprojektowanym przez Szymona Hanczara, Cosentino zaprezentuje charakterystyczne połączenie modnego wzornictwa, najlepszych materiałów i idei zrównoważonego rozwoju, która towarzyszy produkcji Silestone i Dektonu.  Swoją premierę będzie miała między innymi najnowsza kolekcja powierzchni hybrydowych Silestone Ethereal, inspirowana marmurem, a jednocześnie czerpiąca z natury - jej poszczególne wzory nawiązywać będą do koloru nieba o różnych porach dnia i nocy. „Żyjemy w globalnej wiosce, wiele nas łączy i jednocześnie wszyscy jesteśmy niepowtarzalni. Mamy inne doświadczenia, pochodzenie, DNA. Pracując nad projektem dla Cosentino, postanowiliśmy podkreślić hiszpańskie korzenie marki. Kultura hiszpańska, najbardziej na południe wysuniętego kraju w Europie, ma w sobie wiele pozytywnego szaleństwa do zaoferowania. Hiszpania to feeria barw, mnogość wzorów, co świetnie znamy z portfolio hiszpańskich marek odzieżowych czy filmów Almodovara. Sztuka półwyspu Iberyjskiego obfituje w znamienitych twórców jak Gaudi, Picasso czy Miro. To właśnie ci twórcy stali się główną inspiracją dla projektu stoiska na Warsaw Home. Projekt pierwotnie miał zaistnieć na targach w 2020 r., co uniemożliwiła nam pandemia. Wiosną 2021 r. projekt został odmrożony i przystąpiliśmy do jego finalizowania. Od samego początku, czyli od 2020 r. przyjęliśmy założenie, że stoisko musi być wielokrotnego użytku, rozwiązania w nim zawarte powinny umożliwiać ponowne użycie stworzonych obiektów. Tak też powstała idea trzech wolnostojących totemów, każdy prezentujący inna gamę produktów: Silestone, Dekton, Sensa; jak również każdy dedykowany twórczości innemu artysty” - mówi o projekcie stoiska autor projektu, Szymon Hanczar.

Architektura i zrównoważony rozwój

27 października 2021, w pierwszym dniu Targów, o godz. 10:30, będzie można będzie dowiedzieć się więcej o idei stoiska i porozmawiać z Szymonem Hanczarem. Ekspozycję odwiedzą także blogerzy wnętrzarscy, skupieni wokół inicjatywy Blog Tour Uli Michalak. W dniu 28 października 2021, o godz. 14:30 na stoisku Cosentino w Hali D2.112 odbędzie się panel dyskusyjny „Równowaga w Architekturze”, poświęcony inauguracji współpracy z OW SARP, zrównoważonemu rozwojowi, współczesnemu postrzeganiu ekologii i przyszłości projektowania i architektury. W panelu wezmą udział Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz – Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP z Koła Architektury Zrównoważonej OW SARP, Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio.O. oraz Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz. Spotkanie poprowadzi Ewa Trzcionka, wykładowczyni SWPS oraz School Of Form, ekoetyczka i doradczyni biznesowa. W piątek, trzeci dzień targów, o godz. 12:00, odwiedzający stoisko Cosentino wysłuchają prelekcji dziennikarki Ewy Mierzejewskiej, która przybliży gościom wyjątkowe dzieła i artystów związanych ze sztuką hiszpańską. Podczas rozmów nie zabraknie także nawiązań do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, wydarzenia organizowanego przez Fundację Innowacji Społeczno-Kulturalnych, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami. W rozmowie weźmie udział Maria Miland – koordynator i organizator konkursu, która opowie o idei, planach i projekcie, Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska, Aleksander Jankowski z jury konkursu oraz Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino Polska.

Konkurs fotograficzny „Sztuka, kolor, inspiracja”

Podczas trwania Targów będzie można wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie stoiska Cosentino. Swoją pracę należy umieścić na sowim profilu na portalu Facebook lub Instagram, koniecznie z oznaczeniem profili @CosentinoPolska oraz dodanym hasztagiem #Cosentino_WH2021. W dniu 8 listopada na mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, sklepem z selekcją najlepszego europejskiego oświetlenia, będzie marmurowa lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot. Pozostali laureaci zostaną nagrodzeni moździerzami Cosentino z marmuru Blanco Macael, wydobywanego w miejscowości Macael w południowej Hiszpanii, skąd wywodzi się firma. Szczegóły dotyczące konkursu „Sztuka, kolor, inspiracja” dostępne są na stronie Cosentino w zakładce www.cosentino.com/pl-pl/blogi-i-wiadomosci/. Podczas wszystkich dni trwania Warsaw Home odwiedzający stoisko Cosentino będą mogli także skosztować inspirowanych kamiennymi wzorami słodkości od Oh sweet Mania.

5. edycja targów Warsaw Home & Contract 2021, odbędzie się w dniach 27 – 30 października br.  w Ptak Warsaw Expo (Nadarzyn k. Warszawy). Ekspozycja Cosentino znajduje się w Hali D, na stoisku D2.112.

Więcej na www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.