Dekton Uyuni, najbielszy wśród płyt wielkoformatowych
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wielkoformatowe powierzchnie Dekton, produkowane przez hiszpańską firmę Cosentino, oferowane są w kilkudziesięciu oryginalnych wzorach, pasujących do każdej przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej. Odcień Uyuni, który swą nazwę zaczerpnął z solnej pustyni w Boliwii, to całkowicie nowe spojrzenie na biały kolor. Najnowsza propozycja innowacyjnej i bardzo zaawansowanej technologicznie powierzchni, pozwala architektom i klientom realizować projekty o wyjątkowej wyrazistości.
Producenci powierzchni ultrakompaktowej Dekton Cosentino znów wprowadzają małą rewolucję do branży architektury i designu. Uyuni ma być najbardziej ekstremalną, czystą i gładką bielą wśród dostępnych na rynku kwarcowych materiałów wykończeniowych.
Biały odcień, uderzający swym lodowatym i krystalicznym wyglądem, powstał jako efekt inspiracji boliwijską Uyuni - największą naturalną pustynią solną na świecie. Podczas prac nad najnowszym odcieniem Dektonu, starano się uchwycić niezwykłe piękno i czystość tego niekwestionowanego cudu natury. Jego delikatnie teksturowana powierzchnia wzbogaca matowe wykończenie sprawiając, że materiał jest niezwykle przyjemny w dotyku, a prostota i jego wyrafinowane wykończenie pozwala tworzyć piękne, innowacyjne przestrzenie, dające wrażenie przestronności, światła, porządku i świeżości.
Carmen González Peregrin, Product Manager Dekton, mówi o najnowszej propozycji: “Żyjemy w czasach ciągłych zmian, klienci poszukują nowości i oczekują od nas propozycji materiałów, tekstur i wzorów, które odzwierciedlać będą obecne trendy kolorystyczne. Chcieliśmy stworzyć coś nowego i unikalnego, biel inną niż ta znana na rynku powierzchni kamiennych. Uyuni to ekstremalnie biały, wręcz krystaliczny kolor, charakteryzujący się delikatnym niebieskim odcieniem, który nadaje mu lodowaty i nieskazitelnie czysty wygląd.”
Będąc częścią światowej premiery “The Collection Dekton 2020”, wprowadzającej szereg innowacyjnych kolorów dla architektury, Uyuni dołącza do serii Dekton Chromica, złożonej z kolorów głębokich i nasyconych, inspirowanych najbardziej niezwykłymi i odległymi zakątkami Ziemi. Uyuni uzupełni paletę innych rodzajów bieli, dostępnych w portfolio Dekton. Dołączając do pozostałych odcieni o cieplejszym charakterze, nowy odcień rozszerzy możliwości projektowe i pozwoli tworzyć idealne kompozycje bieli.
Dzięki wielkoformatowym rozmiarom, płyty Uyuni mogą być wykorzystywane na wiele różnych sposobów, wewnątrz i na zewnątrz. To doskonały materiał na blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi, okładziny ścian czy fasady, gwarantujący najlepsze właściwości techniczne i mechaniczne. Zapewnia je rewolucyjna technologia spiekania cząsteczek kwarcu, szkła i porcelany, wykorzystywana przy produkcji powierzchni ultrakompaktowej Dekton.
Więcej na: www.cosentino.com

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.