Komunikaty PR

Devo na targach Warsaw Home 2022

2022-10-17  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już niebawem ruszy 6. edycja wydarzenia Warsaw Home & Contract w podwarszawskim Nadarzynie. To największe w Europie biznesowe spotkanie osób i firm z branży wnętrzarskiej, na którym swoje kolekcje mebli łazienkowych zaprezentuje również firma Devo.

Na tegorocznej edycji targów Warsaw Home & Contract będzie można poznać ofertę aż 700 wystawców zarówno z Polski, jak i innych krajów. Wydarzenie zostało podzielone na 6 sektorów – meble, tekstylia, kuchnia, oświetlenie, łazienka, architektura i materiały wykończeniowe. Firma Devo zaprezentuje swoje kolekcje mebli w strefie łazienkowej.

Specjalnie zaprojektowane stoisko o powierzchni ponad 320 m2 zaaranżowane zostało tak, by pokazać najważniejsze 15 kolekcji z 22 dostępnych w katalogu marki.

Już od progu gości witać będzie olbrzymie zdjęcie kolekcji LOTOS zaprojektowanej przez Krzysztofa Chróścielewskiego. Ta  metalowa kolekcja znana jest zapewne wszystkim wielbicielom stylu industrialnego. Przechodząc w głąb stoiska, krążąc pomiędzy ścianami tworzącymi iluzoryczne łazienki, odnajdziemy jeszcze dwie kolekcje tego projektanta: szykowną i wytworną MOCCA 2.0 ze złotymi wykończeniami oraz  eleganckie DANUBIO 2.0.

Nie zabraknie oczywiście nagrodzonych nagrodą must have kolekcji SONET, MOOD oraz OVAL zaprojektowanych przez GRYNASZ STUDIO. Będzie można je zobaczyć w nowych zestawieniach kolorystycznych, nawiązujących do najnowszych trendów.

Na gości czekać będzie również strefa odpoczynku w postaci wygodnych kanap, gdzie będzie można przysiąść i zapoznać się z katalogiem marki Devo, porozmawiać o kolekcjach z ekspertami Devo, a także odbyć w zaciszu spotkania biznesowe w specjalnie zaprojektowanym do tego pokoju.

Goście specjalni

W drugim dniu targów - 20 października o godz. 15.00 będzie można osobiście porozmawiać z projektantami aż 8 kolekcji mebli Devo, które są prezentowane podczas wydarzenia - GRYNASZ STUDIO. Z Martą Niemywską-Grynasz i Dawidem Grynaszem będzie można podyskutować o poszczególnych liniach, które stworzyli dla marki Devo, dowiedzieć się skąd czerpali inspiracje do swoich projektów, a także pokonwersować o bieżących trendach i wzornictwie. To wszystko przy lampce delikatnego wina i wykwintnych przekąskach, które dodatkowo umilą ten inspirujący czas.

Poza wspomnianymi wyżej kolekcjami, które wyszły spod ręki Grynasz Studio, na stoisku dla gości czekać będą kolekcje: AMARO 2.0 - zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności, KORAL - modułowy zestaw brył do indywidualnej aranżacji przestrzeni, VENA ARTE 2.0 o giętej linii, ryflowana  i elegancka GLORIA 2.0, tym razem w kolorze fiord przywodzącej na myśl kolor wody u norweskich wybrzeży.

Wielbiciele minimalizmu szczególnie docenią zapewne chłodną modernistyczną formę linii  ETNA 2.0, która zaspokoi potrzeby miłośników prostych i funkcjonalnych rozwiązań.

Różnorodność oferty, którą zaprezentuje marka Devo podczas tegorocznej edycji Warsaw Home, z pewnością pozwoli na spojrzenie na łazienkę w sposób bardziej kreatywny, podkreślając jej szczególny design.

Chcąc wykorzystać ten targowy czas na spotkania z klientami, architektami i projektantami firma Devo zaprasza  serdecznie na stoisko Devo do hali B stoisko B 2.64!

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.