Czy klimatyzacja może ochronić przed wirusami i bakteriami?
W okresie letnim, kiedy doskwierają upały, a wilgotność powietrza daje się we znaki, chcemy by w naszym domu zawsze panowała odpowiednia temperatura. Dzięki nowoczesnej technologii klimatyzacyjnej możemy sprawić, że schłodzone powietrze, którym oddychamy w naszych mieszkaniach będzie nie tylko dawało nam ulgę, ale również ustrzeże nas przed groźnymi bakteriami i wirusami, w tym SARS-COV2.
W obecnych czasach zagrożenia pandemicznego, zwracamy szczególną uwagę na higienę. Stosujemy się tu do zaleceń, często myjąc ręce i zachowując dystans społeczny. Poza tym zwracamy uwagę na jakość powietrza, którym oddychamy, wietrząc pomieszczenia, w których spędzamy dużo czasu. Coraz częściej przebywamy również w domu – szczególnie dzieci, seniorzy i pracujący zdalnie, dlatego tak ważne jest zapewnienie w nim nie tylko komfortu cieplnego, ale również zadbanie o zdrowie najbliższych.
Pomocne mogą tu być nowoczesne technologie w klimatyzacji domu. Na rynku dostępne są już modele inteligentnych klimatyzatorów serii Energy Pro firmy Hisense. Produkt wyróżnia certyfikowana technologia Hisense HI-NANO, która oczyszcza powietrze z bakterii i wirusów – w tym SARS-CoV2. Komfort użytkowania zapewnia także asystent kontroli temperatury i wilgotności powietrza, a także możliwość sterowania klimatyzatorem przez smartfona, dzięki dedykowanej aplikacji HiSmart Life.
Chroń siebie i swoich bliskich
Dzięki HI-NANO klimatyzatory Hisense serii Energy Pro, skutecznie, bo aż w 93,54% usuwają z powietrza wirusa SARS-CoV-2 i to w ciągu zaledwie dwóch godzin*. Jest to możliwe dzięki niezwykle wysokiemu stężeniu jonów dodatnich i ujemnych (do 1 mln/cm3), które mają działanie silnie utleniające i wysoce reaktywne. Co to oznacza w praktyce? Jony przywierają do powierzchni bakterii lub wirusa, powodując utratę ich aktywności, po to by przekształcić je w nieszkodliwe cząsteczki wody. Funkcja jonizacji gwarantuje powietrze wolne od zarazków.
Inteligentna kontrola gdziekolwiek jesteś
Komfort spędzania czasu w pomieszczeniach zapewni funkcja AI Smart, która automatycznie dostosowuje temperaturę powietrza i intensywność nawiewu. Niezależnie od podejmowanych aktywności, AI Smart zadba o optymalne warunki. Ustawieniami można również sterować przez smartfona. Aplikacja HiSmart Life, która jest intuicyjna w obsłudze – dzięki niej podłączymy klimatyzator do domowej sieci Wi-Fi i będziemy cieszyć się czystym powietrzem. Jest to szczególnie przydatne zwłaszcza w upalne dni, gdy możemy zadbać o komfortową temperaturę pomieszczeń przed powrotem do mieszkania lub domu.
Seria Energy Pro została też wyposażona w system inteligentnego sterowania temperaturą i wilgotnością powietrza, a także intensywnością nawiewu. Technologia Hisense TMS (Comfort Control System) służy do obliczania parametrów środowiska, panującego wewnątrz pomieszczeń, aby najlepiej dostosować warunki. W oparciu o pomiar wilgotności powietrza, prędkości nawiewu, promieniowania cieplnego, inteligentnie kontroluje temperaturę, dbając o optymalne warunki.
Energooszczędne i ultra-ciche
Hisense w swoich produktach kładzie nacisk nie tylko na wygodę użytkowania, ale równie istotną rolę odgrywają w nich „zielone” innowacje. Dobrze widać to w kwestii oszczędności energii w trybie stand-by, w którym klimatyzatory serii Energy Pro zużywają minimalną ilość energii, czyli 1W. Dodatkowo klimatyzatory Hisense pracują na czynniku chłodniczym R32, dzięki czemu negatywny wpływ na środowisko jest podwójnie redukowany, a sam czynnik jest łatwiejszy w odzysku i ponownym wykorzystaniu. Ponadto wygodzie użytkowników oraz otoczeniu sprzyja ultraniski poziom hałasu – Hisense Energy Pro generują zaledwie 19 dB w trybie wentylacji, czyli poziom niższy od szeptu, który wynosi 20 dB i niewiele więcej, bo tylko 27 dB w trybie chłodzenia. To ważne, bo praca klimatyzotora nie zakłóca snu, zapewniając komfort przez całą dobę. Energy Pro to urządzenia uniwersalne, dzięki temu mogą być też instalowane w kombinowanym układzie Multi Split.
* wykazane przez francuskie laboratorium Texcell, globalną kontraktową organizację badawczą, która specjalizuje się w testach wirusowych.
Zadbana nawierzchnia dekoruje przestrzeń wokół domu
Potrójny must have 2024 dla Bizzarto
Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.