Dekton Chromica – przepis na monochromatyczne wnętrze
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Częścią Cosentino The Collection 2020 – najnowszego zestawu wzorów powierzchni ultrakompaktowych Dekton, została Chromica. Kolekcja przedstawiająca dwa głębokie i nasycone odcienie – Baltic oraz Feroe, została zainspirowana ukrytymi i niedostępnymi miejscami na Ziemi. Oba wzory doskonale odnajdują się w monochromatycznych wnętrzach, a ich możliwości projektowe docenił już Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio.
Zaprojektowana we współpracy z Daniel Germani Designs kolekcja Dekton Chromica to dwa głęboko nasycone odcienie Baltic i Feroe, charakteryzujące się ciemną podstawą i matowym wykończeniem. Inspirowane najbardziej odległymi zakątkami planety, w pełni odzwierciedlają siłę i determinację natury. Głęboka intensywność niebieskich odcieni Dekton Baltic oraz zielonych tonów Dekton Feroe w wysublimowany sposób podkreśla osobowość przestrzeni, idealnie dopasowując się do eleganckich i wyszukanych projektów, emanujących siłą i charakterem.
„Chromica jest moim faworytem spośród wszystkich nowości Cosentino. Zwraca uwagę swoimi szlachetnymi wybarwieniami i jednocześnie bardzo nieoczywistymi. Dwa monochromatyczne odcienie są wyjątkowo atrakcyjne wizualnie” – mówi o kolekcji Chromica Szymon Hanczar, właściciel wrocławskiej pracowni architektonicznej Hanczar Studio, projektującej wnętrza, produkty oraz przestrzenie wystawiennicze.
Baltic to ciemnoniebieski kolor o wysokim poziomie czystości konceptualnej i estetycznej. Jego spokojny charakter spowija każdą przestrzeń swoistym urokiem – tak jak morze, od którego bierze nazwę. Feroe to z kolei ciemny matowy odcień, idealny do kreowania rozległych, przywołujących na myśl prerie, przestrzeni. Wyszukany, gustowny odcień jest odpowiedni zarówno do stosowania wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wielkoformatowe płyty Dekton o wymiarach 320 x 144 cm i grubości: 0.8cm, 1.2cm lub 2 cm, doskonale odnajdą się jako blaty kuchenne i łazienkowe, materiał na podłogę, schody, fasadę czy okładziny ścian. Aby dopasować materiał Cosentino do swojego projektu, należy zwrócić się do współpracujących z marką projektantów, salonów meblowych lub pracowni kamieniarskich.
Więcej na: www.cosentino.com

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.