Komunikaty PR

Dialog designu i dzikiej natury. Tapety marki Glamora podkreślają alpejski klim

2021-09-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Relaks na południowym zboczu

Tu na łagodnym zboczu niedaleko Kitzbühel rozgościł się kompleks drewnianych domów Going Triple A, w którym tradycyjna tyrolska architektura przetłumaczona została przez architekta na język współczesności. W uzyskaniu spektakularnego efektu we wnętrzach apartamentów pomogła włoska marka Glamora — producent wielkoformatowych grafik ściennych, których produkty dostępne są w sieci sklepów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home.
Autorem projektu zjawiskowego kompleksu hotelowego na alpejskim zboczu jest architekt Norbert Mitterer. Jego intencją było stworzenie miejsca, które przy zapewnieniu maksymalnej prywatności gości, zagwarantuje im także wszelkie hotelowe luksusy: basen, saunę, salę fitness.

Wokół tylko niebo, skały i dzika przyroda

Z okien apartamentów roztacza się widok na dziką przyrodę, której bliskość jest nieodłącznym elementem kompleksu. To natura i elementy tradycyjnej drewnianej tyrolskiej architektury zadecydowały o stonowanej kolorystyce wnętrz. Ich wyjątkowości niepowtarzalność osiągnięto z

pomocą designerskich mebli oraz wielkoformatowych grafik marki Glamora, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home.

– Dzięki tapetom marki Glamora każdy z apartamentów ma swoją własną identyfikację – wzór oraz fakturę – mówi architekt Norbert Mitterer.

Tapety inspirowane przyrodą

W projekcie aranżacji wnętrz Going Triple A wielkoformatowe grafiki ścienne odgrywają ogromną rolę. Te, które wybrano do dekoracji apartamentów, współgrają z architekturą, otoczeniem, a także decydują o klimacie pokoi.
– Przy projektowaniu wnętrz, najważniejsze było dla nas stworzenie niepowtarzalnych aranżacji w każdym z pomieszczeń. Już w trakcie tworzenia koncepcji, wybieraliśmy znaczące elementy stylu i paletę kolorystyczną – opowiada architekt.
We wnętrzach przeważają subtelne odcienie – od szarości po czerń. Kolorystyka nawiązuje do wykorzystanych materiałów budowlanych – surowego drewna, naturalnego kamienia i betonu.

Grafiki piękne jak natura

Wśród wybranych przez projektantów wnętrz tapet znalazły się kolekcje inspirowane dziką przyrodą, taką samą, jaka otacza kompleks hotelowy. Na ścianach pokojów majaczą skaliste stoki, tańczą cienie rzucane przez drzewa, rysują się wzory naturalnego kamienia oraz starego, spękanego od wiatru i słońca drewna.
– Grafiki Glamory znakomicie komponują się z drewnianą architekturą Tyrolu. Nadają charakteru  każdemu z apartamentów, dzięki nim w pokojach uniknęliśmy nudy i standaryzacji – podsumowuje Norbert Mitterer, architekt kompleksu hotelowego Going Triple A.

Grafiki ścienne marki Glamora drukowane są na najwyższej jakości powłokach winylowych, które fakturą przypominają tkaninę. Tworzą zmywalną, odporną na zabrudzenia powierzchnię, łatwą w codziennej pielęgnacji. Zastosowany do ich produkcji materiał jest antybakteryjny i trudnopalny. W ofercie firmy znajdziemy również grafiki wykonywane na materiałach o podwyższonych parametrach akustycznych lub przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności. Wyłącznym dystrybutorem marki Glamora jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (www.dekorianhome.pl).

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.