Komunikaty PR

Designerskie urządzenia smart home w stylowym wnętrzu: nowe trendy w aranżacji

2023-01-27  |  12:00
Biuro prasowe

W dzisiejszych czasach firmy coraz częściej udowadniają, że urządzenia technologiczne mogą być stylowe i funkcjonalne, zapewniając wysoki komfort życia i wyjątkowy wystrój wnętrz. Już na etapie projektowania mieszkań elementy dekoracyjne integrowane są z inteligentnymi gadżetami, w tym również systemami smart home. Jak wskazuje najnowsze badanie Deloitte „Digital Consumer Trends 2022”, niemal 10 proc. respondentów na świecie posiada inteligentny monitoring bezpieczeństwa i system oświetlenia, a 11 proc. wyposażyło swój dom w kamerę zewnętrzną czy domofon wykorzystujące Internet.

Inteligentnie zaprojektowany dom nie tylko ułatwia życie codzienne, ale także zapewnia bezpieczeństwo i komfort. Sprawia, że wnętrze staje się stylowe i nowoczesne, a także dopasowane do indywidualnych potrzeb i upodobań. Rynek technologiczny umożliwia proste sterowanie sprzętem za pomocą głosu czy gestykulacji, a innowacyjne urządzania, takie jak lodówki, są zaprogramowane tak, aby przypominać nam o kończących się zapasach produktów spożywczych czy podpowiadać co ugotować z produktów znajdujących się w środku. Dlaczego, wobec tego mamy wątpliwości przed inwestycją w smart home? Jednym z najczęstszych powodów jest obawa prze zaburzeniem estetyki mieszkania.

„Każdy kto urządzał mieszkanie wie, że jego dekorowanie to ekscytujące, ale jednocześnie wymagające zadanie. Próbujemy zbudować kompromis między naszym stylem, a funkcjonalnością przestrzeni mieszkalnej, co nie zawsze jest proste. Urządzenia smart home od EZVIZ zapewniają nie tylko bezpieczeństwo i wygodę, ale także idealnie wpasowują się w każde otoczenie. A to za sprawą ich minimalistycznego designu i stonowanych kolorów. Projektując nasz sprzęt, stawiamy na ponadczasowe formy i uniwersalne kolory, które wpiszą się w stylistykę wnętrza, a nawet będą postrzegane jako element dekoracyjny.” –  mówi Ewa Tokarska, Specjalista ds. marketingu w EZVIZ Polska.

Designerskie wnętrza, a urządzenia smart home

Eksperci zapewniają, że aktualnie najgorętsze trendy wnętrzarskie nie zwalniają na przestrzeni ostatnich kilku sezonów. Jednym z najpopularniejszych stały się obłe kształty. Zaprojektowane w ten sposób meble czy elementy dekoracyjne uzupełniają minimalistyczny wystrój wnętrza, nadając mu charakter nawiązujący do projektów z lat 60., a jednocześnie nutę nowoczesności. Estetyka to jednak nie wszystko, ponieważ obłe kształty wpływają także na nasz nastrój, zapewniając nam poczucie bliskości z naturą i komfortu. Pytaniem pozostaje, jak połączyć wymarzony design wnętrz z systemem inteligentnego domu?

Zestaw czujników domowych to pierwszy krok w stronę nowoczesnego systemu inteligentnego domu. EZVIZ Home Sensor Kit zaopiekuje się każdym pomieszczeniem, ponieważ monitoruje wszystko, co dzieje się podczas nieobecności domowników. Zestaw składa się z: domowej bramki, czujnika ruchu, czujnika otwarcia/zamknięcia oraz inteligentnego przycisku. Każdy element zestawu oferowanego przez EZVIZ został zaprojektowany z myślą o zaokrąglonych kształtach. Dzięki temu w naturalny sposób wtapia się w każde wnętrze. System jest doskonale skonfigurowany i pozwala na intuicyjne sterowanie z poziomu aplikacji. Dodatkowo integruje się zarówno z wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi kamerami do monitoringu EZVIZ.

Istota prawidłowego naświetlenia w domu

Wśród noworocznych trendów znajdzie się również jasne oświetlenie domu, w tym urządzenia pozwalające na sterowanie poziomem natężenia światła w każdym pomieszczeniu. W okresie zimowym, a także jesiennym, gdy słonecznych dni jest niewiele, wielu z nas odczuwa gorszy nastrój, a także zmęczenie i problemy z koncentracją. Odpowiednie oświetlenie wnętrz pozwoli zadbać o dobre samopoczucie, a dostępne na rynku inteligentne rozwiązania rozświetlą nasze przytulne wnętrza i umilą czas spędzony w domowym zaciszu.

EZVIZ wśród swoich produktów oferuje przystępne cenowo oraz łatwe w użyciu inteligentne żarówki –  EZVIZ LB1 biała i EZVIZ LB1 kolor. Produkty pozwalają spersonalizować tryb, intensywność i barwę oświetlenia w zależności od pory dnia lub nastroju, a także umożliwiają stworzenie własnego harmonogramu włączania i wyłączania oświetlenia w domu lub w konkretnych pomieszczeniach. Dodatkowo, dzięki systemowi Amazon Alexa i Asystentowi Google, LB1 mogą być sterowane za pomocą głosu z dowolnego miejsca.

Akcesoria zwierzęce jako element dekoracji

Już od kilku sezonów branża meblarska kładzie nacisk na designerskie akcesoria dla pupili domowych. Dopracowane, a w wielu przypadkach również spersonalizowane, gadżety zwierzęce są już obecne w większości ofert sklepów wnętrzarskich. Co istotne, powinny być nie tylko funkcjonalne i przyjazne futrzakom, ale również wyglądać estetycznie i pasować do stylu, w którym urządzone jest całe mieszkanie. Marka EZVIZ, podążając za trendami projektowania wnętrz, proponuje urządzenia, których estetyka jest zharmonizowana z designem mieszkania, a dostępne funkcje wygodne w użyciu.

Kamera EZVIZ C6 2K+, wyposażona m.in. w funkcję opartą o AI detekcję ruchów zwierząt, to przykład funkcjonalnego i stylowego urządzenia. Dzięki niej w dowolnej chwili sprawdzisz, co dzieje się u pupila. Narzędzie pozwala również na bezpośrednią i dwukierunkową komunikację głosową. Możemy odezwać się do zwierzaka, aby uspokoić go w stresującej sytuacji oraz słyszeć co dzieje się w domu podczas naszej nieobecności. Co ważne, ta niewielkich rozmiarów, okrągła kamera idealnie dopasuje się do stylu każdego wnętrza.  

O firmie EZVIZ

Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzymy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Jesteśmy obecni w ponad 130 krajach, zaufały nam miliony użytkowników i rodzin.

 

Kontakt dla mediów

Patrycja Osiadacz   
PR Senior Consultant              
Mail: patrycja.osiadacz@havas.com  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.