Komunikaty PR

Dekada z OKK! design. 19. edycja po pandemicznej przerwie

2022-07-01  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

OKK! design to wydarzenie, które od lat przyciąga profesjonalistów związanych z branżą architektury i wnętrz oraz wszystkich miłośników designu. W tym roku cykl zapoczątkowany przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK! PR, obchodzi swój jubileusz. 19. edycja obfitowała w liczne atrakcje i serię dyskusji z wiodącymi polskimi architektami, o tym co w designie i architekturze jest obecnie najważniejsze. Ponad dwustu gości wysłuchało prelekcji największych autorytetów w branży i prezentacji partnerów wydarzenia: Cosentino, Geberit, Kolektywni, Vasco, Samsung, Barlinek, VZÓR, Kontakt SIMON, Profim / Flokk oraz Łódź Design Festival.

Cykl OKK! design powstał 10 lat temu w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie na poszerzanie wiedzy osób zaangażowanych w tematy powiązane z architekturą i designem. Jego uczestnicy uzupełniają się w działaniach, dzieląc się energią, doświadczeniem i kontaktami, pomagają przełożyć wiedzę i kompetencje czołowych producentów wyposażenia wnętrz, na branżę architektoniczną.

„OKK! design jest dla mnie wydarzeniem szczególnym, zarówno pod względem wielowątkowości zagadnień związanych z designem i architekturą, jak również emocji towarzyszących każdemu z naszych eventów. W tym roku czułam wielką radość i odpowiedzialność – świętowaliśmy bowiem 19. edycję i dziesięciolecie powstania tej idei. Dla architektów i projektantów, którzy przyjeżdżają spotkać się z nami z całej Polski, OKK! design ma wiele znaczeń i wiąże się z fantastycznymi wspomnieniami. Miłośnicy wzornictwa kojarzą go natomiast z możliwością poszerzenia swej wiedzy o urządzaniu wnętrz i okazji do spotkania się z pierwszoplanowymi postaciami współczesnej sceny projektowej. Przez ostatnich 10 lat OKK! design stał się jednym z ważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Teraz, po pandemicznej przerwie, chcieliśmy dać naszym gościom zastrzyk energii, kreując przestrzeń do merytorycznych dyskusji o wyzwaniach stojących przed architektami i producentami, a także planach na przyszłość. Jubileuszowy OKK! design pozwolił przyjrzeć się bliżej zmianom i tematom dotyczącym zrównoważonego rozwoju i gospodarce cyrkularnej. Chcieliśmy, by nasze urodziny były także wspólnym świętem przyjaciół agencji OKK! PR, która w tym roku również obchodzi swoje dziesięciolecie. 19. edycję OKK! design spędziliśmy w fantastycznym gronie, wzruszaliśmy się i śmieliśmy, bo architektoniczny manifest jednego z zaproszonych gości, prof. Jana Sikory rozbawił wielu z nas do łez. Dyskutowaliśmy, inspirowaliśmy się, wspominaliśmy i bliżej poznaliśmy nowe osoby i marki, które pojawiły się na MYSIEJ 3 po raz pierwszy” – mówi Olga Kisiel-Konopka, Dyrektor Zarządzający OKK! PR.

Gośćmi specjalnymi 19. edycji OKK! design byli m.in. Michał Piernikowski ( Łódź Design Festival), Dora Kuć i Karina Snuszka (studio architektoniczne Mood Works), prof. Jan Sikora (Sikora Wnętrza), arch. Aleksander Jankowski (JIO), Ewa Mierzejewska (kuratorka sztuki i ekspert „Dzień Dobry TVN”), Agnieszka Gruszczyńska-Hyc (Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, urządzamy.pl), Marcin Szczelina (Architecture Snob), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF), arch. Maria Miland (Art in Architecture festival), arch. wnętrz - Agnieszka Musiał – Ambasador Geberit  oraz Kolektywni.org (BORCAS, LOFT DECORA, MILONI, NOBONOBO i SWALLOW’S TAIL), arch. Jacek Tryc ( Tryc Wnętrza), arch. Jakub Krzysztofik – Prezes SARP Łódź, arch. Marta Sękulska-Wrońska – Prezes OW SARP (WXCA), arch. Jan Chwedczuk (Zarząd OW SARP) oraz arch. Magdalena Federowicz-Boule – Zarząd OW SARP (Tremend). Spotkanie poprowadziła Ewa Trzcionka.

Kolejna 20. edycja OKK! design już niebawem.

Patroni medialni: Elle Decoration, LABEL, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Weranda, M jak mieszkanie, A&B, Architektura Muratora, Urządzamy.pl, MAGAZIF, WHITE MAD, Architekt Wnętrz, Archi Snob, viva dom, designdoc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.