Komunikaty PR

Czystość bez kompromisów - funkcjonalne rozwiązania z serii Ge

2020-06-29  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Doświadczenia związane z epidemią stawiają przed branżą sanitarną wiele wyzwań. Świadomość, że od higieny zależy nasze bezpieczeństwo, skłania do poszukiwania nowych rozwiązań i przedefiniowania klasycznej toalety. Czy jest to możliwe bez rezygnowania z walorów estetycznych?

Chyba nigdy higiena nie była tak ważna, jak w ostatnim czasie. Pandemia nauczyła nas ostrożności i zmusiła do zaostrzenia rygoru sanitarnego, by uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa. Wykorzystaliśmy okres przymusowej izolacji do refleksji. Widmo nawrotów epidemii oraz nadchodzącego kryzysu ekonomicznego, skłoniło wielu designerów do poszukiwania nowych rozwiązań, na miarę rodzących się potrzeb.

Na znaczeniu zyskała również odpowiedzialność społeczna - to, co obecnie wytwarzamy, musi być szczególnie przemyślane - zarówno pod względem funkcji, estetyki, jak i trwałości. Spędzając w domach większość czasu, wielu konsumentów doszło do wniosku, że potrzebują zmian i odświeżenia swoich wnętrz. Coraz bardziej zwracamy również uwagę na utrzymanie czystości - zarówno w przestrzeniach publicznych, jak i naszych domach i mieszkaniach.

Odpowiedzią na potrzebę zachowania higieny i zaostrzonego reżimu sanitarnego jest kolekcja Geberit ONE. Toaleta oraz bidet otwierają całą serię, a kolejne premiery (między innymi innowacyjne umywalki, meble czy przestrzeń do natrysku) pojawią się na polskim rynku już niebawem. Toaleta wyróżnia się bezkołnierzowym asymetrycznym rozwiązaniem wnętrza miski WC, dzięki czemu wewnątrz gromadzi się mniej bakterii. Kształt umożliwia też dokładną dezynfekcję muszli. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest ultracicha technologia spłukiwania TurboFlush, która zapewnia pełną intymność podczas korzystania z toalety. TurboFlush to także dokładniejsze spłukiwanie. Aby jeszcze bardziej ułatwić dezynfekcję urządzenia, projektanci wyposażyli je w zdejmowaną deskę i pokrywę. Zarówno toaleta, jak i bidet Geberit ONE są pokryte szkliwem KeraTect, zapewniającym optymalną ochronę i higienę. Panel dekoracyjny występuje w dwóch kolorach: bieli i błyszczącego chromu.

Naszym ostatnim odkryciem jest nowa kolekcja Geberit ONE, łącząca w sobie funkcjonalność i nowoczesny, lekki design. Wyważone proporcje i ergonomiczny kształt sprawiają, że zestaw toaleta + bidet może odnaleźć się w różnych stylistykach wnętrz. W tej nowości Geberit najbardziej zaskoczyła nas zaawansowana technologia montażu miski, która dzięki specjalnym prowadnicom umożliwia regulowanie wysokości zawieszenia toalety, bez konieczności otwierania systemu podtynkowego. Sprawdzi się to zarówno przy użytkowaniu przez dzieci, jak i osoby starsze. Jako firma projektowa, która bardzo często zajmuje się kreowaniem łazienek, możemy polecić z pełną odpowiedzialnością nową kolekcję Geberit ONE, wszystkim tym, którzy stoją przed trudnym doborem wyposażenia do swoich wnętrz – przyznaje Tomasz Słomka z pracowni TOKA+HOME

Gładkie powierzchnie i ponadczasowy kształt kolekcji zapewniają wygodę użytkowania oraz wpisują się w przestrzenie o różnych stylach. Produkty są też łatwe w instalacji - mocowanie odbywa się za pomocą wbudowanej przekładni do przenoszenia siły. Dzięki zaawansowanej technologii montażu wysokość toalety można regulować, bez potrzeby otwierania systemu podtynkowego, nawet po wielu latach.  Geberit ONE jest dowodem na to, w jak sprytny sposób można połączyć know-how za ścianą i kompetencje projektowe przed ścianą.

Aby przedłużyć życie produktów, Geberit stosuje starannie wyselekcjonowane materiały, o żywotności do kilkudziesięciu lat. Są one zazwyczaj kompatybilne z wcześniejszymi produktami i można je łatwo czyścić i konserwować. Marka dba także o to, by zużywać jak najmniej materiałów opakowaniowych. Geberit ma świadomość odpowiedzialności, jaka spoczywa nie tylko na konsumentach, ale również na producentach, dlatego nieustannie pracuje na to, by każde wdrożenie było bardziej zaawansowane ekologicznie od poprzedniego.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.