Komunikaty PR

Dialog designu i dzikiej natury. Tapety marki Glamora podkreślają alpejski klim

2021-09-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Relaks na południowym zboczu

Tu na łagodnym zboczu niedaleko Kitzbühel rozgościł się kompleks drewnianych domów Going Triple A, w którym tradycyjna tyrolska architektura przetłumaczona została przez architekta na język współczesności. W uzyskaniu spektakularnego efektu we wnętrzach apartamentów pomogła włoska marka Glamora — producent wielkoformatowych grafik ściennych, których produkty dostępne są w sieci sklepów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home.
Autorem projektu zjawiskowego kompleksu hotelowego na alpejskim zboczu jest architekt Norbert Mitterer. Jego intencją było stworzenie miejsca, które przy zapewnieniu maksymalnej prywatności gości, zagwarantuje im także wszelkie hotelowe luksusy: basen, saunę, salę fitness.

Wokół tylko niebo, skały i dzika przyroda

Z okien apartamentów roztacza się widok na dziką przyrodę, której bliskość jest nieodłącznym elementem kompleksu. To natura i elementy tradycyjnej drewnianej tyrolskiej architektury zadecydowały o stonowanej kolorystyce wnętrz. Ich wyjątkowości niepowtarzalność osiągnięto z

pomocą designerskich mebli oraz wielkoformatowych grafik marki Glamora, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home.

– Dzięki tapetom marki Glamora każdy z apartamentów ma swoją własną identyfikację – wzór oraz fakturę – mówi architekt Norbert Mitterer.

Tapety inspirowane przyrodą

W projekcie aranżacji wnętrz Going Triple A wielkoformatowe grafiki ścienne odgrywają ogromną rolę. Te, które wybrano do dekoracji apartamentów, współgrają z architekturą, otoczeniem, a także decydują o klimacie pokoi.
– Przy projektowaniu wnętrz, najważniejsze było dla nas stworzenie niepowtarzalnych aranżacji w każdym z pomieszczeń. Już w trakcie tworzenia koncepcji, wybieraliśmy znaczące elementy stylu i paletę kolorystyczną – opowiada architekt.
We wnętrzach przeważają subtelne odcienie – od szarości po czerń. Kolorystyka nawiązuje do wykorzystanych materiałów budowlanych – surowego drewna, naturalnego kamienia i betonu.

Grafiki piękne jak natura

Wśród wybranych przez projektantów wnętrz tapet znalazły się kolekcje inspirowane dziką przyrodą, taką samą, jaka otacza kompleks hotelowy. Na ścianach pokojów majaczą skaliste stoki, tańczą cienie rzucane przez drzewa, rysują się wzory naturalnego kamienia oraz starego, spękanego od wiatru i słońca drewna.
– Grafiki Glamory znakomicie komponują się z drewnianą architekturą Tyrolu. Nadają charakteru  każdemu z apartamentów, dzięki nim w pokojach uniknęliśmy nudy i standaryzacji – podsumowuje Norbert Mitterer, architekt kompleksu hotelowego Going Triple A.

Grafiki ścienne marki Glamora drukowane są na najwyższej jakości powłokach winylowych, które fakturą przypominają tkaninę. Tworzą zmywalną, odporną na zabrudzenia powierzchnię, łatwą w codziennej pielęgnacji. Zastosowany do ich produkcji materiał jest antybakteryjny i trudnopalny. W ofercie firmy znajdziemy również grafiki wykonywane na materiałach o podwyższonych parametrach akustycznych lub przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności. Wyłącznym dystrybutorem marki Glamora jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (www.dekorianhome.pl).

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć Biuro prasowe
2024-07-06 | 11:00

Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć

Przeprowadzenie termomodernizacji latem jak planowanie rejsu wymaga sprawdzenia prognozy pogody. Przy coraz łagodniejszych zimach i wydłużonych ciepłych miesiącach w praktyce sezon budowlany
Dom Marcin Giba gościem LEO w Domotece
2024-07-05 | 12:10

Marcin Giba gościem LEO w Domotece

W Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie z Marcinem Gibą, wybitnym fotografem, wielokrotnie nagradzanym zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Wydarzenie
Dom Soudal wspiera edukację młodych architektów
2024-07-05 | 11:00

Soudal wspiera edukację młodych architektów

Podczas gali finałowej Builder for the Future 2024 rozstrzygnięto XI Konkurs dla Młodych Architektów, organizowany przez miesięcznik „Builder”. Wzorem lat  ubiegłych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.