Do końca świata i jeden dzień dłużej
Grupa Tubądzin, lider w dziedzinie innowacji i designu, słynie z wykorzystywania w swoich fabrykach najnowocześniejszych technologii. Ich znakiem rozpoznawczym są unikalne wzory, tworzone we współpracy ze znanymi artystami. Pod koniec 2023 roku ogłoszony został projekt “Tubądzin Meets Art”, poprzez który marka chce objąć mecenat nad artystami i demokratyzować sztukę. Pierwsze działania widzimy już dziś!
Z okazji zbliżającego się 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Tubądzin postanowił zaprosić do współpracy Rafała Olbińskiego. Wspólnie stworzyli niezwykłe dzieła.
Oryginalne prace Rafała Olbińskiego powstały w technice olej i akryl na płótnie. Następnie Grupa Tubądzin przeniosła je na płyty gresowe. Technologia umożliwia wykonywanie dekoracji perfekcyjnie odwzorowującej kolory oryginalnych dzieł. Obraz w tej technice jest odporny na mróz, wilgoć i wysokie temperatury.
Obraz “Primavera” i “No Place to Hide II” to wyjątkowa synteza sztuki, poezji i nowoczesności. “Primavera” przedstawia baletnicę w tańcu emanującą lekkością i grą formy. Z kolei “No Place to Hide II” przykuwa uwagę przenikliwością i abstrakcyjnością spojrzenia na świat. Obydwa obrazy stworzone są w charakterystycznym dla Rafał Olbińskiego stylu. Ceniony malarz w swojej twórczości przenosi na płótno marzenia senne. Jego dzieła są pełne nieoczywistych metafor, pobudzają wyobraźnię i prowokują do refleksji. Artysta bawi się konwencjami, pozostając wierny jednej zasadzie – umiłowaniu piękna.
Oba obrazy zostały przekazane Władzom Miasta Łodzi, które wystawiły je na licytację podczas 32. finału WOŚP. Tegorocznym hasłem orkiestry jest “Tu wszystko gra OK!”, a celem są "Płuca po pandemii". Zebrane z licytacji środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego, wspierając polskie szpitale w diagnozowaniu i leczeniu chorób płuc.
Grupa Tubądzin, znana z realizacji niestandardowych projektów, ponownie akcentuję swoje zaangażowanie w sztukę, jak i tematy społeczne
Obrazy można licytować klikając w linki do aukcji:
Primavera Primavera Rafała Olbińskiego na płycie Tubądzin - Aukcje WOŚP - Allegro.pl
No Place To Hide II No Place to Hide II Rafała Olbińskiego na płycie Tubądzin - Aukcje WOŚP - Allegro.pl

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.