Cyfrowe metamorfozy wnętrz, czyli aplikacja Tikkurila Colour Master
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila wprowadza aplikację mobilną Tikkurila Colour Master, pozwalającą na proste i szybkie testowanie zmian kolorów we wnętrzach oraz tworzenie własnych wizualizacji w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Aplikacja jest też źródłem porad w zakresie designu i kolorystycznej aranżacji wnętrz. Stanowi przy tym kompendium wiedzy na temat produktów Tikkurila oraz ich zastosowania we wnętrzach.
Aplikacja Tikkurila Colour Master pozwala na szybkie i intuicyjne testowanie, jak różne kolory prezentują się na ścianach w danym pomieszczeniu. Wystarczy zrobić zdjęcie w aplikacji lub załadować do niej wybrany plik z galerii telefonu, by dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości przeglądać zmiany kolorów ścian i tworzyć różne wizualizacje kolorystyczne w oparciu o własne pomysły. Bazę barw do kreatywnych aranżacji stanowi paleta Tikkurila Symphony licząca ponad 13 tys. odcieni oraz kolekcje tematyczne Tikkurila – Deco Gery, Off-White, Color Now 2021 czy Feel the Color.
Nowa aplikacja kolorystyczna Tikkurila posiada także niezwykły kreator, umożliwiający tworzenie własnych palet barw zainspirowanych obrazami z codziennego życia. Narzędzie to potrafi bowiem odczytać wskazane przez użytkownika kolory uchwycone na zdjęciu i przełożyć je na odcienie ze wzorników Tikkurila.
- Projektując naszą aplikację chcieliśmy, by zapewniała użytkownikom swobodę projektową, pozwalającą na testowanie własnych pomysłów kolorystycznych i tworzenie wizualizacji wnętrz spełniających nawet najbardziej śmiałe marzenia. Bo takie właśnie możliwości dają nasze farby. Jednocześnie, jako ekspert w zakresie barwnej aranżacji wnętrz, udostępniamy poprzez aplikację szereg porad w zakresie aktualnych trendów, doboru kolorów i produktów, by metamorfozy, które planują nasi klienci, mogły spełniać ich marzenia o pięknym wnętrzu – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila.
Tikkurila Colour Master - obok twórczych funkcji w zakresie doboru barw i testowania zmian kolorystycznych we wnętrzach - zawiera szereg podpowiedzi kolorystycznych i aranżacyjnych. Prezentuje aktualne trendy oraz pomysły wystroju w różnych stylach. Pozwala także na przeglądanie wzorników kolorów w wersji cyfrowej. Przybliża produkty Tikkurila i ich właściwości, by ułatwić dobór tego najbardziej odpowiedniego do planowanych zmian we wnętrzach.
Więcej informacji nt. nowej aplikacji Tikkurila Colour Master można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/TikkurilaColourMaster

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.