Devo na targach Warsaw Home 2022
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Już niebawem ruszy 6. edycja wydarzenia Warsaw Home & Contract w podwarszawskim Nadarzynie. To największe w Europie biznesowe spotkanie osób i firm z branży wnętrzarskiej, na którym swoje kolekcje mebli łazienkowych zaprezentuje również firma Devo.
Na tegorocznej edycji targów Warsaw Home & Contract będzie można poznać ofertę aż 700 wystawców zarówno z Polski, jak i innych krajów. Wydarzenie zostało podzielone na 6 sektorów – meble, tekstylia, kuchnia, oświetlenie, łazienka, architektura i materiały wykończeniowe. Firma Devo zaprezentuje swoje kolekcje mebli w strefie łazienkowej.
Specjalnie zaprojektowane stoisko o powierzchni ponad 320 m2 zaaranżowane zostało tak, by pokazać najważniejsze 15 kolekcji z 22 dostępnych w katalogu marki.
Już od progu gości witać będzie olbrzymie zdjęcie kolekcji LOTOS zaprojektowanej przez Krzysztofa Chróścielewskiego. Ta metalowa kolekcja znana jest zapewne wszystkim wielbicielom stylu industrialnego. Przechodząc w głąb stoiska, krążąc pomiędzy ścianami tworzącymi iluzoryczne łazienki, odnajdziemy jeszcze dwie kolekcje tego projektanta: szykowną i wytworną MOCCA 2.0 ze złotymi wykończeniami oraz eleganckie DANUBIO 2.0.
Nie zabraknie oczywiście nagrodzonych nagrodą must have kolekcji SONET, MOOD oraz OVAL zaprojektowanych przez GRYNASZ STUDIO. Będzie można je zobaczyć w nowych zestawieniach kolorystycznych, nawiązujących do najnowszych trendów.
Na gości czekać będzie również strefa odpoczynku w postaci wygodnych kanap, gdzie będzie można przysiąść i zapoznać się z katalogiem marki Devo, porozmawiać o kolekcjach z ekspertami Devo, a także odbyć w zaciszu spotkania biznesowe w specjalnie zaprojektowanym do tego pokoju.
Goście specjalni
W drugim dniu targów - 20 października o godz. 15.00 będzie można osobiście porozmawiać z projektantami aż 8 kolekcji mebli Devo, które są prezentowane podczas wydarzenia - GRYNASZ STUDIO. Z Martą Niemywską-Grynasz i Dawidem Grynaszem będzie można podyskutować o poszczególnych liniach, które stworzyli dla marki Devo, dowiedzieć się skąd czerpali inspiracje do swoich projektów, a także pokonwersować o bieżących trendach i wzornictwie. To wszystko przy lampce delikatnego wina i wykwintnych przekąskach, które dodatkowo umilą ten inspirujący czas.
Poza wspomnianymi wyżej kolekcjami, które wyszły spod ręki Grynasz Studio, na stoisku dla gości czekać będą kolekcje: AMARO 2.0 - zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności, KORAL - modułowy zestaw brył do indywidualnej aranżacji przestrzeni, VENA ARTE 2.0 o giętej linii, ryflowana i elegancka GLORIA 2.0, tym razem w kolorze fiord przywodzącej na myśl kolor wody u norweskich wybrzeży.
Wielbiciele minimalizmu szczególnie docenią zapewne chłodną modernistyczną formę linii ETNA 2.0, która zaspokoi potrzeby miłośników prostych i funkcjonalnych rozwiązań.
Różnorodność oferty, którą zaprezentuje marka Devo podczas tegorocznej edycji Warsaw Home, z pewnością pozwoli na spojrzenie na łazienkę w sposób bardziej kreatywny, podkreślając jej szczególny design.
Chcąc wykorzystać ten targowy czas na spotkania z klientami, architektami i projektantami firma Devo zaprasza serdecznie na stoisko Devo do hali B stoisko B 2.64!
Dodatkowe informacje www.devo.pl
O Devo
Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.