Dekton Chromica – przepis na monochromatyczne wnętrze
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Częścią Cosentino The Collection 2020 – najnowszego zestawu wzorów powierzchni ultrakompaktowych Dekton, została Chromica. Kolekcja przedstawiająca dwa głębokie i nasycone odcienie – Baltic oraz Feroe, została zainspirowana ukrytymi i niedostępnymi miejscami na Ziemi. Oba wzory doskonale odnajdują się w monochromatycznych wnętrzach, a ich możliwości projektowe docenił już Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio.
Zaprojektowana we współpracy z Daniel Germani Designs kolekcja Dekton Chromica to dwa głęboko nasycone odcienie Baltic i Feroe, charakteryzujące się ciemną podstawą i matowym wykończeniem. Inspirowane najbardziej odległymi zakątkami planety, w pełni odzwierciedlają siłę i determinację natury. Głęboka intensywność niebieskich odcieni Dekton Baltic oraz zielonych tonów Dekton Feroe w wysublimowany sposób podkreśla osobowość przestrzeni, idealnie dopasowując się do eleganckich i wyszukanych projektów, emanujących siłą i charakterem.
„Chromica jest moim faworytem spośród wszystkich nowości Cosentino. Zwraca uwagę swoimi szlachetnymi wybarwieniami i jednocześnie bardzo nieoczywistymi. Dwa monochromatyczne odcienie są wyjątkowo atrakcyjne wizualnie” – mówi o kolekcji Chromica Szymon Hanczar, właściciel wrocławskiej pracowni architektonicznej Hanczar Studio, projektującej wnętrza, produkty oraz przestrzenie wystawiennicze.
Baltic to ciemnoniebieski kolor o wysokim poziomie czystości konceptualnej i estetycznej. Jego spokojny charakter spowija każdą przestrzeń swoistym urokiem – tak jak morze, od którego bierze nazwę. Feroe to z kolei ciemny matowy odcień, idealny do kreowania rozległych, przywołujących na myśl prerie, przestrzeni. Wyszukany, gustowny odcień jest odpowiedni zarówno do stosowania wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wielkoformatowe płyty Dekton o wymiarach 320 x 144 cm i grubości: 0.8cm, 1.2cm lub 2 cm, doskonale odnajdą się jako blaty kuchenne i łazienkowe, materiał na podłogę, schody, fasadę czy okładziny ścian. Aby dopasować materiał Cosentino do swojego projektu, należy zwrócić się do współpracujących z marką projektantów, salonów meblowych lub pracowni kamieniarskich.
Więcej na: www.cosentino.com

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.