Czystość bez kompromisów - funkcjonalne rozwiązania z serii Ge
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Doświadczenia związane z epidemią stawiają przed branżą sanitarną wiele wyzwań. Świadomość, że od higieny zależy nasze bezpieczeństwo, skłania do poszukiwania nowych rozwiązań i przedefiniowania klasycznej toalety. Czy jest to możliwe bez rezygnowania z walorów estetycznych?
Chyba nigdy higiena nie była tak ważna, jak w ostatnim czasie. Pandemia nauczyła nas ostrożności i zmusiła do zaostrzenia rygoru sanitarnego, by uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa. Wykorzystaliśmy okres przymusowej izolacji do refleksji. Widmo nawrotów epidemii oraz nadchodzącego kryzysu ekonomicznego, skłoniło wielu designerów do poszukiwania nowych rozwiązań, na miarę rodzących się potrzeb.
Na znaczeniu zyskała również odpowiedzialność społeczna - to, co obecnie wytwarzamy, musi być szczególnie przemyślane - zarówno pod względem funkcji, estetyki, jak i trwałości. Spędzając w domach większość czasu, wielu konsumentów doszło do wniosku, że potrzebują zmian i odświeżenia swoich wnętrz. Coraz bardziej zwracamy również uwagę na utrzymanie czystości - zarówno w przestrzeniach publicznych, jak i naszych domach i mieszkaniach.
Odpowiedzią na potrzebę zachowania higieny i zaostrzonego reżimu sanitarnego jest kolekcja Geberit ONE. Toaleta oraz bidet otwierają całą serię, a kolejne premiery (między innymi innowacyjne umywalki, meble czy przestrzeń do natrysku) pojawią się na polskim rynku już niebawem. Toaleta wyróżnia się bezkołnierzowym asymetrycznym rozwiązaniem wnętrza miski WC, dzięki czemu wewnątrz gromadzi się mniej bakterii. Kształt umożliwia też dokładną dezynfekcję muszli. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest ultracicha technologia spłukiwania TurboFlush, która zapewnia pełną intymność podczas korzystania z toalety. TurboFlush to także dokładniejsze spłukiwanie. Aby jeszcze bardziej ułatwić dezynfekcję urządzenia, projektanci wyposażyli je w zdejmowaną deskę i pokrywę. Zarówno toaleta, jak i bidet Geberit ONE są pokryte szkliwem KeraTect, zapewniającym optymalną ochronę i higienę. Panel dekoracyjny występuje w dwóch kolorach: bieli i błyszczącego chromu.
Naszym ostatnim odkryciem jest nowa kolekcja Geberit ONE, łącząca w sobie funkcjonalność i nowoczesny, lekki design. Wyważone proporcje i ergonomiczny kształt sprawiają, że zestaw toaleta + bidet może odnaleźć się w różnych stylistykach wnętrz. W tej nowości Geberit najbardziej zaskoczyła nas zaawansowana technologia montażu miski, która dzięki specjalnym prowadnicom umożliwia regulowanie wysokości zawieszenia toalety, bez konieczności otwierania systemu podtynkowego. Sprawdzi się to zarówno przy użytkowaniu przez dzieci, jak i osoby starsze. Jako firma projektowa, która bardzo często zajmuje się kreowaniem łazienek, możemy polecić z pełną odpowiedzialnością nową kolekcję Geberit ONE, wszystkim tym, którzy stoją przed trudnym doborem wyposażenia do swoich wnętrz – przyznaje Tomasz Słomka z pracowni TOKA+HOME
Gładkie powierzchnie i ponadczasowy kształt kolekcji zapewniają wygodę użytkowania oraz wpisują się w przestrzenie o różnych stylach. Produkty są też łatwe w instalacji - mocowanie odbywa się za pomocą wbudowanej przekładni do przenoszenia siły. Dzięki zaawansowanej technologii montażu wysokość toalety można regulować, bez potrzeby otwierania systemu podtynkowego, nawet po wielu latach. Geberit ONE jest dowodem na to, w jak sprytny sposób można połączyć know-how za ścianą i kompetencje projektowe przed ścianą.
Aby przedłużyć życie produktów, Geberit stosuje starannie wyselekcjonowane materiały, o żywotności do kilkudziesięciu lat. Są one zazwyczaj kompatybilne z wcześniejszymi produktami i można je łatwo czyścić i konserwować. Marka dba także o to, by zużywać jak najmniej materiałów opakowaniowych. Geberit ma świadomość odpowiedzialności, jaka spoczywa nie tylko na konsumentach, ale również na producentach, dlatego nieustannie pracuje na to, by każde wdrożenie było bardziej zaawansowane ekologicznie od poprzedniego.
Więcej informacji na www.geberit.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.