Komunikaty PR

Dekton Chromica – przepis na monochromatyczne wnętrze

2020-07-16  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania Cosentino ( 0.31 MB )

Częścią Cosentino The Collection 2020 – najnowszego zestawu wzorów powierzchni ultrakompaktowych Dekton, została Chromica. Kolekcja przedstawiająca dwa głębokie i nasycone odcienie – Baltic oraz Feroe, została zainspirowana ukrytymi i niedostępnymi miejscami na Ziemi. Oba wzory doskonale odnajdują się w monochromatycznych wnętrzach, a ich możliwości projektowe docenił już Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio. 

Zaprojektowana we współpracy z Daniel Germani Designs kolekcja Dekton Chromica to dwa głęboko nasycone odcienie Baltic i Feroe, charakteryzujące się ciemną podstawą i matowym wykończeniem. Inspirowane najbardziej odległymi zakątkami planety, w pełni odzwierciedlają siłę i determinację natury. Głęboka intensywność niebieskich odcieni Dekton Baltic oraz zielonych tonów Dekton Feroe w wysublimowany sposób podkreśla osobowość przestrzeni, idealnie dopasowując się do eleganckich i wyszukanych projektów, emanujących siłą i charakterem.

„Chromica jest moim faworytem spośród wszystkich nowości Cosentino. Zwraca uwagę swoimi szlachetnymi wybarwieniami i jednocześnie bardzo nieoczywistymi. Dwa monochromatyczne odcienie są wyjątkowo atrakcyjne wizualnie” mówi o kolekcji Chromica Szymon Hanczar, właściciel wrocławskiej pracowni architektonicznej Hanczar Studio, projektującej wnętrza, produkty oraz przestrzenie wystawiennicze.

Baltic to ciemnoniebieski kolor o wysokim poziomie czystości konceptualnej i estetycznej. Jego spokojny charakter spowija każdą przestrzeń swoistym urokiem – tak jak morze, od którego bierze nazwę. Feroe to z kolei ciemny matowy odcień, idealny do kreowania rozległych, przywołujących na myśl prerie, przestrzeni. Wyszukany, gustowny odcień jest odpowiedni zarówno do stosowania wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wielkoformatowe płyty Dekton o wymiarach 320 x 144 cm i grubości: 0.8cm, 1.2cm lub 2 cm, doskonale odnajdą się jako blaty kuchenne i łazienkowe, materiał na podłogę, schody, fasadę czy okładziny ścian. Aby dopasować materiał Cosentino do swojego projektu, należy zwrócić się do współpracujących z marką projektantów, salonów meblowych lub pracowni kamieniarskich.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.