Dom na spójną melodię
Dom położony pomiędzy lądem i morzem. Spokój i harmonia przenikające z zewnątrz do wewnątrz. I wizja miejsca, które ma być ostoją. Przestrzenią, w której wszystko gra na to, by jej mieszkańcy czuli się dobrze. To również wizja marki Poliform projektującej meble do niemal wszystkich pomieszczeń. Z ich pomocą można stworzyć spójną opowieść o domu.
Kuchnia, salon, sypialnia. W tych miejscach odpoczywamy, jesteśmy razem, blisko siebie. Marka Poliform wywodząca się z regionu Brianza - historycznego miejsca narodzin włoskiej stylistyki - odbiera je jako jedną, przenikającą się przestrzeń. Projektuje rozwiązania i meble, które są komplementarne. Pozwalają stworzyć dom ze wspólnym mianownikiem. Jest nim współczesne piękno, ponadczasowa elegancja, wyrafinowany detal oraz techniczna doskonałość. I płynna tonacja, która w przypadku prezentowanego na zdjęciach domu, inspirowana jest otoczeniem – nieujarzmioną i nietkniętą ludzką ręką przyrodą.
Pokoje w willi zaprojektowane zostały sekwencyjnie, a każdy z nich jest częścią opowieści o tym konkretnym miejscu. Już wejście odzwierciedla ciepłe i różnorodne odcienie krajobrazu za oknem. Osią wnętrza jest majestatyczny, rzeźbiony stół, rozświetlony zakrzywionymi liniami i cienkim blatem. W salonie widzimy zaaranżowaną teatralnie sofę. Motyw kręgu kojarzy się przy tym z potrzebą gromadzenia się wokół ogniska, przy którym zawsze jest ciepło i bezpiecznie. Siedząc na sofie możemy wspólnie podziwiać spektakularne widoki pobliskiego klifu. Neutralna kolorystyka salonu zachęca do kontemplacji, a pieczołowicie dobrane meble tworzą eleganckie kontinuum piękna obecnego na zewnątrz.
Intymniejszy, drugi salon łączy w sobie architektoniczne linie sofy z otaczającymi krzywiznami foteli i wyrafinowanymi dodatkami. Estetyka i funkcjonalność odnajdują idealną harmonię także w kuchni. Centralnie ustawiona wyspa wita eleganckim drewnianym blatem, a neutralne odcienie spójnie komponują się z pozostałymi pomieszczeniami w domu. I kuchnia i salon zaprojektowane są z myślą o tym, by integrować domowników. By pozwalały one na przebywanie blisko siebie po dniu spędzonym w pracy czy szkole. Są przestronne, przyjazne, otwarte.
W każdym miejscu wewnątrz mamy poczucie płynności. Przejścia między pomieszczeniami są umowne. Wszystko tu się uzupełnia w pełnej zgodzie – odcieni, materiałów, faktur, natury. - Marka Poliform, której meble obejrzeć można w naszych showroomach w Poznaniu i Warszawie, niesie w sobie wszystko to, za co kochamy włoski design – mówi Joanna Franaszek ze Studio Forma 96. - To bezkompromisowa jakość, doskonałe materiały, faktury i unikalna paleta odcieni, którymi wręcz wirtuozyjnie potrafią grać we wnętrzach. Poliform charakteryzuje też spojrzenie na dom jako na całość. Na ideę, której odzwierciedlenie odnajdujemy w harmonijnie łączących się ze sobą elementach wyposażenia salonu, kuchni, korytarza i sypialni.
I to wybrzmiewa – jak na strunach harfy - w projekcie domu położonego pomiędzy lądem i morzem.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.